Die ~15 seconden per punt die Nadal extra stuitert/haar goed doet/boxer goed doet zullen ook weer niet zo veel extra energie kosten. Da's in totaal ongeveer een uur in een vijfsetter schat ik.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar Nick speelt zelfs een 5 setter in ongeveer 3 uurtjes. Dat is nog niets! Kinderspel. Als hij een keer 5 a 6 uur aan de bak moet, dan is het wel klaar voor hem inderdaad.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die ~15 seconden per punt die Nadal extra stuitert/haar goed doet/boxer goed doet zullen ook weer niet zo veel extra energie kosten. Da's in totaal ongeveer een uur in een vijfsetter schat ik.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:33 schreef Marcoss het volgende:
Lengte van een wedstrijd zegt bij Nadal niet zoveel inderdaad, die is 1/3e van de tijd aan z'n reet aan het plukken, flesjes recht aan het zetten of de lijnen fatsoenlijk aan het maken
Ergens wel, maar aan de andere kant staat hij tijdens dat reetplukken, flesjes goed zetten en haren goed doen, wel op zijn voeten. Het is niet dat hij lekker met een zakje chips een wijntje op de bank ligt uit te rusten, zoals Kyrgios dat doet, die op dat moment allang klaar is met zijn wedstrijd.quote:
Nee joh, zo erg was het ook niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:28 schreef Norrage het volgende:
Ben benieuwd of Kyrgios vandaag uberhaupt opdaagt en Garin geen W/O krijgt. Dat lijkt mij reeeler dan dat Kyrgios uberhaupt een kans maakt tegen Rafa.
En die scheidsrechters hebben weer orders van bovenaf gekregen om geldkoe Nadal niet dwars te zittenquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:52 schreef eentwee het volgende:
Commentatoren hebben de schotklok handgetakt. Zoals verwacht neemt Nadal steeds meer tijd dan 25 seconden. Scheidsrechter is corrupt.
Nee, van zijn buikspieren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:17 schreef eentwee het volgende:
Nadal lijkt last te hebben van z'n voet. Tijd voor wat injecties.
Nu 107 mph.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |