Mooi dat ze het wel ONZE dictatuur noemen. Nationale trotsquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:30 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Man man, wat een stakkers.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:30 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit serieus? Zo ja, oh my...quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:30 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Spot-on deze poster. Spijker op de kop.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:30 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat komt ook door opvoeding hoor... Bijvoorbeeld de mythe dat spruitjes vies zijn krijgen ze al vanaf dat ze baby te zijn te horen...quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, op die fiets. Andersom vaak ook. Zie iemand die gewend is aan fast food en de hele dag door vette troep nog maar eens aan gezond eten te krijgen.
Hoeveel kinderen ook zogenaamd amper groenten lusten... Verschrikkelijk zeg.
Ik heb het vermoeden dat dit soort dingen afkomstig zijn van exact dezelfde sneuneuzen als die met corona ook zo losgingen op internet en soms daarbuiten. Lekker het intrigantje spelen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:30 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet goed waar je het over hebt. Ik heb nog nooit gezegd dat we met scherp moeten schieten op boeren. Ik vind wel dat de politie van hun vuurwapen gebruik mogen maken in bepaalde omstandigheden, het beroep van de betrokkene in dat geval lijkt mij totaal niet relevant.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus dit is een boer waar we niet met scherp op moeten schieten?
Veel plezier in forumland.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Spot-on deze poster. Spijker op de kop.
Dit is nu juist het probleem, als de meerderheid zo denkt kom je in een samenleving ala Mexicoquote:
Veel ouders lusten overigens ook geen spruitjes of andere groenten, dat helpt ook niet echt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Maar dat komt ook door opvoeding hoor... Bijvoorbeeld de mythe dat spruitjes vies zijn krijgen ze al vanaf dat ze baby te zijn te horen...
Je eigen post quoten om je eigen punt te maken is wel heel bijzonder, hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is nu juist het probleem, als de meerderheid zo denkt kom je in een samenleving ala Mexico
Mwoah, het impliceert vooral dat Amnesty selectief verontwaardigd zou zijn, maar die zijn in tegenstelling tot deze plotseling tot theedrinkende Cohenadepten getransformeerde types vrij consequent in hun kritiek op mensenrechtenschendingen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is dus waarom je militanten geen enkele genade moet tonen als overheid. Dit lijkt grappig maar een grote groep infantiele boeren en relschoppers zijn er wel vatbaar voor. Het leven van die mensen draait om koeien, daar kun je geen beschaving van verwachten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:30 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Je leest geen PI'squote:Op woensdag 6 juli 2022 14:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, het impliceert vooral dat Amnesty selectief verontwaardigd zou zijn, maar die zijn in tegenstelling tot deze plotseling tot theedrinkende Cohenadepten getransformeerde types vrij consequent in hun kritiek op mensenrechtenschendingen.
Ach, dit zal wel een geval zijn van een jongen die zich heeft laten opfokken en net te ver gegaan is en zodra hij voor de rechter staat zal het tranen met tuiten zijn en dat hij zo niet bedoelde.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar goed, Jouke is 16 en kon zelf een trekker naar een blokkade rijden.
Dan kan hij ook vast wel 24 of 48 uur zonder z'n moeder.
En anders moet je thuisblijven.
Je pollopties waren dan ook volkomen debiel. Ik miste de optie 'indien er sprake is van een situatie zoals beschreven in artikel 7 van de Ambtsinstructie voor de politie mag de politie gericht schieten', dus ik heb voor de lol maar op de eerste optie gestemd.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is nu juist het probleem, als de meerderheid zo denkt kom je in een samenleving ala Mexico
Wij dus ook of zijn langzaam geïntroduceerd tot het eten van.. Geloof dat ik alleen Witlof niet lust.. maar mss weer is proberen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Veel ouders lusten overigens ook geen spruitjes of andere groenten, dat helpt ook niet echt.
Heb vroeger alles moeten eten en zie spruitjes als een lekkernij (zolang je ze niet te lang kookt).
Dat zal wss de conclusie ook zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, dit zal wel een geval zijn van een jongen die zich heeft laten opfokken en net te ver gegaan is en zodra hij voor de rechter staat zal het tranen met tuiten zijn en dat hij zo niet bedoelde.
Bakken of roosteren en met een klein beetje iets van zoet erbij, zo krijg je spruitjes - in mijn ogen - het lekkerst.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Veel ouders lusten overigens ook geen spruitjes of andere groenten, dat helpt ook niet echt.
Heb vroeger alles moeten eten en zie spruitjes als een lekkernij (zolang je ze niet te lang kookt).
Eens.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Maar dat komt ook door opvoeding hoor... Bijvoorbeeld de mythe dat spruitjes vies zijn krijgen ze al vanaf dat ze baby te zijn te horen...
M'n oma kookte ze praktisch tot pap en dan ging er nog een bak nootmuskaat overheenquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Bakken of roosteren en met een klein beetje iets van zoet erbij, zo krijg je spruitjes - in mijn ogen - het lekkerst.
Het toont inderdaad spot-om de domheid van de maker aanquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |