Ik wil de DSI nog in actie zien tegen de terroristische boeren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:21 schreef Makrelis het volgende:
Goed , het inrijden op mensen en het schieten is begonnen schijnt. Dan zal het eind van de week wel klaar wezen. Welterusten.
Zijn al besproken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:22 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
In dat geval, zeker. Het lijkt me wel aannemelijk dat het vermeldt zou zijn in het bericht. Anderzijds zou het natuurlijk wel raar zijn wanneer ze hem na deze verdenking niet probeerde aan te houden.
Nieuwe beelden:
[ twitter ]
Wat was de bedoeling van de kogel dan eigenlijk? De bestuurder van een 50km/pu-wagen uitschakelen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:25 schreef Bouke-p het volgende:
Aanhoudingsvuurtractor stopte niet en verder door laten rijden was onverantwoord
Protesteren is prima, maar dat eigen baasje spelen en wij mogen alles gedrag is nu wel eens leuk geweest.
Sinds wanneer praten we met extreme activisten/terroristen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat het uit de hand loopt. Er moet zo snel mogelijk gepraat worden en een oplossing komen
Waar is een kogel anders voor?quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:27 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Wat was de bedoeling van de kogel dan eigenlijk? De bestuurder uitschakelen?
Kan. Maar dan mag er wel wat meer gebeurd zijn dan wegrijden/stopteken negeren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:25 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Aanhoudingsvuurtractor stopte niet en verder door laten rijden was onverantwoord
Protesteren is prima, maar dat eigen baasje spelen en wij mogen alles gedrag is nu wel eens leuk geweest.
De FOK!-recherche zit er al een aantal pagina's bovenop. Weet je trouwens zeker dat dit waarschuwingsschoten zijn?quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:26 schreef crystal_meth het volgende:
Misschien al gepost? De twee waarschuwingsschoten.
Inrijden op de politie. Zoals je in de tweet van de politie kan lezen. En voor je weer gaat zeuren. Hier de tweet:quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan. Maar dan mag er wel wat meer gebeurd zijn dan wegrijden/stopteken negeren.
Iemand doodschieten omdat hij een oprit heeft geblokkeerd, lijkt mij wel een beetje overdreven.quote:
Valt toch wel mee met fok-recherche. Ik zie vooral mensen die mogelijke scenario’s duiden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:29 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
De FOK!-recherche zit er al een aantal pagina's bovenop. Weet je trouwens zeker dat dit waarschuwingsschoten zijn?
https://www.ad.nl/binnenl(...)heerenveen~a0f590a9/quote:Een tractorbestuurder heeft rond 22.40 uur geprobeerd in te rijden op agenten en politievoertuigen tijdens een protest bij Heerenveen Daarbij is door de politie geschoten, zowel gericht als waarschuwingsschoten, schrijft Politie Friesland op Twitter. Er raakte niemand gewond.
Er ontstond volgens de politie een dreigende situatie bij de oprit naar de A32. Door het schieten is een tractor geraakt. Daar circuleren ook foto's van op sociale media. Na het incident reed de tractor weg, maar de politie kon het even later alsnog tegenhouden op de Jousterweg. Er zijn drie verdachten opgepakt.
Er is niemand dood zover ik weet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:31 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Iemand doodschieten omdat hij een oprit heeft geblokkeerd, lijkt mij wel een beetje overdreven.
Hoe zie je dat voor je? De betreffende trekker stond onbewaakt achter een andere. Zouden ze de verdachte op zo een afstand in de trekker laten zitten als hij eerder op hen ingereden zou zijn? Nee, ze zouden hem direct - met getrokken pistool - in de boeien slaan.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Inrijden op de politie. Zoals je in de tweet van de politie kan lezen. En voor je weer gaat zeuren. Hier de tweet:
[ twitter ]
Als we het over context hebben... Het feit dat ze überhaupt de wapens getrokken hadden, geeft aan dat er vééééél meer speelt dan we nu weten en kunnen concluderen uit wat vage filmpjes en foto's.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je ziet en hoort de politie schieten. Je ziet de positie van die trekker op dat moment. Dat zijn gewoon feiten, dat kun je prima zien.
Iedereen die het over context heeft en zo heeft volkomen gelijk, maar dit is gelul.
Dat klopt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:33 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als we het over context hebben... Het feit dat ze überhaupt de wapens getrokken hadden, geeft aan dat er vééééél meer speelt dan we nu weten en kunnen concluderen uit wat vage filmpjes en foto's.
Dat zou goed kunnen verklaren wat er aan de hand is, heb ik vanaf het begin gezegd.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:32 schreef capricia het volgende:
Hmm hier lijkt het over dezelfde tractor te gaan, die inreed en wegreed:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)heerenveen~a0f590a9/
Dat krijg je als filmpjes niet alles tonen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar dat doet niet af aan het feit dat je gewoon op dat filmpje kunt zien wat de positie van de trekker is ten tijde van het schieten.
Je ziet mij hier ook telkens zeggen dat er best sprake kan zijn van een situatie waarin terecht geschoten is. Maar dat hier geen sprake was van een acute dreiging, want dat is duidelijk op het filmpje te zien.
Wie zegt dan dat dit de schoten zijn waarbij gericht is geschoten?quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar dat doet niet af aan het feit dat je gewoon op dat filmpje kunt zien wat de positie van de trekker is ten tijde van het schieten.
Ah, de FOK!-recherche.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:33 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? De betreffende trekker stond onbewaakt achter een andere. Zouden ze de verdachte op zo een afstand in de trekker laten zitten als hij eerder op hen ingereden zou zijn? Nee, ze zouden hem direct - met getrokken pistool - in de boeien slaan.
Eens, doodschieten doen we niet. Neemt niet weg dat de boeren ook moeten luisteren naar de politie en niet overal maar denken dat ze misdrijven kunnen blijven begaan. Nogmaals, schieten gaat te ver, maar wat zou bijvoorbeeld beter werken, aangezien de acties maar blijven doorgaan.,quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:31 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Iemand doodschieten omdat hij een oprit heeft geblokkeerd, lijkt mij wel een beetje overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |