abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205251151
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:21 schreef Makrelis het volgende:
Goed , het inrijden op mensen en het schieten is begonnen schijnt. Dan zal het eind van de week wel klaar wezen. Welterusten. :)
Ik wil de DSI nog in actie zien tegen de terroristische boeren.
pi_205251155
-

[ Bericht 100% gewijzigd door TheFreshPrince op 06-07-2022 00:44:03 ]
  woensdag 6 juli 2022 @ 00:26:47 #178
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_205251156
Misschien al gepost? De twee waarschuwingsschoten.
twitter
are we infinite or am I alone
pi_205251157
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:22 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
In dat geval, zeker. Het lijkt me wel aannemelijk dat het vermeldt zou zijn in het bericht. Anderzijds zou het natuurlijk wel raar zijn wanneer ze hem na deze verdenking niet probeerde aan te houden.

Nieuwe beelden:

[ twitter ]
Zijn al besproken.
anonieme razernist
pi_205251161
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:25 schreef Bouke-p het volgende:
Aanhoudingsvuur ;) tractor stopte niet en verder door laten rijden was onverantwoord ;)

Protesteren is prima, maar dat eigen baasje spelen en wij mogen alles gedrag is nu wel eens leuk geweest.
Wat was de bedoeling van de kogel dan eigenlijk? De bestuurder van een 50km/pu-wagen uitschakelen?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205251162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:03 schreef StephanL het volgende:

[..]
Omdat het uit de hand loopt. Er moet zo snel mogelijk gepraat worden en een oplossing komen
Sinds wanneer praten we met extreme activisten/terroristen?

Wat al dagen plaatsvindt is gewoon terreur. Misschien omdat het zonder dodelijk geweld gaat, er een lacherig sfeertje hangt onder de boeren en de rest van Nederland dat hele stikstofgedoe (en/of de overheid) ook zat is, dat we dit blijkbaar niet meer als zodanig zien.

Deze groep boeren probeert echter op onrechtmatige wijze en zelfs met dreiging en geweld onze overheid te dwingen om ander beleid te voeren.

Kortom, praten doen we wat mij betreft pas nadat ze zijn gestopt met deze acties en niet om te zorgen dat ze stoppen.
  woensdag 6 juli 2022 @ 00:28:01 #182
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205251163
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:27 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Wat was de bedoeling van de kogel dan eigenlijk? De bestuurder uitschakelen?
Waar is een kogel anders voor?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205251164
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:25 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Aanhoudingsvuur ;) tractor stopte niet en verder door laten rijden was onverantwoord ;)

Protesteren is prima, maar dat eigen baasje spelen en wij mogen alles gedrag is nu wel eens leuk geweest.
Kan. Maar dan mag er wel wat meer gebeurd zijn dan wegrijden/stopteken negeren.
zie email 27 oktober
pi_205251165
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:26 schreef crystal_meth het volgende:
Misschien al gepost? De twee waarschuwingsschoten.
De FOK!-recherche zit er al een aantal pagina's bovenop. Weet je trouwens zeker dat dit waarschuwingsschoten zijn?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 6 juli 2022 @ 00:30:54 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205251172
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Kan. Maar dan mag er wel wat meer gebeurd zijn dan wegrijden/stopteken negeren.
Inrijden op de politie. Zoals je in de tweet van de politie kan lezen. En voor je weer gaat zeuren. Hier de tweet:
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205251174
quote:
84s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waar is een kogel anders voor?
Iemand doodschieten omdat hij een oprit heeft geblokkeerd, lijkt mij wel een beetje overdreven.
pi_205251175
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:29 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
De FOK!-recherche zit er al een aantal pagina's bovenop. Weet je trouwens zeker dat dit waarschuwingsschoten zijn?
Valt toch wel mee met fok-recherche. Ik zie vooral mensen die mogelijke scenario’s duiden.
zie email 27 oktober
  woensdag 6 juli 2022 @ 00:32:29 #188
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205251178
Nogmaals, als de politieagent fout zit, moet hij aangepakt worden. Wat ik ook erg vreemd vind is dat we al dagen lang allerlei strafbare feiten voorbij zien komen en die mensen het kunnen blijven doen. Als de politie je een bevel geeft, dan luister je daar naar. Het wordt echt tijd dat er meer boeren worden opgepakt die de wet overtreden, misdrijven begaan en bevelen niet opvolgen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 00:32:36 #189
236264 crew  capricia
pi_205251180
Hmm hier lijkt het over dezelfde tractor te gaan, die inreed en wegreed:

quote:
Een tractorbestuurder heeft rond 22.40 uur geprobeerd in te rijden op agenten en politievoertuigen tijdens een protest bij Heerenveen Daarbij is door de politie geschoten, zowel gericht als waarschuwingsschoten, schrijft Politie Friesland op Twitter. Er raakte niemand gewond.

Er ontstond volgens de politie een dreigende situatie bij de oprit naar de A32. Door het schieten is een tractor geraakt. Daar circuleren ook foto's van op sociale media. Na het incident reed de tractor weg, maar de politie kon het even later alsnog tegenhouden op de Jousterweg. Er zijn drie verdachten opgepakt.
https://www.ad.nl/binnenl(...)heerenveen~a0f590a9/
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205251183
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:31 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Iemand doodschieten omdat hij een oprit heeft geblokkeerd, lijkt mij wel een beetje overdreven.
Er is niemand dood zover ik weet.
pi_205251186
quote:
84s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Inrijden op de politie. Zoals je in de tweet van de politie kan lezen. En voor je weer gaat zeuren. Hier de tweet:
[ twitter ]
Hoe zie je dat voor je? De betreffende trekker stond onbewaakt achter een andere. Zouden ze de verdachte op zo een afstand in de trekker laten zitten als hij eerder op hen ingereden zou zijn? Nee, ze zouden hem direct - met getrokken pistool - in de boeien slaan.
  woensdag 6 juli 2022 @ 00:33:49 #192
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_205251189
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:23 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Je ziet en hoort de politie schieten. Je ziet de positie van die trekker op dat moment. Dat zijn gewoon feiten, dat kun je prima zien.

Iedereen die het over context heeft en zo heeft volkomen gelijk, maar dit is gelul.
Als we het over context hebben... Het feit dat ze überhaupt de wapens getrokken hadden, geeft aan dat er vééééél meer speelt dan we nu weten en kunnen concluderen uit wat vage filmpjes en foto's.
pi_205251195
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:33 schreef Zelva het volgende:

[..]
Als we het over context hebben... Het feit dat ze überhaupt de wapens getrokken hadden, geeft aan dat er vééééél meer speelt dan we nu weten en kunnen concluderen uit wat vage filmpjes en foto's.
Dat klopt.
Maar dat doet niet af aan het feit dat je gewoon op dat filmpje kunt zien wat de positie van de trekker is ten tijde van het schieten.

Je ziet mij hier ook telkens zeggen dat er best sprake kan zijn van een situatie waarin terecht geschoten is. Maar dat hier geen sprake was van een acute dreiging, want dat is duidelijk op het filmpje te zien.
zie email 27 oktober
pi_205251199
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:32 schreef capricia het volgende:
Hmm hier lijkt het over dezelfde tractor te gaan, die inreed en wegreed:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)heerenveen~a0f590a9/
Dat zou goed kunnen verklaren wat er aan de hand is, heb ik vanaf het begin gezegd.
zie email 27 oktober
pi_205251201
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat klopt.
Maar dat doet niet af aan het feit dat je gewoon op dat filmpje kunt zien wat de positie van de trekker is ten tijde van het schieten.

Je ziet mij hier ook telkens zeggen dat er best sprake kan zijn van een situatie waarin terecht geschoten is. Maar dat hier geen sprake was van een acute dreiging, want dat is duidelijk op het filmpje te zien.
Dat krijg je als filmpjes niet alles tonen.

Misschien is de persoon die op die trekker rijdt eerder op een agent ingereden en lost men waarschuwingsschoten om hem tot stoppen te dwingen.

Dat is wat je mist uit zo'n video. Degenen die het uploaden lijken dat ook bewust zo selectief mogelijk te doen (of ze zijn laat begonnen met filmen).

En die fragmentjes van 3 tot 5 seconden (deels zonder geluid) daar heb je helemaal niets aan.
pi_205251203
Ik heb alle respect voor de boeren, maar als ze zich als boeren gaan gedragen wordt het moeilijker…
  woensdag 6 juli 2022 @ 00:38:15 #197
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_205251204
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat klopt.
Wie zegt dan dat dit de schoten zijn waarbij gericht is geschoten?

Wie zegt dat het geluid van deze schoten niet van andere buiten beeld staande politieagenten voor een andere trekker is?
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 00:38:21 #198
236264 crew  capricia
pi_205251205
Ik hoor twee schoten, dicht op elkaar. Maar begrijp van de politie dat er waarschuwingsschoten en doelgerichte schoten gelost zijn.
Kennelijk missen we nog wat aan beeldmateriaal?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205251206
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:33 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Hoe zie je dat voor je? De betreffende trekker stond onbewaakt achter een andere. Zouden ze de verdachte op zo een afstand in de trekker laten zitten als hij eerder op hen ingereden zou zijn? Nee, ze zouden hem direct - met getrokken pistool - in de boeien slaan.
Ah, de FOK!-recherche.
anonieme razernist
  woensdag 6 juli 2022 @ 00:39:05 #200
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205251208
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:31 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Eens, doodschieten doen we niet. Neemt niet weg dat de boeren ook moeten luisteren naar de politie en niet overal maar denken dat ze misdrijven kunnen blijven begaan. Nogmaals, schieten gaat te ver, maar wat zou bijvoorbeeld beter werken, aangezien de acties maar blijven doorgaan.,

Tegen blokkeren van de snelweg kan 9 maanden zitten staan. Brandstichting op snelweg neemt men ook niet licht op. Eerste levensbehoefte blokkeren ook niet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')