Graag binnenkort weer eens pics.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Vanmiddag trouwens naar de dierenarts met Nightwing en Lola (we hebben haar Lola genoemd) voor een standaard check-up, inenten en chippen.
@:maxi-mus
@:GGMM
@:Scrummie
Buitenkatten. Al is Tony altijd na een paar uurtjes wel weer binnen die mag graag bij mij zitten. Ik heb een enorm grasveld voor mijn huis daar zie je hem meestal beesten lastig vallen. Meadow is al een paar keer een week weggeweest en gaat wel verder en op dit moment zelfs al langer weg dus die mag wel weer eens thuiskomen. Ik overweeg zo'n gps halsband te kopen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn jouw katten binnen- of buitenkatten?
Inb4 'Ja'
@:Coco
Oei. Zo'n gps halsband is dan wel een idee ja. Vanaf welke leeftijd liet jij ze naar buiten gaan? En hoe pakte je dat aan? Gewoon de deur openzetten of aan een lijntje mee naar buiten?quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Buitenkatten. Al is Tony altijd na een paar uurtjes wel weer binnen die mag graag bij mij zitten. Meadow is al een paar keer een week weggeweest en op dit moment zelfs al langer weg dus die mag wel weer eens thuiskomen. Ik overweeg zo'n gps halsband te kopen.
Goed bezig.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Vanmiddag trouwens naar de dierenarts met Nightwing en Lola (we hebben haar Lola genoemd) voor een standaard check-up, inenten en chippen.
@:maxi-mus
@:GGMM
@:Scrummie
Vanaf een half jaar, eerst in mijn armen om te wennen aan geluiden (komen veel zware landbouwvoertuigen langs), daarna bakende ik een stukje in de tuin af en vervolgens helemaal los. Ik vond het als mietje in het begin best lastig om los te laten en stond vaak voor het raam maar dat wordt steeds minder. En eerst was het kut als ze een paar uur niet thuis kwamen, toen een dag, en toen twee dagen. Gaat langzaam maar dat zal jij wel weten op een (serieuzere) manier met een kind.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei. Zo'n gps halsband is dan wel een idee ja. Vanaf welke leeftijd liet jij ze naar buiten gaan? En hoe pakte je dat aan? Gewoon de deur openzetten of aan een lijntje mee naar buiten?
Genot.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed bezig.
Over 6 dagen eerste JWT beelden.
Yep, en ze hadden ook weer wat nieuws ontdekt. Blijft wel echt zo'n ding voor een slechte film dat zoiets dan een natuurramp veroorzaakt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genot.
Ik las ook dat gisteren? of eergisteren? de LHC weer aan het draaien is
wel beterquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanaf een half jaar, eerst in mijn armen om te wennen aan geluiden (komen veel zware landbouwvoertuigen langs), daarna bakende ik een stukje in de tuin af en vervolgens helemaal los. Ik vond het als mietje in het begin best lastig om los te laten en stond vaak voor het raam maar dat wordt steeds minder. En eerst was het kut als ze een paar uur niet thuis kwamen, toen een dag, en toen twee dagen. Gaat langzaam maar dat zal jij wel weten op een (serieuzere) manier met een kind.
Ja dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen, zeker niet op het altijd sympathieke en ruime platteland.quote:
telt gewoon mee met je co²-punten johquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:12 schreef GGMM het volgende:
Overigens komt er in de toekomst een verbod op buitenkatten. Markeer mijn woorden maar.
Dan krijg je snelwegblokkades van de breiclub met elektrische fietsen. Geen enkele partij die dat aandurft.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:12 schreef GGMM het volgende:
Overigens komt er in de toekomst een verbod op buitenkatten. Markeer mijn woorden maar.
Door wie?quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:22 schreef KingRoland het volgende:
Delft is zwaar ondergewaardeerd als stad
Terecht. Invasieve exoot in ons landschap.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:12 schreef GGMM het volgende:
Maar jij mag wél gewoon vrij rondlopen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Terecht. Invasieve exoot in ons landschap.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Terecht. Invasieve exoot in ons landschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |