Iemand is met de noorderzon vertrokkenquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:23 schreef pullup het volgende:
Het heb op facebook gestaan, wat zeg ik, ik heb het er al opgezet voor het bestond!!@!111!!!
Feestje gaat gewoon doorquote:
Ohquote:
quote:
quote:
Dat is nog best leuk ookquote:
tsja, 1976 hequote:Op woensdag 6 juli 2022 09:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is nog best leuk ook
Op die oma make up na da
Oh dat was ik vergetenquote:
oeps die was ik alweer kwijt. Kroepoekjequote:
Die was rapper gecanceld dan je gecanceld had kunnen zeggenquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:39 schreef Prisha het volgende:
Oh als dat nu was geweest dan had Jos dat helemaal niet mogen zeggen zeker, Kroepoekje. Ik vond het altijd wel lief.
Maar hij was al wel van de verkeerde kant...quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Die was rapper gecanceld dan je gecanceld had kunnen zeggen
dat is dan wel weer discutabel, een homosuele medemens cancellen is niet politiek correctquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
"verkeerde kant" is ook niet echt politiek correct opgemerktquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hij was al wel van de verkeerde kant...
Had hem niet meer gered nuquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is dan wel weer discutabel, een homosuele medemens cancellen is niet politiek correct
zelfde als Pim Fortuyn die riep "mens ga toch koken"quote:
“Dames en heren” mag al niet meer.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"verkeerde kant" is ook niet echt politiek correct opgemerkt
wut????? hoe danquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Mag nog wel alleen de ns gebruikt het niet meer. Moeten hun weten.quote:
als je genders gaat noemen dan moet je ze allemaal benoemen, dan kan het welquote:
Hoeveel zijn er inmiddels?quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je genders gaat noemen dan moet je ze allemaal benoemen, dan kan het wel
genoeg om een NS omroeper een intro van minuten te laten roepen schat ik inquote:
je lijkt Femke Louise wel, die deed ook niet meer meequote:Op woensdag 6 juli 2022 10:01 schreef Prisha het volgende:
ah jongens echt![]()
hmm...ik mag zeker ook niet ah jongens zeggen![]()
Echt tyff op met die onzin. Ik doe er niet aan mee.
Terecht ookquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:01 schreef Prisha het volgende:
ah jongens echt![]()
"Beste mensen"quote:
Ik wilde net 'man man man' typen, maar bedacht me dat dat ook niet magquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:01 schreef Prisha het volgende:
ah jongens echt![]()
tijd om Rob Geus te cancellenquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde net 'man man man' typen, maar bedacht me dat dat ook niet mag
Gebruik je deze smileyquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou ik niet rouwig om zijnquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je lijkt Femke Louise wel, die deed ook niet meer mee
quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
dit dus!quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:22 schreef Aoibhin het volgende:
Waarbij ik moet zeggen dat ik zeker wel geloof dat er veel mensen zijn die zich oprecht niet thuisvoelen onder het hokje "man" of "vrouw" of meteen transgender zijn, en daar een schaal tussen zit. Maar ik vraag me af hoeveel zin het heeft om daar tientallen hokjes bij te bedenken. En waneer houdt iemands unieke persoonlijkheid op en wordt het meteen een andere genderidentiteit?
Dat kan echt niet...dan stoot je al die aliens voor het hoofd.quote:
Mensen hebben hele lange tenen gekregenquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:13 schreef Koen66 het volgende:
man vrouw nonbinair homosueel bi genderneutraal asexueel panseksueel omgebouwd nietgebouwd rood groen mooi lelijk dood levend
en dan keer tien dan sluit je niemand uit
Nou vergeet je zelf de aliensquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mensen hebben hele lange tenen gekregen
quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat kan echt niet...dan stoot je al die aliens voor het hoofd.
quote:
quote:
je sluit dan wel degenen uit die kunstmatig beademd worden. Maar die horen je toch niet, dus ik vind het een sterkequote:
quote:
quote:
Weten we dat zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je sluit dan wel degenen uit die kunstmatig beademd worden. Maar die horen je toch niet, dus ik vind het een sterke
Ben je er van opgeknapt?quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:52 schreef Koen66 het volgende:
ik deed net een powernapje onder de baas z'n tijd
nee, zelfs dat niet....quote:
was ff op de bank gaan liggen, was kleine 10 minuten 'weg'. Daarna ff een bakkiequote:Op woensdag 6 juli 2022 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je er van opgeknapt?
Ik heb dat ook weleens gedaan, ik was zo moe en heb toen even mijn hoofd op mijn arm op mijn bureau gelegd en was zo vertrokken, het hielp wel.
Ik zit er vlak bij volgende week maar heb nog niet bedacht of ik daadwerkelijk afzak naar de stadquote:
Check ff op TVEquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit er vlak bij volgende week maar heb nog niet bedacht of ik daadwerkelijk afzak naar de stad
Wat leukquote:
Nee om 12 uur met een knal.. en morgenvroeg de eerste runquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat leukik dacht dat het zaterdag pas begon
Ah ik blijf even plakken dan. Vorige keer haakte ik halverwege in daar en heb wel het eindfeest meegemaaktquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee om 12 uur met een knal.. en morgenvroeg de eerste run
Bevallen of niet ?quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:07 schreef Koen66 het volgende:
komende week nog eens wat exotische tv zenders checken, vaag IP abo is bijna weer voorbij
Ja was wel heel bijzonder.quote:
Het valt altijd gelijk met dat van mn stadje dus ik ben er nooit geweest.. en dat rennen doe ik echt niet meerquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ik blijf even plakken dan. Vorige keer haakte ik halverwege in daar en heb wel het eindfeest meegemaakt
Nee gerend heb ik ook niet, voornamelijk aan de festiviteiten meegedaan gedurende de dagquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Het valt altijd gelijk met dat van mn stadje dus ik ben er nooit geweest.. en dat rennen doe ik echt niet meer
Wijnquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:13 schreef pullup het volgende:
Lol ziet er wel uit als een goed superspread event
Wat was jouw stadje?quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Het valt altijd gelijk met dat van mn stadje dus ik ben er nooit geweest.. en dat rennen doe ik echt niet meer
Ja zeg....quote:
Ik probeer die menigten ook te voorkomen ..quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:20 schreef pullup het volgende:
Nou ik voelde me in de drukte op Henley al wat ongemakkelijk. Ik sla over en blijf wel in de bergen
Die keer dat ik er was was er al een groot issue met alle ongewenste contacten. Men deed daar heel serieus over dus dat zal ook al vaak uit de hand zijn gelopenquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig met al die gekken ... kun je maar beter proberen te voorkomen ..
Ja mijn ideequote:Op woensdag 6 juli 2022 11:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer die menigten ook te voorkomen ..
Ja paar jaar geleden was er daar een verkrachting voorgevallen en dat is groots in het nieuws geweest met daders en rechtzaken.. heeft wel een tijdje geduurd...quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Die keer dat ik er was was er al een groot issue met alle ongewenste contacten. Men deed daar heel serieus over dus dat zal ook al vaak uit de hand zijn gelopen
Is een mooi stadje... met Los Amantesquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:26 schreef pullup het volgende:
Mooi Teruel, ik zit wat fotootjes te bekijken
Ja ik weet dat er gevraagd werd om water , en dat werd dat vanaf de balkons de menigte ingegooid ...quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:32 schreef pullup het volgende:
Al zijn ze daar juist blij mee schat ik zo in
Hopelijk niet in flessen…quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet dat er gevraagd werd om water , en dat werd dat vanaf de balkons de menigte ingegooid ...
Het is gewoon stom ontworpenquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:42 schreef mario390 het volgende:
![]()
ziet uit als en muschi vagina met Faden
[ afbeelding ]
Die krijgt gevaren geldquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:52 schreef pullup het volgende:
Lol @:diereporter Chuf![]()
![]()
Dat kon ook niet lang goed gaan
Que ?quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:09 schreef mario390 het volgende:
het gevt niet zoveel dag in jaar
zoveel de katz am schwanz had haar-en
quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:09 schreef pullup het volgende:
Deze wilde net zo cool zijn als die surfer van net
[ twitter ]
Op brood?quote:
nee gewoon los. Plakjes kaas met kaasschaaf en dan een zoet-zure augurk door de lengte snijden, en dan elk halft ook weer door de lengte. En dan kaas wikkelen om dat stukkie augurk. Yummmmquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:38 schreef engine het volgende:
[..]
Op brood?
Kaas augurk ken ik eigenlijk niet als combinatie.
Lekkere combi al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:38 schreef engine het volgende:
[..]
Op brood?
quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee gewoon los. Plakjes kaas met kaasschaaf en dan een zoet-zure augurk door de lengte snijden, en dan elk halft ook weer door de lengte. En dan kaas wikkelen om dat stukkie augurk. Yummmm
het gevt niet zoveel dag in jaarquote:
Komkommer is ook lekker. maar met zoet zure augurk...ymmmmmmmquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga keer proberen. Met komkommer is wel lekker dus augurk zal ook wel smaken.
Ah okquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
het gevt niet zoveel dag in jaar
zoveel de katz am schwanz had haar-en
de katz heeft meer haren an schwanz als dagen in jaar
Dan ken je Prisha niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:38 schreef engine het volgende:
[..]
Op brood?
Noem jij Prisha nu een in kaas gewikkelde augurk?quote:
Nu krijg ik trekquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:05 schreef engine het volgende:
[..]
Noem jij Prisha nu een in kaas gewikkelde augurk?
Daar ben ik wel eens heel dicht in de buurt geweestquote:
Tijdens een FOK!meet?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens heel dicht in de buurt geweest
Nee dat nietquote:
Geen kiespijn?quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo irritant heb sinds een paar dagen last van mijn oor/kaak, als ik met mijn hoofd naar beneden of ga bukken doet t zeer
Oh wat naarquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo irritant heb sinds een paar dagen last van mijn oor/kaak, als ik met mijn hoofd naar beneden of ga bukken doet t zeer
Oorontsteking? Verstandskies?quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Ziet er ook wel smakelijk uitquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:50 schreef Aoibhin het volgende:
Avocado/tomaat tartaartje heeft gesmaakt![]()
[ afbeelding ]
Vervelend Mrsl.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Niet meer bukkenquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Nee dat gelukkig nietquote:
Best wel, misschien mijn kaak overbelast met kauwen of tocht op de oor gehad denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat naarInderdaad, iets met een kies? Dat kan erg doorstralen namelijk, ook naar de oren (spreek uit ervaring)
Heb niet constant pijn, dus denk niet dat dat het isquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:46 schreef maily het volgende:
[..]
Oorontsteking? Verstandskies?
Sterkte!!
Nee dan heb ik ook geen lastquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vervelend Mrsl.![]()
Voel je het ook als je eten kauwt?
Beste tip van vandaagquote:
Ziet er lekker uitquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:50 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het een rare combinatiequote:Op woensdag 6 juli 2022 17:26 schreef Domnivoor het volgende:
Aardappels, gebakken spek, een blik champignonsoep, en wat kruiden.
Ik zou het nog een dag of 5 kunnen volhouden met mijn noodvoorraad.
kenn ik niet,ziet gezond uitquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:50 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit al te vissen voor een tafel vriezer.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
Ik heb net weer een grote pan soep gemaakt... kan ik ook een weekje mee doen
Voor op tafel ? heb je geen vriezer?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit al te vissen voor een tafel vriezer.
Ja in de ijskast een handschoenen kastjequote:
Die zaten in de auto. En nu in mijn ijskastquote:
Daar past niets in idd..quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja in de ijskast een handschoenen kastje
Nou er past best wel veel in. Maar ik wil meer ........quote:
Hoort die bij het huis ?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou er past best wel veel in. Maar ik wil meer ........
De ijskast wel ja die vrieskist die ik ga kopen niet. Het is niet zo moeilijkquote:
In ieder geval uitkijken voor overstekende vleugeltjesquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet
[..]
Best wel, misschien mijn kaak overbelast met kauwen of tocht op de oor gehad denk ik
[..]
Heb niet constant pijn, dus denk niet dat dat het is
Thanks!
[..]
Nee dan heb ik ook geen last
[..]
Beste tip van vandaag
Nee dat snap ikquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
De ijskast wel ja die vrieskist die ik ga kopen niet. Het is niet zo moeilijk
Zal goed uitkijken danquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
In ieder geval uitkijken voor overstekende vleugeltjes
quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
In ieder geval uitkijken voor overstekende vleugeltjes
En wat komt erbij ?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:50 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
SlaJa er komt nog meer bij
Geen vleesquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:05 schreef engine het volgende:
[..]
Noem jij Prisha nu een in kaas gewikkelde augurk?
Jij wil niks zeggen doe ik het ookquote:
Een beetje mijn culinaire geheimen bloot geven, wie denk je welquote:
Hahahaquote:
Nou dat denk ik ook. Food fight.quote:
Eén wat ?quote:
Ik ben niet in een competitie. Zo ja win ikquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet in een competitie. Zo ja win ik
Ik kook het beste en betere dan Piet Verdrietquote:
Dat is nogal een gewaagde uitspraakquote:Op woensdag 6 juli 2022 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kook het beste en betere dan Piet Verdriet
Ja ach die is op anoniem gegaan. Ja ik weet het. Maar dan ben je wat lafjes, ook qua kokenquote:
Omgquote:Op woensdag 6 juli 2022 18:22 schreef maily het volgende:
And now for something completely different![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
@:mascara-klodder
Hij post hier gewoon nog hoorquote:Op woensdag 6 juli 2022 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ach die is op anoniem gegaan. Ja ik weet het. Maar dan ben je wat lafjes, ook qua koken
Waar is hier ?quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij post hier gewoon nog hoor
Ja onderwater ik weet het, en ik wil die pannenquote:Op woensdag 6 juli 2022 18:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij post hier gewoon nog hoor
CUL en fokquote:
Die meneer woont in Breda.quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja onderwater ik weet het, en ik wil die pannen
Oh en toen?quote:
Jij vraagt hier? CUL is ook fokquote:
Nee muts over die pannen gast.quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hebt 't toch over onderwater?
Oh shitquote:
Neeeeee, over die rodekeukenspullenmeneer.quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hebt 't toch over onderwater?
Ik had meerdere kleuren in éénquote:
Cola wil zijn piksels terugquote:Op woensdag 6 juli 2022 19:01 schreef chufi het volgende:
Ik begon ff te twijfelen maar kijk
[ afbeelding ]
1986
Nee 3 ofzoquote:
Hebbenquote:
Ik heb deze nog voor de leuk.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En niet gebruiken... Hoe vaak gebruikt men nog een pen?
Dat is dan jou ding blijkbaar...quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb deze nog voor de leuk.[ link | afbeelding ] Ik kan blij worden om er naar te kijken
Jaquote:
Nee hoor.quote:
Wel de geur-variant met 10 kleurtjes en geurtjesquote:Op woensdag 6 juli 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ] Zo cool ik wil ze
Ze gingen wel snel kapot
Hoe smaken die?quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wel de geur-variant met 10 kleurtjes en geurtjes
Die had ik ookquote:Op woensdag 6 juli 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ] Zo cool ik wil ze
Ze gingen wel snel kapot
Geen date met Hans nodig.quote:
quote:
Paarlen voor de zwijnen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging altijd naar spek in de aanbieding en daarvoor naar pareltje
En toen ogen laten laseren ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging altijd naar spek in de aanbieding en daarvoor naar pareltje
Ah zo. Ik draag ook lenzen. Wel ooit over negedacht om te laten laseren maar dat werd op dat moment afgeraden door de opticiën en nu vind ik het eigenlijk wel prima zo.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet laseren.. Staaroperatie met corrigerende lenzen op sterkte....
man3 ja bent ook steeds trager van begripquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Bij deze dan
Enjoy! Groeten aan de dochter, en aan Chris!
Ik was te vroeg, dat is niet traag dat is snelquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
man3 ja bent ook steeds trager van begrip
Mijn lenzen zitten in mn oog ipv van die vertroebelde die ik had .. geen omkijken meer naar.. soms een leesbrilletjequote:Op woensdag 6 juli 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo. Ik draag ook lenzen. Wel ooit over negedacht om te laten laseren maar dat werd op dat moment afgeraden door de opticiën en nu vind ik het eigenlijk wel prima zo.
Ah zo erin gebouwd zeg maar. Ik moet ze wel in en uit doen maar dat is automatisme geworden. Met een bril zul je mij niet zien (tenzij ontstoken oogquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn lenzen zitten in mn oog ipv van die vertroebelde die ik had .. geen omkijken meer naar.. soms een leesbrilletje
Jij bent ook nog jongquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo erin gebouwd zeg maar. Ik moet ze wel in en uit doen maar dat is automatisme geworden. Met een bril zul je mij niet zien (tenzij ontstoken oog)
Ik had vroeger ook lenzen , maar ivm afwijking aan 1 oog droog ik links 2 lenzen .. een harde op een zachte... op een gegeven moment vond ik dat toch te veel gedoe .. dan verdween die harde lens weer in mn oogkas en was ik tijden bezig om die er weer uit te krijgen.. Uiteindelijk weer een bril gaan dragen tot voor 3 jaar geleden ...quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo erin gebouwd zeg maar. Ik moet ze wel in en uit doen maar dat is automatisme geworden. Met een bril zul je mij niet zien (tenzij ontstoken oog)
Ja dat klinkt ook heel onhandig om twee lenzen in één oog te doenquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook lenzen , maar ivm afwijking aan 1 oog droog ik links 2 lenzen .. een harde op een zachte... op een gegeven moment vond ik dat toch te veel gedoe .. dan verdween die harde lens weer in mn oogkas en was ik tijden bezig om die er weer uit te krijgen.. Uiteindelijk weer een bril gaan dragen tot voor 3 jaar geleden ...
Die eens niet zo openminded.quote:
Ben je bang dat het niet past of dat je de tent uit gerot wordt?quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga morgen een pompoen in me hol stoppen in de Appie kijken of het lukt
Wie gaat dat doen ?quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Ben je bang dat het niet past of dat je de tent uit gerot wordt?
Laat je even weten hoe het ging?quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga morgen een pompoen in me hol stoppen in de Appie kijken of het lukt
Ja maar dan gaat dat met die pompoen niet meer lukken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan word het alleen nog maar leuker
Neem anders een trekker om erin te stoppen, nemen meteen de blokkades iets af.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan word het alleen nog maar leuker
De allom bekende en geliefde BDS van het Fok Forum inde handboeien geslagen ect,ectquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Laat je even weten hoe het ging?
Succes!
Wie?quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De allom bekende en geliefde BDS van het Fok Forum inde handboeien geslagen ect,ect
quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De allom bekende en geliefde BDS van het Fok Forum inde handboeien geslagen ect,ect
Neequote:Op woensdag 6 juli 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar wat verwacht je zelf met die pompoen...gaat dat lukken?
quote:
Gewoon proberen bloed zal er ook wel bijkomen geperforeerde darmen enzo maar ik doe alles voor de famequote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:08 schreef Domnivoor het volgende:
Gisteren een pompoen van 11,7 kg cadeau gekregen.
Heeft iemand receptsuggesties?
Ik denk dat je dit live op twitch moet uitzenden en daarna een kort filmpje met dansje met pompoen op tiktok.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon proberen bloed zal er ook wel bijkomen geperforeerde darmen enzo maar ik doe alles voor de fame
Uithollen en op je hoofd zetten 🎃quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit live op twitch moet uitzenden en daarna een kort filmpje met dansje met pompoen op tiktok.
Kapje eraf snijden, voorzichtig uithollen, vulling koken en afmaken met lekker pittig gehakt ofzo, en dan in zijn geheel op tafel zetten en leeglepelen! Of serveren voor meerdere mensen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |