Iemand is met de noorderzon vertrokkenquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:23 schreef pullup het volgende:
Het heb op facebook gestaan, wat zeg ik, ik heb het er al opgezet voor het bestond!!@!111!!!
Feestje gaat gewoon doorquote:
Ohquote:
quote:
quote:
Dat is nog best leuk ookquote:
tsja, 1976 hequote:Op woensdag 6 juli 2022 09:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is nog best leuk ook
Op die oma make up na da
Oh dat was ik vergetenquote:
oeps die was ik alweer kwijt. Kroepoekjequote:
Die was rapper gecanceld dan je gecanceld had kunnen zeggenquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:39 schreef Prisha het volgende:
Oh als dat nu was geweest dan had Jos dat helemaal niet mogen zeggen zeker, Kroepoekje. Ik vond het altijd wel lief.
Maar hij was al wel van de verkeerde kant...quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Die was rapper gecanceld dan je gecanceld had kunnen zeggen
dat is dan wel weer discutabel, een homosuele medemens cancellen is niet politiek correctquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
"verkeerde kant" is ook niet echt politiek correct opgemerktquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hij was al wel van de verkeerde kant...
Had hem niet meer gered nuquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is dan wel weer discutabel, een homosuele medemens cancellen is niet politiek correct
zelfde als Pim Fortuyn die riep "mens ga toch koken"quote:
“Dames en heren” mag al niet meer.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"verkeerde kant" is ook niet echt politiek correct opgemerkt
wut????? hoe danquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Mag nog wel alleen de ns gebruikt het niet meer. Moeten hun weten.quote:
als je genders gaat noemen dan moet je ze allemaal benoemen, dan kan het welquote:
Hoeveel zijn er inmiddels?quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je genders gaat noemen dan moet je ze allemaal benoemen, dan kan het wel
genoeg om een NS omroeper een intro van minuten te laten roepen schat ik inquote:
je lijkt Femke Louise wel, die deed ook niet meer meequote:Op woensdag 6 juli 2022 10:01 schreef Prisha het volgende:
ah jongens echt![]()
hmm...ik mag zeker ook niet ah jongens zeggen![]()
Echt tyff op met die onzin. Ik doe er niet aan mee.
Terecht ookquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:01 schreef Prisha het volgende:
ah jongens echt![]()
"Beste mensen"quote:
Ik wilde net 'man man man' typen, maar bedacht me dat dat ook niet magquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:01 schreef Prisha het volgende:
ah jongens echt![]()
tijd om Rob Geus te cancellenquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde net 'man man man' typen, maar bedacht me dat dat ook niet mag
Gebruik je deze smileyquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou ik niet rouwig om zijnquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je lijkt Femke Louise wel, die deed ook niet meer mee
quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
dit dus!quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:22 schreef Aoibhin het volgende:
Waarbij ik moet zeggen dat ik zeker wel geloof dat er veel mensen zijn die zich oprecht niet thuisvoelen onder het hokje "man" of "vrouw" of meteen transgender zijn, en daar een schaal tussen zit. Maar ik vraag me af hoeveel zin het heeft om daar tientallen hokjes bij te bedenken. En waneer houdt iemands unieke persoonlijkheid op en wordt het meteen een andere genderidentiteit?
Dat kan echt niet...dan stoot je al die aliens voor het hoofd.quote:
Mensen hebben hele lange tenen gekregenquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:13 schreef Koen66 het volgende:
man vrouw nonbinair homosueel bi genderneutraal asexueel panseksueel omgebouwd nietgebouwd rood groen mooi lelijk dood levend
en dan keer tien dan sluit je niemand uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |