Dat hij het weer eens overdreven weet te spelenquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Rustig maar hoor. Ja, maar wat is je punt dan, dat hij geen blessure heeft?
Dat hij de blessure overdrijft om z’n tegenstander te beïnvloeden. Is namelijk niet de 1e keer dat hij dat doet (en ook niet de enige)quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Rustig maar hoor. Ja, maar wat is je punt dan, dat hij geen blessure heeft?
Ik moet aan Djokovic denken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat hij de blessure overdrijft om z’n tegenstander te beïnvloeden. Is namelijk niet de 1e keer dat hij dat doet (en ook niet de enige)
Wat voor voordeel heeft ie er dan aan gehad? Als ie in de 4e set alweer goed was gaan serveren had ie die misschien gewonnenquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat hij de blessure overdrijft om z’n tegenstander te beïnvloeden. Is namelijk niet de 1e keer dat hij dat doet (en ook niet de enige)
Als ik dat wist, zou ik heel veel geld inzetten met wedden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:18 schreef eentwee het volgende:
We weten allemaal wat er gaat gebeuren in de tie-break op de belangrijke punten.
Dan had deze user al geld verloren met de voorspelling dat deze set 6-2 voor Nadal zou wordenquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als ik dat wist, zou ik heel veel geld inzetten met wedden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |