Hopelijk hebben die wel de beelden van wat hier voor is gebeurd. Dit doet de politie echt niet omdat een 16 jarige snotpork zijn tong heeft uitgestoken naar hem.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de pliessie verklaring.
Dat is dus niet die jongenquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hopelijk hebben die wel de beelden van wat hier voor is gebeurd. Dit doet de politie echt niet omdat een 16 jarige snotpork zijn tong heeft uitgestoken naar hem.
https://www.dumpert.nl/item/100035165_2b949717
Er zijn er drie opgepakt voor poging tot doodslagquote:
Net zo als afgelopen week?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn er drie opgepakt voor poging tot doodslag
Ik vraag me af waarom die agente haar collega lijkt tegen te houden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hopelijk hebben die wel de beelden van wat hier voor is gebeurd. Dit doet de politie echt niet omdat een 16 jarige snotpork zijn tong heeft uitgestoken naar hem.
Resultaat is dat die jongen heel veel mazzel heeft gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik zie via die link een filmpje waarbij twee kans jongens het filmen dat de politie schiet op de tractoren.
Hele ironische situatie commentaar van de jongens maakt het wel af.
Dat tegenhouden zie ik ook niet. Ik zie haar naar rechts iemand waarschuwen en daarna haar collega in de rug dekken en een waarschuwende vinger uitsteken naar de trekkerbestuurderquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom die agente haar collega lijkt tegen te houden.
Misschien omdat ze vind dat ie moet kalmeren?
Is idd heel niks zeggend dit filmpje, kan je van beide kanten wat van vinden.
Inderdaad dat tegen houdenquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom die agente haar collega lijkt tegen te houden.
Misschien omdat ze vind dat ie moet kalmeren?
Is idd heel niks zeggend dit filmpje, kan je van beide kanten wat van vinden.
Dat bedoel ik, je kan het zien zoals je het wil zien.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat tegenhouden zie ik ook niet. Ik zie haar naar rechts iemand waarschuwen en daarna haar collega in de rug dekken en een waarschuwende vinger uitsteken naar de trekkerbestuurder
Precies.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inderdaad dat tegen houden
Af en toe wordt er gedaan of politieagenten een bepaald superieur ras zijn. Ze zijn allemaal geweldig??
Ik ken er genoeg ( ook in mijn vriendenkring) en de een durf ik mijn hand voor in het vuur te steken
De ander absoluut niet.
Gek he het zijn net mensen
Dat blijkt maar weerquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je kan het zien zoals je het wil zien.
Dit dusquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hey Wurstjuhquote:
Nee, heel opvallend. Die agent staat ineens vanuit het niets met een getrokken pistool. Knap selectief gefilmd.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit dus
Ik zei net al de beelden van wat daarvoor gebeurde hebben ze zeker weer niet laten zien.
Zo ging het met de corona demonstraties ookquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, heel opvallend. Die agent staat ineens vanuit het niets met een getrokken pistool. Knap selectief gefilmd.
nope samenvatting op ytquote:
het lijkt FOK! welquote:Op woensdag 6 juli 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij mag geen enge ministers zeggen
@yvonne zeikt markusauwer jouw vriijwilligurs af?quote:
Hey Paulquote:
Ze halen zich alleen maar meer ellende op de hals. Zo.quote:
bamquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)oodslag-br~a0f590a9/
Ze worden niet verdacht van poging tot doodslag maar blijven wel verdacht. Ben benieuwdquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)oodslag-br~a0f590a9/
Ik ook.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze worden niet verdacht van poging tot doodslag maar blijven wel verdacht. Ben benieuwd
Morguh Ply. Slaap je weer slecht. Hopelijk niet weer last van je benen 😘quote:
het is DJMO, geen djmoquote:Op donderdag 7 juli 2022 07:56 schreef Paul het volgende:
ik hoorde net 4daagse nijmegen op de radio hee, die gaat djmo lopen hee
Met haar duizenden anderen jaar in jaar uitquote:Op donderdag 7 juli 2022 07:56 schreef Paul het volgende:
ik hoorde net 4daagse nijmegen op de radio hee, die gaat djmo lopen hee
Altijd in de ochtend, lekker fris de deur uit. 's avonds douche ik alleen als ik ben wezen zwemmen ofzo.quote:
Ik ga schoon mijn bed inquote:Op donderdag 7 juli 2022 08:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Altijd in de ochtend, lekker fris de deur uit. 's avonds douche ik alleen als ik ben wezen zwemmen ofzo.
en 's nachts lig je lekker te zweten en sta je stinkend op. Ik geef er de voorkeur aan om lekker fris de wereld te begroeten.quote:
Ik zweet nietquote:Op donderdag 7 juli 2022 08:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
en 's nachts lig je lekker te zweten en sta je stinkend op. Ik geef er de voorkeur aan om lekker fris de wereld te begroeten.
Dat denk jij.quote:
quote:Je bent zeker niet de enige die ‘s morgens direct denkt aan een kop koffie. Van het zwarte goud word je immers alert, wakker en het is het perfecte begin van de dag. Toch is die kop koffie ‘s morgens niet het beste idee, en dat komt doordat jouw lichaam ‘s nachts behoorlijk wat vocht verliest.
Koffie is vochtafdrijvend
„Elke nacht verliezen we bijna een liter aan vocht, en daarom worden we uitgedroogd wakker. Jammer genoeg is koffie voor veel mensen de eerste vloeistof die zij weer tot zich nemen”,
Het enige wat ik drink in de ochtendquote:Op donderdag 7 juli 2022 08:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat denk jij.
https://www.metronieuws.n(...)iet-koffie-beginnen/
[..]
Allang en breed opquote:
Leeuwardenquote:Op donderdag 7 juli 2022 09:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik zeg de politie mooi mee demonstreren met de boeren.
Passen nog wel genoeg plakaten op die trekkers.![]()
https://www.ad.nl/video/p(...)-maatschappij-314129
Zo, da's ook weer opgelost. Tijd voor koffie.
Hey Specialequote:
Miesquote:
Zusquote:
Teunquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:53 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekker dan...quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben boos ze gaan veertig van die lui die het verstieren in Ter Appel voor 3 maanden opvangen pal bij mij voor de deur ik wil dat helemaal niet.
Ja drie vier vijf zes keer kut ditquote:
die last ik net ook, is volgens mij nepquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:36 schreef DJMO het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)ehekst-is-11-screens![]()
Best een leuk t-shirt ditquote:
Leuk, we hebben meer modjes nodig met grote tietenquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:53 schreef Paul het volgende:
JIPPIE OOIT DOOR MIJ CREW GEWORDEN IS NU MN COLLEGAAAAAAAAAAA
LIF / WELKOM JIPPIE ALS MODERATOR
Vond dat altijd wel een super catchy nummerquote:
Walgelijk niveautje heb jijquote:Op donderdag 7 juli 2022 23:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
mag je vinden
[..]
Tis toch wat allemaal hè![]()
Maar opmerkzaam van je hoor, je kan zo bij de politie
Gaven ze dat ook aan als reden? Dat ze bang waren dat je misschien wel corona hebt ?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 01:09 schreef Maanvis het volgende:
straks weggestuurd bij tennisclub bardienst omdat ik beetje verkouden ben
corona scare is weer begonnen
ja datquote:Op vrijdag 8 juli 2022 01:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaven ze dat ook aan als reden? Dat ze bang waren dat je misschien wel corona hebt ?
Belachelijkquote:
Gefeliciteerd @Jippie 😘quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:53 schreef Paul het volgende:
JIPPIE OOIT DOOR MIJ CREW GEWORDEN IS NU MN COLLEGAAAAAAAAAAA
LIF / WELKOM JIPPIE ALS MODERATOR
Zeer extreem zelfs.quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
ACAB moest ik even opzoeken.![]()
Vind ik nogal een extreme opvatting.
Zie je mij dat zeggen in mijn post dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind mensen wappie noemen ook extreem
Maar hè wie ben ik
Wordt hier regelmatig wat over wappies gezegdquote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zie je mij dat zeggen in mijn post dan?
Een hele beroepsgroep zo weg zetten vind ik niet oké en dat heeft helemaal niks met wappies te maken.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wordt hier regelmatig wat over wappies gezegd
Maar daar ga je dan niet tegen in
* DJMO pikt aloa's koffiequote:
Lekker selectiefquote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Zeg maar tegen je forumvrienden die wappie zeggen. Ik hoef toch niet voor iedereen op te komen of overal tegenin te gaan. Heb ik ook geen tijd voor.
Het beloofd heel warm te worden met de 4-daagde. Hopelijk kan je daar een beetje tegen.quote:
Lekker hoorquote:
We gaan het zien. Gelukkig kan ik beter tegen warmte dan tegen kou.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het beloofd heel warm te worden met de 4-daagde. Hopelijk kan je daar een beetje tegen.
O dat scheelt, ik weet niet hoe laat je mag starten, maar mocht het zo warm worden zou ik zo vroeg mogelijk gaan lopenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lekker hoor
[..]
We gaan het zien. Gelukkig kan ik beter tegen warmte dan tegen kou.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat scheelt, ik weet niet hoe laat je mag starten, maar mocht het zo warm worden zou ik zo vroeg mogelijk gaan lopen
O jammer dat je die andere dagen ook niet om 4.45 mag gaan lopen ,dat is vooral lekker als het heet wordt.quote:
Dat is pech staat een vrachtwagen in de wegquote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:29 schreef Dotteke het volgende:
![]()
LIVE | Boeren nu zélf geblokkeerd in Holten
https://www.telegraaf.nl/(...)eblokkeerd-in-holten
Wel mooi dat die jongen in gesprek met de agent wil. Die wil het netjes oplossen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onschuldig !
https://www.ad.nl/binnenl(...)heerenveen~ac7df68e/
Ja koekkie van eigendeegquote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is pech staat een vrachtwagen in de weg
Of boeren terroristen noemen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind mensen wappie noemen ook extreem
Maar hè wie ben ik
8 weken?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ook lekker, regering pakt de boeren alles af en gaan vervolgens zelf 8 weken lekker op vakantie.
Lekker vliegtuigje pakken goed voor de stikstof en zow.
Stelletje hypocrieten.![]()
![]()
Dat werd hier wel gezegd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Aantal boeren gaat veel te ver. Maar dat wil niet zeggen dat alle boeren terroristen zijn.
Yep.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:56 schreef aloa het volgende:
[..]
8 weken?![]()
Sta je dan met je 2 weken vakantie
Ben ik het niet mee eens dan.quote:
Bij sommige acties waren het zelfs niet eens boeren.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens dan.
Maar sommige gaan veel te ver. En geweld keur ik nooit goed.
Overgrote deel van de boeren zal het ook niet eens zijn met het geweld.
Wat ik al eerder zei, ik denk dat die agent wat overspannen was of zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:14 schreef Maanvis het volgende:
https://www.bd.nl/binnenl(...)-aangedaan~ac7df68e/
Hooligans.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bij sommige acties waren het zelfs niet eens boeren.
Pliessie waarschuwde zelf ook al tegen de boeren dat ze erom moeten denken dat er ook ander volk tussen loopt die er voor andere doeleinden staan.
Preciesquote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wel mooi dat die jongen in gesprek met de agent wil. Die wil het netjes oplossen.
ja logisch ook die moesten 12 uur per dag werken tijdens corona en sommigen zijn er verslaafd uit gekomenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, ik denk dat die agent wat overspannen was of zo.
Die hebben de afgelopen jaren ook heel veel voor hun kiezen gehad.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Die gebruikt dus wel zijn hersens
Bij de vraag of ze het zomer reces niet 2 weken konden uitstellen rees er algemene verontwaardiging.. hoe durven ze aan onze 2 maanden vakantie te komenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ook lekker, regering pakt de boeren alles af en gaan vervolgens zelf 8 weken lekker op vakantie.
![]()
Ja idd, moest er ook een keer van komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja logisch ook die moesten 12 uur per dag werken tijdens corona en sommigen zijn er verslaafd uit gekomen
Ik zou het niet eens willen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
Eigenlijk is het ook belachelijk.. 2 maanden!!
Wie in vredesnaam heeft er 2 maanden zomervakantie
Ja dat las ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij de vraag of ze het zomer reces niet 2 weken konden uitstellen rees er algemene verontwaardiging.. hoe durven ze aan onze 2 maanden vakantie te komen
Ik was na 2 weken al helemaal uit het ritme.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
Eigenlijk is het ook belachelijk.. 2 maanden!!
Wie in vredesnaam heeft er 2 maanden zomervakantie
Doorbetaaldquote:
tis echt pas sinds coreona dat ze overwerkt wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
En mensen die nu zeggen, maar ze maken zoveel uren etc..
That comes with the job..
Dat weet je van te voren
Er is geen beroepsgroep die zoveel vakantie heeft als onze dik betaalde overheid
Ze verdienen er idd ook naar.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
En mensen die nu zeggen, maar ze maken zoveel uren etc..
That comes with the job..
Dat weet je van te voren
Er is geen beroepsgroep die zoveel vakantie heeft als onze dik betaalde overheid
Lang niet allemaalquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tis echt pas sinds coreona dat ze overwerkt worden
Na 2 weken vind ik het wel weer goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doorbetaald
( zeker met het loon dat zij krijgen)
Ik wel
Ze hebben nog meer recesquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Na 2 weken vind ik het wel weer goed.
Ik verspreid het liever.
als je de politieverhoren mag geloven is het bij het grootste deel zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lang niet allemaal
En het is ook een keuze
Als je het niet wil stap je op
Bedoel de overheid mopquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je de politieverhoren mag geloven is het bij het grootste deel zo.
en het is meestal laagopgeleid personeel, die mensen die dan optappen moeten dan in de fabriek gaan werken
Grootse deel politie is overwerkt jaquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je de politieverhoren mag geloven is het bij het grootste deel zo.
en het is meestal laagopgeleid personeel, die mensen die dan optappen moeten dan in de fabriek gaan werken
wanneer heb je daar gewerktquote:
Hey Sennquote:
hoi poppedopjequote:
Saskia Belleman is een slimme meid. Die kotst ook van die wappies.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:57 schreef Dotteke het volgende:
@:MazaruMijn eerste podcast die ik luister
![]()
‘In de rechtbank veranderen complotdenkers in watjes’
https://www.telegraaf.nl/(...)lotdenkers-in-watjes
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Visje visje in het water visje visje in de kom
Ik ben een bodemlozeput dus ben begonnen met yoghurt en muslie 😂quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waar heb je vandaag je weg doorheen gegeten
ZIjn gangetje, en met jou?quote:
Ja, kan het mij voorstellen, die grijpen nu weer het boerenprotest aan om de politie af te maken.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Saskia Belleman is een slimme meid. Die kotst ook van die wappies.
Ik wist niet eens wat het betekend, moest het opzoeken maar pppffffffquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze brullen hier ook ACAB, schijnt heel normaal te zijn.
Lekker dan, hopelijk bezorgd het geen overlast Mikeyquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben benieuwd of er geprotesteerd gaat worden hier een leeg school gebouw gaat voor drie maanden lang opvang zijn hier voor die lui die de sfeer verpesten in Ter Appel.
En de gemeenteraadslid die dit bedacht heeft woont er zelf niet eens in de buurt smeerlapperij.
Ben bang van welquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, hopelijk bezorgd het geen overlast Mikey
Doe er je voordeel mee, drugsprijzen zullen wel zakken en je kunt ook het hus koipen wat je op het oog hadquote:
Protesteren heeft ook geen zin neem ik aan, men doet toch wat men wil doenquote:
Belachelijk idd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze brullen hier ook ACAB, schijnt heel normaal te zijn.
O dat was dus balen. Hopelijk de komende tijd ook oké 😘quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vandaag wel oke, gister en eergister waardeloos
quote:
Sterker nog, het is zelfs verboden om het woord te gebruiken, je beledigd hiermee een ambtenaar in functie.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
waarom is het over 1 kam scheren van mensen die geen Coronavaccin willen wel ok
maar als het over de politie gaat niet?
Respect moet nog altijd gewoon verdiend worden, niet alleen omdat je een uniformpje aan hebtquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Sterker nog, het is zelfs verboden om het woord te gebruiken, je beledigd hiermee een ambtenaar in functie.
Niet dat je snel zal worden opgepakt, maar een beetje respect naar de politie mag er wel wat meer komen. Al heeft het overgrote deel van Nederland dat gelukkig wel.
Gemeentes kunnen er ook weinig aan doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Protesteren heeft ook geen zin neem ik aan, men doet toch wat men wil doen
mag ik zeggen dat NL een keer vol isquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gemeentes kunnen er ook weinig aan doen.
Maar dit was al zo ze moeten het alleen nog officieel maken.
https://www.ad.nl/politie(...)ielzoekers~a72d6ae8/
Weet je voor ik wél respect heb, de mannen die bij de DSI zitten, die zijn tenminste adequaat getraind en weten wat ze doen, raken niet in paniek door "bedreigende" situaties, en zitten geen triggerhappy sukkeltjes bij.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Sterker nog, het is zelfs verboden om het woord te gebruiken, je beledigd hiermee een ambtenaar in functie.
Niet dat je snel zal worden opgepakt, maar een beetje respect naar de politie mag er wel wat meer komen. Al heeft het overgrote deel van Nederland dat gelukkig wel.
Het is een feit, dat is allang wel gebleken.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat NL een keer vol is
Leeuwardenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ACAB, DSI
Hou es op allemaal mijn google raakt overspannen.
Tot je ze een keer nodig hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet je voor ik wél respect heb, de mannen die bij de DSI zitten, die zijn tenminste adequaat getraind en weten wat ze doen, raken niet in paniek door "bedreigende" situaties, en zitten geen triggerhappy sukkeltjes bij.
De politie? Hahaha, okquote:
Daar heb ik dan weer niks mee.quote:
maar iedereen die niet vaccineert(voor Corona) wordt hier wappie genoemdquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niks mee.
En dan heb ik het over echte wappies, die dom lullen en niet voor rede vatbaar zijn.
Een wappie is in mijn ogen iemand die anderen dwingt om hetzelfde te denken en te doen als je niet voor ze bent dan ben je gelijk tegen en worden ze gewelddadig.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar iedereen die niet vaccineert(voor Corona) wordt hier wappie genoemd
Dat idd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:38 schreef greysbones het volgende:
wat mij betreft maakt ieder zijn eigen keus
en die respecteer ik
zolang er ook respect is voor mij
Dit ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een wappie is in mijn ogen iemand die anderen dwingt om hetzelfde te denken en te doen als je niet voor ze bent dan ben je gelijk tegen en worden ze gewelddadig.
Bedoel je hier nu de pro-vaxxers mee? Je omschrijving dekt namelijk aardig de ladingquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een wappie is in mijn ogen iemand die anderen dwingt om hetzelfde te denken en te doen als je niet voor ze bent dan ben je gelijk tegen en worden ze gewelddadig.
ben het nu ook aan het kijkenquote:
Ik bedoel er niet echt een doelgroep mee, je hebt ze overal tussen zitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bedoel je hier nu de pro-vaxxers mee? Je omschrijving dekt namelijk aardig de lading
Triest dat je voor elke sport een ander pakket moet aanschaffen terwijl het altijd gewoon op tv was.quote:
idd had zelf al ziggo ..quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Triest dat je voor elke sport een ander pakket moet aanschaffen terwijl het altijd gewoon op tv was.
Afzetters.
Ze hebben geen 8 weken vakantie. Werken nog gewoon alleen geen debatten meer. Was gisteren in het nieuws.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
jupquote:
waaronquote:
Oh ik had wat anders verstaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben geen 8 weken vakantie. Werken nog gewoon alleen geen debatten meer. Was gisteren in het nieuws.
Zie whatsappquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |