Ik was ooit lid van Amnesty International.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:30 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Man man, wat een stakkers.
Eerlijk gezegd waren wij als kids ook in de mythe getrapt dat ze vies zijn.. Maar mijn moeder heeft ons flink voor lul gezet.. We zouden boerenkool (of een andere stamppot) eten.. Was een heerlijke stamppot maar wel gemaakt met spruitjes..quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Bakken of roosteren en met een klein beetje iets van zoet erbij, zo krijg je spruitjes - in mijn ogen - het lekkerst.
Gewoon heel kort koken tot net gaar, en dan hoeft er niets anders bij, heerlijk. Altijd al mijn favo voedsel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n oma kookte ze praktisch tot pap en dan ging er nog een bak nootmuskaat overheen![]()
Dat was achteraf niet de lekkerste manier om ze te bereiden.
"Fruits de mers" laat ik dan grotendeels wel weer links liggen. Maar goed, heb nog 400 andere dingen die ik wel zonder mokken lustquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens.
Denk zelfs dat het volledig opvoeding is. Het bestaat volgens mij niet dat iemand echt bijna niks lust. Als dat dan toch het geval is, dan is dat 'm aangeleerd.
Ik repost hem even met de prijzen volgens je inflatiecalculator:quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:22 schreef probeer het volgende:
[..]
https://www.inflatiecalculator.nl/
Een bedrag van 1,00 gulden uit 1970 is nu ¤ 2,34 op het prijskaartje.
Een bedrag van ¤ 1,00 in 2022 was in 1970 evenveel als 0,43 gulden of omgerekend ¤ 0,19.
Je x 6,6 is onzin.
Kijk, je kan dus ook prima protesteren zonder op agenten in te rijden.quote:
Dat iemand 1, 2 of 3 dingen niet lust, ok, dat kan. Ik vind satésaus enorm smerig.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Fruits de mers" laat ik dan wel weer links liggen. Maar goed, heb nog 400 andere dingen die ik wel zonder mokken lust
Maar waar protesteren ze dan eigenlijk tegen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kijk, je kan dus ook prima protesteren zonder op agenten in te rijden.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat iemand 1, 2 of 3 dingen niet lust, ok, dat kan. Ik vind satésaus enorm smerig.
Maar voor de rest eet ik bijna alles. Als ik ergens ga eten, dan lust ik 99% van wat op de kaart staat zeg maar. Terwijl dat bij sommige mensen omgekeerd is.
Vind dat verschrikkelijk. Weleens gaan eten met vrienden met kinderen. En dan gewoon niks lusten van de kaart. Met moeite 'n gerecht vinden waar dan allerlei dingen uitgelaten moeten worden.
Die jongen die vast zit toch?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar waar protesteren ze dan eigenlijk tegen?
Probleem is daar niet alleen de ouders hoor.. genoeg opa's en oma's of juffen die ze leren dat spruitjes etc vies zijnquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat iemand 1, 2 of 3 dingen niet lust, ok, dat kan. Ik vind satésaus enorm smerig.
Maar voor de rest eet ik bijna alles. Als ik ergens ga eten, dan lust ik 99% van wat op de kaart staat zeg maar. Terwijl dat bij sommige mensen omgekeerd is.
Vind dat verschrikkelijk. Weleens gaan eten met vrienden met kinderen. En dan gewoon niks lusten van de kaart. Met moeite 'n gerecht vinden waar dan allerlei dingen uitgelaten moeten worden.
Kort koken en daarna bakken in roomboter.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n oma kookte ze praktisch tot pap en dan ging er nog een bak nootmuskaat overheen![]()
Dat was achteraf niet de lekkerste manier om ze te bereiden.
Da's dan slecht van die oma's en juffen. Mij is dat vroeger nooit aangeleerd. Lust nu ook bijna alles.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:56 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Probleem is daar niet alleen de ouders hoor.. genoeg opa's en oma's of juffen die ze leren dat spruitjes etc vies zijn
Iew.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gewoon heel kort koken tot net gaar, en dan hoeft er niets anders bij, heerlijk. Altijd al mijn favo voedsel.
Ik weet nog wel dat we op school in klas 3 of 4 kookles hadden (heel kooklokaal) waar we iedere week zelf kookten en zelf aten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:56 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Probleem is daar niet alleen de ouders hoor.. genoeg opa's en oma's of juffen die ze leren dat spruitjes etc vies zijn
Het lijkt wel alsof er een kleine groep is die heel veel media aandacht krijgt omdat ze zich misdragen. Wie had dat gedacht.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kijk, je kan dus ook prima protesteren zonder op agenten in te rijden.
Het vervelende is dat juist het biologische eten goed/lekker voedsel is..... alleen las ik hier al iemand die het niet te vreten vond.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:34 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De pest is dat je wel een beetje een verwend kreng wordt wanneer je eenmaal gewend bent aan goed/lekker voedsel.
Haha stuudje. Bangerik.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik mocht als 16-jarige inderdaad niet naar de McDonalds op dat tijdstip.
haha ik ken ook iemand die van die snotterige sperciebonen in pot prefereert boven verse bonenquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het vervelende is dat juist het biologische eten goed/lekker voedsel is..... alleen las ik hier al iemand die het niet te vreten vond.
Tsja... lastig is dat als je denkt dat niet biologisch eten beter smaakt.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:58 schreef Vis1980 het volgende:
Ik mocht als 16-jarige inderdaad niet naar de McDonalds op dat tijdstip.
GEIL.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:06 schreef Akathisia het volgende:
[..]. Een ex van mij liet op dat soort tijden haar keeltje vullen op de parkeerplaats van de Mc toen ze 14 was.
Helaas was ik er zelf niet bij.quote:
Aan de andere kant is het ook zo dat kinderen met een reden niet van spruitjes houden: spruitjes zijn bitter.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Maar dat komt ook door opvoeding hoor... Bijvoorbeeld de mythe dat spruitjes vies zijn krijgen ze al vanaf dat ze baby te zijn te horen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |