Zeker, er is terecht geschoten. Jouke gaat brommen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:55 schreef Complotwappie het volgende:
Mogguh, is er onderhand al meer duidelijkheid over de vermeende aanrijding en het gericht schieten?
Ik lees hier en daar dat ze vandaag naar het politiecomplex in Leeuwarden gaan met zn allen om hem proberen te bevrijden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:55 schreef Complotwappie het volgende:
Mogguh, is er onderhand al meer duidelijkheid over de vermeende aanrijding en het gericht schieten?
quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt uit een film, is niet echt
https://www.pathe.nl/film/17956/leve-boerenliefde
Echt? Waar lees je dat?quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik lees hier en daar dat ze vandaag naar het politiecomplex in Leeuwarden gaan met zn allen om hem proberen te bevrijden.
In Leeuwarden zijn ze wel wat gewend met voetbalsupporters dus een paar andere boeren kunnen ze ook wel aan.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik lees hier en daar dat ze vandaag naar het politiecomplex in Leeuwarden gaan met zn allen om hem proberen te bevrijden.
Komt uit een film, is niet echtquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:58 schreef recursief het volgende:
[ twitter ]
iemand die weet waar en wanneer dit is?
Dank, ik had al het vermoeden dat het niet echt was.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt uit een film, is niet echt
https://www.pathe.nl/film/17956/leve-boerenliefde
Dat bepaal ik nog altijd zelf wel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zeker, er is terecht geschoten. Jouke gaat brommen.
Nee, dat bepaalt de rechter.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:05 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog altijd zelf wel.
Nou nee, dat bepaalt uiteindelijk gewoon de rechter.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:05 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog altijd zelf wel.
Het klopt wel.. de schijt doodt onsquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:58 schreef recursief het volgende:
[ twitter ]
iemand die weet waar en wanneer dit is?
Rustig maar de mijne waarbij ik je antwoord ontkracht ook.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:24 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dus de enige post die je wel verwijderd is mijn antwoord?
Wel weer typisch hoor.
Dat laatste wel maar op het eerste heeft de rechter geen pacht.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:08 schreef Monolith het volgende:
Nou nee, dat bepaalt uiteindelijk gewoon de rechter.
Of jij het terecht vindt is een tweede, maar de rechter bepaalt of het wettelijk gezien terecht is dat er gericht geschoten is. Zo werkt dat nou eenmaal in een rechtsstaat.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:10 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dat laatste wel maar op het eerste heeft de rechter geen pacht.
Joh, might =/= right. Het is belangrijk te beseffen dat een rechter geen waarheid creëert maar met zijn interpretatie tot een oordeel komt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of jij het terecht vindt is een tweede, maar de rechter bepaalt of het wettelijk gezien terecht is dat er gericht geschoten is. Zo werkt dat nou eenmaal in een rechtsstaat.
Allemaal leuk maar de consument gaat niet meer betalen zeker niet als het aanbod groter wordt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:07 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)est-eerlijke-prijzen
Vind het wel een interessante insteek.
Dat zeg ik ook niet, maar ik praat met een complotwappie, dus ik snap dat het verschil tussen 'ik vind' en 'in een rechtsstaat oordeelt de rechter over de schuldvraag' wat moeilijk is.quote:
Ben je niet zo goed in lezen? Ik reageer op een user die stelt dat er terecht was geschoten (waarom haak je niet op hem in met gewauwel over de rechtsstaat?). Tegenover hem stel ik dat ik dat zelf wel bepaal.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:16 schreef Monolith het volgende:
Dat zeg ik ook niet, maar ik praat met een complotwappie, dus ik snap dat het verschil tussen 'ik vind' en 'in een rechtsstaat oordeelt de rechter over de schuldvraag' wat moeilijk is.
"hahahaha" aldus de tussenpersoon.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Betere prijzen voor boeren is niet gelijk aan duurdere prijzen voor consumenten. Het is op te lossen door minder winst voor tussenpersonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |