SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kung, maar die hooibaal lag daar al niet echt lekker bijquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:01 schreef heywoodu het volgende:
Welke FdJ-renner reed er eigenlijk tegen die hooibaal op die daardoor vol de weg op stuiterde?
Die lag daar alquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:01 schreef heywoodu het volgende:
Welke FdJ-renner reed er eigenlijk tegen die hooibaal op die daardoor vol de weg op stuiterde?
Tenzij Hagen de rit wintquote:
Nee, die gaat voor het podium.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Jumbo mag nog blij zijn dat de schade van VIngegaard zo'n minuut blijft, al geloof ik niet dat ie Pogacar nog kan bedreigen als je ziet hoe die rondrijdt
Waarschijnlijk door het publiek de weg op getrapt en dan niet bedenken dat je dat ook even terug moet halenquote:
Er staan daar 20 man en geen enkele die verstand heeft om hem weg te doenquote:
Dan is de Tour ook wel als 'ie lek rijdt op de laatste strook. Bergen gaat 'ie figuren als Thomas, Roglic, Vingegaard minuten aan de broek smeren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:03 schreef Mansjester het volgende:
Dan maar hopen op lek van Pogi tijdens de laatste strook. Puur omdat de Tour dan nog niet beslist is.
Cort wappert er af.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Powless gaat alles controleren voor Cort natuurlijk
50 seconde, was 'n minuut of zo. Lopen beetje bij beetje wel iets in.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:04 schreef hhh38 het volgende:
Knap van Jumbo om dit weer dicht te rijden. Maar de achterstand op Pogacar blijft hetzelfde
Hij komt duidelijk tecort.quote:
Rare tactics bij EF vandaagquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Powless is wel aardig voor zijn teammaat
Etappe had 6km corter moeten zijnquote:
Teveel energie verspild met die bolletjestrui-act. En nu er echt wat leuks te winnen is, komt 'ie te Cort.quote:
Ja, het geel in de ploegquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Teveel energie verspild met die bolletjestrui-act. En nu er echt wat leuks te winnen is, komt 'ie te Cort.
Pijn?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben toch wel benieuwd waarom Roglic zo veel tijd verloren heeft na de val.
Dat valt dan heel erg mee.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jumbo beperkt het nog tot 30 seconden voor Vingego met dit tempo
Cort genoeg om de strijdlust te winnen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Teveel energie verspild met die bolletjestrui-act. En nu er echt wat leuks te winnen is, komt 'ie te Cort.
Breken op LPDBFquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:08 schreef TheVulture het volgende:
Pogacar doet hier toch ook wel een jas uit, iets van menselijkheid
Dan zijn de enige echte slachtoffers van vandaag Roglic en Bennoquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:09 schreef OProg het volgende:
De groep geel kan zomaar nog op 20 seconden binnen komen van de Poog.
En Haig. Hangt ergens op tien minuten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dan zijn de enige echte slachtoffers van vandaag Roglic en Benno
Debonisquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:
Winnen.quote:
Oh er reed nog iemand voor.quote:
envelopje gekregen van Pogacar?quote:
Hij deed het wel weer knap vond ik.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Taco toch teveel in zichzelf gaan geloven. Het is niet altijd prijs.
Deed wel veel goedquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Taco toch teveel in zichzelf gaan geloven. Het is niet altijd prijs.
En wel zelf flink moeten rijden, terwijl Vingegaard wat in het wiel heeft kunnen hangen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:14 schreef hhh38 het volgende:
Uiteindelijk heeft Pogacar bijna niets gewonnen op dat groepje
Alsnog iets te vroeg gegaanquote:
1x toch? Of is hij nog een keer gevallen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch wel pijnlijk voor Roglic, twee keer een chute...
Nee, die tweede refereerde ik eigenlijk aan Opi-Omi bordjequote:Op woensdag 6 juli 2022 17:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
1x toch? Of is hij nog een keer gevallen?
Het was wel echt dezelfde sprint als in de Brussels Cycling Classic laatst, alleen reed hij toen tegen een continentale renner.quote:
Tijdswinst.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:16 schreef Maver24 het volgende:
Nou wat heeft pogi nu uiteindelijk behaald
Bijna alles?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:16 schreef Maver24 het volgende:
Roglic weg.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:16 schreef Maver24 het volgende:
Hij ging er vanuit dat één van de anderen hem wel zou terughalen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:17 schreef Marcoss het volgende:
Wel bijzondere tactiek van Hagen. Niet reageren op Powless en dan zo'n lange sprint gaan fietsen waarbij je zeker weet dat je zelf nooit wint
Paar seconden winst op Vingegaard, maar vooral de rit overleefd die hij waarschijnlijk vooraf het meest vreesde zonder ploegquote:
In de laatste 5 meter geklopt. Doodzonde inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:18 schreef WAvanBuren het volgende:
Hier gaat Taco nog wel paar nachten van wakker liggen vrees ik.
21 seconden op je eerste concurrent na vijf dagen, lijkt me meer dan prima.quote:
Ja, die snapte ik, maar blijkbaar gunde hij de rest de zege meer dan Powless, waarom ga je er andere zo volle bak nog achteraan waarbij je zeker weet dat je zelf kansloos bent?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij ging er vanuit dat één van de anderen hem wel zou terughalen.
En Djumbo kan Roglic niet meer uitspelen dus hij hoeft alleen nog maar op Vingegaard te letten. Noem het maar niks.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Paar seconden winst op Vingegaard, maar vooral de rit overleefd die hij waarschijnlijk vooraf het meest vreesde zonder ploeg
Hij keek achterom maar kwam er toen achter dat er een Australiër in zijn wiel zat, toen was het al te laat.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:17 schreef Marcoss het volgende:
Wel bijzondere tactiek van Hagen. Niet reageren op Powless en dan zo'n lange sprint gaan fietsen waarbij je zeker weet dat je zelf nooit wint
Tsja.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, die snapte ik, maar blijkbaar gunde hij de rest de zege meer dan Powless, waarom ga je er andere zo volle bak nog achteraan waarbij je zeker weet dat je zelf kansloos bent?
Had vooraf Vingegaard eigenlijk al iets hoger ingeschakeld, die was duidelijk sterker in de laatste rit van de Dauphiné en ook prima in de tijdrit.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn grootste concurrent op 2 minuten. Noem dat maar niets
Zeker weet je dat niet, misschien zaten de andere 2 nog wel meer kapot.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, die snapte ik, maar blijkbaar gunde hij de rest de zege meer dan Powless, waarom ga je er andere zo volle bak nog achteraan waarbij je zeker weet dat je zelf kansloos bent?
All-in gaan zoals Landis.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Djumbo kan Roglic niet meer uitspelen dus hij hoeft alleen nog maar op Vingegaard te letten. Noem het maar niks.
Met 2 minuten kunnen ze hem nog steeds wel uitspelen, lijkt me (ook omdat de verhouding bij Jumbo nu duidelijk is), maar het is inderdaad geen slechte dag.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Djumbo kan Roglic niet meer uitspelen dus hij hoeft alleen nog maar op Vingegaard te letten. Noem het maar niks.
Zien we Rogla dan over 15 jaar ook terug in een legale Sloveense wietkwekerij?quote:
Ik zou het doen!quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Die verslaggever van NOS zegt dat als je 10 euro op deze winnaar had gezet, dat je nu stinkend rijk was geweest.
Maar hoe werkt dit wedden dan? Want dan kun je toch elke dag 200 x een tientje inzetten op iedereen om stinkend rijk te worden?
Ja en je hebt nu niet meer de interne discussie bij Jumbo wie de kopman is of gedeeld kopmanschap. Die schansspringer moet gewoon in dienst van Vingegaard gaan rijden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Had vooraf Vingegaard eigenlijk al iets hoger ingeschakeld, die was duidelijk sterker in de laatste rit van de Dauphiné en ook prima in de tijdrit.
Nee alleen Wim omdat hij een ander stuurtje heeft. De rest vindt hem wel sympathiek.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:22 schreef Makamba_ het volgende:
Dus deze jongen (Taco) vinden jullie al een vervelende act?
Zwaar leven heb je dan.
Dat ben je ook als elke keer een enorme outsider wintquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Die verslaggever van NOS zegt dat als je 10 euro op deze winnaar had gezet, dat je nu stinkend rijk was geweest.
Maar hoe werkt dit wedden dan? Want dan kun je toch elke dag 200 x een tientje inzetten op iedereen om stinkend rijk te worden?
Wie vindt dat hier?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:22 schreef Makamba_ het volgende:
Zwaar leven heb je dan.
Ja kan, maar meestal wint er iemand die maar net iets meer dan een tientje oplevert. En dan heb jij een tientje * aantal renners dat meedoet ingezet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee alleen Wim omdat hij een ander stuurtje heeft. De rest vindt hem wel sympathiek.
Of de verdubbel tactiek ,die werkt ook 100% !quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Verrassend netjes van Froome.quote:
Ik denk dat een tientje op Clarke je hooguit een keer 1000 euro had opgeleverd.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Het is wat hè, dat niet iedereen dezelfde voorkeuren heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:22 schreef Makamba_ het volgende:
Zwaar leven heb je dan.
Nu zoek je de grenzen op.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Froome gaat nooit meer de tour winnen zeker.
Zó.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die staat niet meer op de lijstjes met top-50 kanshebbers inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Durf je daar een tientje op te zetten?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
je werkt uitstekend samen met 5 andere renners in de kopgroep. Je blijft voorin en wint de sprint.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Meest kleurloze ritwinnaar sinds Peters.
Ik weet niet hoe dat werkt met dat gokken, maar die NOS verslaggever lult dus maar wat.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:24 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik denk dat een tientje op Clarke je hooguit een keer 1000 euro had opgeleverd.
Die moet dan wel een pak sneller zijn opgestaan.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geraint Thomas lag overigens ook bij die val van Roglic, ik heb een bingo.
Wie gaat ASO nu schuld geven van hooibaal op weg?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geraint Thomas lag overigens ook bij die val van Roglic, ik heb een bingo.
Slappe comeback zeg.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is wat hè, dat niet iedereen dezelfde voorkeuren heeft.
Dat incident gaan ze doodzwijgen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie gaat ASO nu schuld geven van hooibaal op weg?
Ja. Niet alleen over gokken trouwens.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:27 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik weet niet hoe dat werkt met dat gokken, maar die NOS verslaggever lult dus maar wat.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:28 schreef Devolder het volgende:
[..]
Moet die maar kunnen sturen, lijkt Wilco wel
Wat ik me vooral aan erger is dat er niemand het verstand heeft gehad om die hooibal wat aan de kant te trekken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op Twitter heb gestaan dat het de schuld van een motard was.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat het Carl was.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op Twitter heb gestaan dat het de schuld van een motard was.
Voor rechtbank ermeequote:Op woensdag 6 juli 2022 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schandalig dit.quote:
Met Clarke vandaag had je wel flink wat geld verdiend vandaagquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat werkt met dat gokken, maar die NOS verslaggever lult dus maar wat.
Die viel pas om toen ze er langs redenquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat ik me vooral aan erger is dat er niemand het verstand heeft gehad om die hooibal wat aan de kant te trekken.
Was ik daar, was Roglic nooit gevallen
Magnus Croc Nielsen.quote:
Klinkt logisch als je het beeld bekijkt, camera schudt ook een beetjequote:Op woensdag 6 juli 2022 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik zag een beeld (van een seconde) dat hij er al lag voor de eerste renner van dat groepje er kwamquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die viel pas om toen ze er langs reden
Ja, door de motorquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik zag een beeld (van een seconde) dat hij er al lag voor de eerste renner van dat groepje er kwam
Dat deed hij al eens en toen verliep de Giro vrij beroerdquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou als Roglic toch bijna overwegen om volgend jaar maar voor Giro - Vuelta te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |