quote:
quote:
quote:
quote:
Waarom moet je gelijk gaan rammen…quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze blokkeren alleen de leveranties toch? Of zijn ze echt lastig?
Ik zou er domweg eentje op zijn bakkes rossen als ze me in de weg staan.. niet fucken met den Draeck.. dan maar pleisters..
Oeh lekker!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:46 schreef Deisyy het volgende:
En ik was gisteren dit vergeten: Vakantie!![]()
Volgende week woensdag pas weer werken, dus 9 dagen vrij
Lekkerquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:46 schreef Deisyy het volgende:
En ik was gisteren dit vergeten: Vakantie!![]()
Volgende week woensdag pas weer werken, dus 9 dagen vrij
Zo krijg je de verhalen de wereld inquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
@:Domnivoor slimme bundel van mijn posts in de OP
Slimme bundel met extra beltegoedquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
@:Domnivoor slimme bundel van mijn posts in de OP
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh lekker!Ga je nog iets ondernemen of gewoon uitrusten?
Ik slaap morgenavond bij mijn dochter en dan nemen we donderdagochtend vroeg de trein richting Berlijn, zondag Coldplay-concert daar, en verder zal er weinig van rusten komen, maar leuke dingen doen is ook uitrusten.quote:
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt, ik denk inderdaad dat er wel een biertje te krijgen is in Berlijnquote:
Bier met siroop erin, groen of rood.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt, ik denk inderdaad dat er wel een biertje te krijgen is in Berlijn
Echt?! Toen ik een jaar of 16 was ging ik met een vriendinnetje en haar ouders kamperen in Frankrijk en ik kan me herinneren dat ze dat daar in de plaatselijke dorpskroeg ook schonken.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bier met siroop erin, groen of rood.
Daar kan ik wel een weekje van genietenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Genoeg![]()
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #663
Hamsteren bij de Plusquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Genoeg![]()
[ afbeelding ]
Berliner Weisse wordt zo geserveerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Toen ik een jaar of 16 was ging ik met een vriendinnetje en haar ouders kamperen in Frankrijk en ik kan me herinneren dat ze dat daar in de plaatselijke dorpskroeg ook schonken.
Dan ga ik die zeker een keer proberenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Berliner Weisse wordt zo geserveerd.
Nog beltegoed hebbenquote:
Ah dat is deze week dus, leuk!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik slaap morgenavond bij mijn dochter en dan nemen we donderdagochtend vroeg de trein richting Berlijn, zondag Coldplay-concert daar, en verder zal er weinig van rusten komen, maar leuke dingen doen is ook uitrusten.
Die blik van die baby ook echtquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Genoeg![]()
[ afbeelding ]
Dat is waarquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan geen beltegoed hebben
Nog steeds eens met de boerenquote:
Wat zonde van het bier, zo'n ding eropquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Genoeg![]()
[ afbeelding ]
Daar gaat het om toch, lekker eten straks..quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:38 schreef Domnivoor het volgende:
Een blik tomatensoep, een potje gemengde bonen en wat muntblaadjes uit de tuin.
Geen culinair hoogstandje maar het smaakt prima
Ik eet zoiets vandaag. Boontjes met tomaten en salade. Geen vlees vandaag Ik steun de boerenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:38 schreef Domnivoor het volgende:
Maakt niet uit hoor maar soms wil je iemands mening horen over waaromquote:
En daar mag je ook wel naar vragen, maar had even geen zin om mijn mening te gevenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor maar soms wil je iemands mening horen over waarom
Apart op een forum.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En daar mag je ook wel naar vragen, maar had even geen zin om mijn mening te geven
Weer beter? Ik las dat je corona hebt/had. In ieder geval heb je geen last van verlies van smaak.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:38 schreef Domnivoor het volgende:
Nee, ik ben nog behoorlijk ziek.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Weer beter? Ik las dat je corona hebt/had. In ieder geval heb je geen last van verlies van smaak.
Nou heel simpel. Jij zegt dat je de boeren steunt. Dat kan. Ik vraag wat je mening daar over is en toen wilde je niks zeggen.quote:
Oh balen dat je nog behoorlijk ziek bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog behoorlijk ziek.
Geen verlies van smaak of reuk inderdaad. Dat schijnt bij de heersende variant ook minder voor te komen.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh balen dat je nog behoorlijk ziek bent.Beterschap gewenst!
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zonde van het bier, zo'n ding erop
Dan heb je het toch flink te pakken. Fijn dat je nog smaak hebt, dapper dat je dan soep uit blik kan eten.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen verlies van smaak of reuk inderdaad. Dat schijnt bij de heersende variant ook minder voor te komen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank jequote:
Soms een magnumquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ook ... maar elke dag neemt ie er een
Vomar is goedkoperquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Had ze laatst bij de Lidl gekocht, scheelt ook een hoop geld
Nou ja dankzij de boeren maakt het niks uit tochquote:
Schappen zijn idd toch leeg, althans in sommige plaatsen..quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dankzij de boeren maakt het niks uit toch
Je weet waar ze woontquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sterkte en hopelijk snel weer gezond
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
vries is het van bevriezen van water in ijs
[ afbeelding ]
is dat koude Lollie?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
vries is het van bevriezen van water in ijs
[ afbeelding ]
Dat ligt eraan waar je deze lolly instoptquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn eerst liqued en dan doe je ze thuis in het vriesvak
Ik snap het nietquote:
Leg eens uitquote:
oh nu snap ik hetquote:
Ik ook niet hoor. Maar uitleg komt snelquote:
Omdat er een wolkje in de lucht zit. En normaal met veel wolken er sneller kans is op regen, alleen kloppen de voorspellingen niet altijdquote:
En wat heeft dat met die wafels te maken ..?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat er een wolkje in de lucht zit. En normaal met veel wolken er sneller kans is op regen, alleen kloppen de voorspellingen niet altijd
Niks, die eet ik nuquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat heeft dat met die wafels te maken ..?
Ik denk dat je uitleg niet helemaal klopt. Maar ik kan het mis hebben. Ik denk dat het een excuus is om niet te gaan joggen. Maar shoot me als ik het verkeerd heb.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat er een wolkje in de lucht zit. En normaal met veel wolken er sneller kans is op regen, alleen kloppen de voorspellingen niet altijd
Gewoon niet beginnen met joggen,zijn er ook geen smoesjes nodigquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je uitleg niet helemaal klopt. Maar ik kan het mis hebben. Ik denk dat het een excuus is om niet te gaan joggen. Maar shoot me als ik het verkeerd heb.
Uhuquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon niet beginnen met joggen,zijn er ook geen smoesjes nodig
Morgen pas echtquote:
Marc is gewoon geweestquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:39 schreef chufi het volgende:
Denk dat marc wou sporten maar een excuus heeft gevonden
Ja, balen. Kan ik dus geen hockey meer kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:55 schreef engine het volgende:
Goedzo Marc![]()
Binnenkort ook bij de viaplay club? Daar gaat het hockey naar toe las ik.
Wordt wel tijd dat ze dan max. aantal sessies uit gaan breiden ... Engels voetbal Duits voetbal .... wat nog meer ... handbal beachvolley hockey .... of betere zappstreamsquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:55 schreef engine het volgende:
Goedzo Marc![]()
Binnenkort ook bij de viaplay club? Daar gaat het hockey naar toe las ik.
In principe moet dat gewoon kunnen om 10 of 20 streams tegelijk uit te zenden maar ja...quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt wel tijd dat ze dan max. aantal sessies uit gaan breiden ... Engels voetbal Duits voetbal .... wat nog meer ... handbal beachvolley hockey .... of betere zappstreams
Zweeds dames voetbal hoeft dan weer niet van mij... oh ja en dartsquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
In principe moet dat gewoon kunnen om 10 of 20 streams tegelijk uit te zenden maar ja...
Ik kijk dan geen hockey maar vind het opzich wel prima dat ze zoveel mogelijk sporten binnen willen halen.
Zweeds damesvoetbal ben ik al jaren fan vanquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Zweeds dames voetbal hoeft dan weer niet van mij... oh ja en darts
Er is nog een afterpartyquote:
Ik kom op de trekkert met giertank, is dat erg?quote:
Je wilt shinen als de zon schijntquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Grand Sport
Z06 overwogen, maar is er niet 'dakloos', en da's wel een belangrijk punt voor mij
Waait je pet dan niet af?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Tenzij ie overdrijft, dan zet ik een pet op
Die moet in nog even afstoffen
Ah okquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, je zit achter het raam, dus de wind komt niet onder je klep
Ja, maar dan zit je heel onhandigquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ...of hoofd moet boven het raam uitsteken ...
quote:
Gelukkig kom ik niet zo vaak in winkelsquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar in de winkel merk je dat dan ook
Na de Corona-gekkies, hebben we nu ook aardappelmongolenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom moet je gelijk gaan rammen…![]()
Luister nou eerst eens naar zijn glasheldere verhaal.
[ twitter ]
Wat is er nou mis met de wind vol in je ogen met 150 km/uquote:
De wind is lastig, de vliegjes nog vervelender, zeker als je op de weg wilt lettenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met de wind vol in je ogen met 150 km/u
Mijn tijdelijke auto haalt het net, harder dan 160 wil ie nietquote:
Leuke bakquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Grand Sport
Z06 overwogen, maar is er niet 'dakloos', en da's wel een belangrijk punt voor mij
Heb je van horen zeggen, want nooit geprobeerd natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn tijdelijke auto haalt het net, harder dan 160 wil ie niet
Niks.. heb je gewoon brillen voorquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met de wind vol in je ogen met 150 km/u
mooie wagenquote:
De ene 203, en de andere 232 per uur.. allebei niet hard genoeg, al is 232 acceptabel.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn tijdelijke auto haalt het net, harder dan 160 wil ie niet
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kom op de trekkert met giertank, is dat erg?
SL is ook leukquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuke bak.. ben al een tijdje on the lookout voor een leuke daklozen kar, maar ik wil een klapdak, en dan krijg je allemaal van die minikarretjes, of je moet meteen 25k aftikken, en da's me te gortig voor een voor-de-boodschappen-op-zondag bak. Zit een beetje richting een SL500 ofzo te kijken, dan heb je een hardtop, dat is acceptabel in de winter, en het ding staat veel stil, en ook nog eens gewoon buiten bij mij.. stoffen dakkie gaat niet werken.
Opletten is niet nodig toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
De wind is lastig, de vliegjes nog vervelender, zeker als je op de weg wilt letten
Mijn standaard haalt zonder problemen de 200 wel maar die is nu in Zwitserland. Die rijdende batterij die ik tijdelijk heb is begrensdquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je van horen zeggen, want nooit geprobeerd natuurlijk
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:43 schreef Sounddragon het volgende:
Ik dacht dat de slogan was: "zonder boeren geen eten"...:?
Blijkbaar hebben we mét boeren ook geen eten... nu zijn ze écht overbodig geworden in de maatschappij.²
Ik las biertankquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kom op de trekkert met giertank, is dat erg?
Die trekkers zijn behoorlijk hardquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Opletten is niet nodig toch?
Wat kan je nou gebeuren met 150 km/h?
Op wat spookrijdende trekkers na misschien.
Inclusief karaoke wel, want zo ben ikquote:
Nog nooit elektrisch gereden, moet ik toch eens proberenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn standaard haalt zonder problemen de 200 wel maar die is nu in Zwitserland. Die rijdende batterij die ik tijdelijk heb is begrensd
Ik rijd het ding hooguit eens per week, en als ik 'ver' van huis moet met de privekar is het een retourtje van 70 km.. rest vd week zit ik in Duitsland met het hok vd zaak. V8 mag best; brandstofverbruik voor die paar rot km zal me echt roesten, dat komt elke keer goed als je een toefje gas geeftquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
SL is ook leuk
En nee, als ie buiten staat lijkt stof mij ook geen goed idee
Optrekken gaat als een malle, erg stil.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Nog nooit elektrisch gereden, moet ik toch eens proberen
Met mijn vorige V8 heb ik in 16 jaar 58000km gereden. In de zomer wat vaker, in de winter vaak maanden niet. En duur is relatief, als je de juist keuze maakt schrijft ie weinig af, of wordt zelfs meer waardquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik rijd het ding hooguit eens per week, en als ik 'ver' van huis moet met de privekar is het een retourtje van 70 km.. rest vd week zit ik in Duitsland met het hok vd zaak. V8 mag best; brandstofverbruik voor die paar rot km zal me echt roesten, dat komt elke keer goed als je een toefje gas geeft![]()
Ik ben nu gewoon in een positie dat ik een keer een duur onpraktisch kuthok kan rijden privé; het kan nooit duurder zijn als mijn diesel Benz die al een half jaar stil voor de deur staat met diezelfde functie
Die van mij trekt ook als een malle op, alles behalve stil, en dat klinkt juist goedquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Optrekken gaat als een malle, erg stil.
Vaak maken ze een zoemgeluidje of zoietsquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:59 schreef chufi het volgende:
Nadeel van elektrisch is dat je als voetganger niet hoort of er een auto aankomt bij het oversteken .... dus dubbel goed uitkijken
Tsja, bij mij zijn auto's geen hobby, ik rij wat de werkgever wil voor zo weinig mogelijk, als het maar een beetje comfortabel isquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Die van mij trekt ook als een malle op, alles behalve stil, en dat klinkt juist goed
Of je eigen hond er niet van schrikt.....quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:59 schreef chufi het volgende:
Nadeel van elektrisch is dat je als voetganger niet hoort of er een auto aankomt bij het oversteken .... dus dubbel goed uitkijken
Dat scheeltquote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, bij mij zijn auto's geen hobby, ik rij wat de werkgever wil voor zo weinig mogelijk, als het maar een beetje comfortabel is
12 keer vol gas weg bij het verkeerslicht en je bent op de helft vd batterij?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Optrekken gaat als een malle, erg stil.
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
12 keer vol gas weg bij het verkeerslicht en je bent op de helft vd batterij?![]()
Ik reed vorige week terug vanuit Hamburg over de 31, heerlijke weg na de spits, kun je echt gewoon 180 km lang die baksteen erop laten liggen op 2 of 3 Baustelle's na.. kom achterop een Tessie S aanrijden, die 160 deed op de linkerbaan, hij naar rechts, ikke wil erlangs, gaat ie me 'moffen', (gas geven als je hem wilt inhalen, of: prik geven in zijn geval), kun je dus idd schudden, kom je écht niet langs, maar op een gegeven moment reden we lekker door samen, de mijne doet echt 200 en een beetje, en hij loopt vet harder, en als een kogel natuurlijk, maar de baas betaalt mijn brandstof, dus die baksteen blijft erop, boeiend wat hij doet.. hij elke keer dik uitlopen heel stoer, maar 75 km verder kon ie aan de stekker want hij ging een pompie op, en ik had nog driekwart tank over voor de laatste 400 km![]()
.. en die 400 km kan hij ook niet met een beetje tempo als hij een half uur later weer vol is.. dan moet ie nog steeds gaan zitten mieten om het te halen, terwijl ik vol door kan planken
![]()
![]()
Ik vind het ook heel bijzonder dat ondanks dat het uitermate tof speelgoed is, je er zelden mensen echt mee ziet 'spelen'.
Zo'n achteruitrij-piepje terwijl ze vooruit rijdenquote:
Geeb Seat of een Cupra ?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit is maar een cheap-ass VW ID3
Werk nu eenmaal voor Pon dus een Tesla is een nogo area.
En laadt alleen op de zaak op dus die wil ik wel halen
Mjah, ik fiets meestal. Die elektrische dingen zijn wel gevaarlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo'n achteruitrij-piepje terwijl ze vooruit rijden.. Buurman hier heeft een Kia volgens mij... die maakt een soort van gong-geluid.
Over 50 jaar liggen we krom om die dingen![]()
"weet je nog toen we net elektrisch gingen rijden?"
"Toen bouwden mensen geluidjes in hun auto's omdat ze het te stil vonden omdat je geen motor hoorde![]()
![]()
![]()
"
Over 50 jaar word ik de oudste man van Nederland , denk idd dat ik dan wel krom ligquote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo'n achteruitrij-piepje terwijl ze vooruit rijden.. Buurman hier heeft een Kia volgens mij... die maakt een soort van gong-geluid.
Over 50 jaar liggen we krom om die dingen![]()
"weet je nog toen we net elektrisch gingen rijden?"
"Toen bouwden mensen geluidjes in hun auto's omdat ze het te stil vonden omdat je geen motor hoorde![]()
![]()
![]()
"
mwoah, Pon heeft toch ook wel geinige stofzuigers?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit is maar een cheap-ass VW ID3
Werk nu eenmaal voor Pon dus een Tesla is een nogo area.
En laadt alleen op de zaak op dus die wil ik wel halen
Tsja, en ik ben geen dik betaalde manager met een hoge lease categoriequote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mwoah, Pon heeft toch ook wel geinige stofzuigers?![]()
Zou best een E kar willen rijden.. iig zakelijk, maar ik ben niet zo goed met rustig rijden, en dan wordt 6 - 700km rijden een best lang verhaal. Of het ding moet gewoon autodrive zijn, dan mag ie wmb naar Kamtsjatka rijden met 100 p/u, als hij me maar effe wakker maakt als we er zijn.
Ik heb geen fietsquote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, ik fiets meestal. Die elektrische dingen zijn wel gevaarlijk.
Zo'n geluidje helpt echt.
Ik bijnaquote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Over 50 jaar word ik de oudste man van Nederland , denk idd dat ik dan wel krom lig
Heeft de baas geen leuke dochter?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, en ik ben geen dik betaalde manager met een hoge lease categorie
Ik verwacht het ook niet te halenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets
[..]
Ik bijnaen krom liggen zal wel ruim voor die tijd zijn..
Behalve dat ik oud ben, ben ik ook nog eens braaf getrouwdquote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft de baas geen leuke dochter?![]()
Manager kun je worden jongeh
Vanuit de draken-cave naar Hamburg op de pedalero duurt me net iets te lang, ik heb niet heel veel keus. Als ik in een dergelijk klein wereldje zou moeten functioneren dat ik alles op de fiets kon doen, zou ik denk ik een klein beetje nerveus worden..quote:
Ik zou er misschien ook wel 1 hebben als ik vaak ver moest rijdenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vanuit de draken-cave naar Hamburg op de pedalero duurt me net iets te lang, ik heb niet heel veel keus. Als ik in een dergelijk klein wereldje zou moeten functioneren dat ik alles op de fiets kon doen, zou ik denk ik een klein beetje nerveus worden..
Same here, dat zou echt een fucking mirakel zijnquote:
Ik zei ook niet dat je het op social media moest zetten, dufusquote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Behalve dat ik oud ben, ben ik ook nog eens braaf getrouwd
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Same here, dat zou echt een fucking mirakel zijn
[..]
Ik zei ook niet dat je het op social media moest zetten, dufus
Ik heb er 2.. heel first world overdadigquote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou er misschien ook wel 1 hebben als ik vaak ver moest rijden
Nu is het niet nodig en kan de trein het nodige wel opvangen
De laatste die ik had stond ook zoveel stil dat het daarna verkopen en klaar was.
Hallo Tim.quote:
Geen Frits?quote:
Ah, oké.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja ik was Frits dat stamt nog uit de uto sc vanaf nu ben ik Tim
Maar dat is ze de laatste jaren wel vaker overkomen tegen de Aussies ... Engeland ook verloren van de kiwis btw... Chili wint en de andere 2 wren gelijkquote:
Toch wel iets verrassend. Australie heeft 2 jaar lang geen internationale wedstrijden gespeeld. Op 1 vierluik tegen NZ na.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is ze de laatste jaren wel vaker overkomen tegen de Aussies ... Engeland ook verloren van de kiwis btw... Chili wint en de andere 2 wren gelijk
geraakt?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, de politie heeft gericht geschoten op een boer,
het was er op wachten natuurlijk
Oh, dan zal ie wel mogen blijven zitten.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer iets gemist / vergeten ... denk dat ie Rutte nadoet
Ja serieus ... nu 2 ministers en wat andere personeel die zijn opgestapt ..quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dan zal ie wel mogen blijven zitten.
rutte komt ook met echt alles weg
morgen komtquote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer iets gemist / vergeten ... denk dat ie Rutte nadoet
Over bijna 24 uur komt morgen weer jaquote:
Zie het ja,quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja serieus ... nu 2 ministers en wat andere personeel die zijn opgestapt ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag weer op zn sokkel staat om het rode sjaaltje te ontvangen ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 week geleden ging het mis
Ah ok ... soort fondue kaasquote:Op woensdag 6 juli 2022 00:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee in becher de eet je
met de gabel
Ah geen personenquote:Een van de trekkers is door de gerichte schoten geraakt. Drie mensen zijn opgepakt. Niemand is gewond geraakt.
eel kijk plezierquote:Op woensdag 6 juli 2022 01:49 schreef mario390 het volgende:
episode op zdf de
purpurnen flüsse komissar niemans
de episode kenn ik nog niet
Je hebt er al weer bijna een werkdag opzitten...quote:Op woensdag 6 juli 2022 06:32 schreef Dotteke het volgende:
Zo de was al opgevouwen, een kleerkast leeggehaald en uitgezocht wat weg kan of niet
Boven stofvrij gemaakt. Nu maar even pauze
[ afbeelding ]
Ja ik moet wel al zolang geen hulp en de stof vloog om je oren lag hele nachten te hoesten ( allergisch voor stof)quote:
Ja ik ga ook wel poetsen maar zoek wel een wat koeler dagje uit, en zeker niet zo vroegquote:Op woensdag 6 juli 2022 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik moet wel al zolang geen hulp en de stof vloog om je oren lag hele nachten te hoesten ( allergisch voor stof)
Lekker alles tegen elkaar open en dan beginnen. Was om 5 uur al bezigquote:Op woensdag 6 juli 2022 07:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ga ook wel poetsen maar zoek wel een wat koeler dagje uit, en zeker niet zo vroeg
Is wel apartquote:Op woensdag 6 juli 2022 07:06 schreef pullup het volgende:
Wat is er mis met die lui?? Dat slaat toch nergens op
[ afbeelding ]
Moet ook gebeuren hequote:
Nee nog altijd nietquote:Op woensdag 6 juli 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren he
Ben je nog niet vertrokken?
Zambia... Misschienquote:
Vervelend die onzekerheid. Nu maar zien dan wat het gaat worden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 07:33 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nog altijd niet
Het blijft stil, weet niet of het nog door gaat.
[..]
Zambia... Misschien
Ah leuk, hoop dat het doorgaatquote:Op woensdag 6 juli 2022 07:33 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nog altijd niet
Het blijft stil, weet niet of het nog door gaat.
[..]
Zambia... Misschien
quote:
Heuyyyquote:
Zo dan wat een prachtige foto is ditquote:
quote:
quote:
quote:
Morguhquote:
eyyyyy ! yep alle sokquote:
Hé en jij kwam nog wel later aanschuivenquote:
volhoudersquote:Op woensdag 6 juli 2022 08:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé en jij kwam nog wel later aanschuiven
Hij zal in ieder geval geen corona hebben deze keerquote:Op woensdag 6 juli 2022 08:51 schreef Koen66 het volgende:
vandaag proberen een beetje rustig aan te doen, en morgen kijken of Mick wel komt opdagen
hopen dat ie niks breekt die ouwe knakkertquote:Op woensdag 6 juli 2022 08:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zal in ieder geval geen corona hebben deze keer
Scarab?quote:Op woensdag 6 juli 2022 07:52 schreef pullup het volgende:
Mooi, maar toch een beetje griezelig
[ twitter ]
Tja, het wordt door een jongere georganiseerdquote:
quote:
Oeh dat is morgen. Hoop zo voor je dat het nu wel doorgaatquote:Op woensdag 6 juli 2022 08:51 schreef Koen66 het volgende:
vandaag proberen een beetje rustig aan te doen, en morgen kijken of Mick wel komt opdagen
Ja maar hij fietst daar ook gewoon rond he? Dat moet ie niet doenquote:Op woensdag 6 juli 2022 08:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hopen dat ie niks breekt die ouwe knakkert
Welke is de echte?quote:
Er staat me iets van bijquote:
ga jij ook de komende 40+ meet organiseren? Wordt wel weer eens tijdquote:Op woensdag 6 juli 2022 08:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, het wordt door een jongere georganiseerdDat gaat dagenlang duren
Die enequote:
De maan is van kaasquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de maan is sowieso fake (zet hoedje af)
Niet echt in mijn tuin danquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga jij ook de komende 40+ meet organiseren? Wordt wel weer eens tijd
Oh wauwquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:09 schreef Koen66 het volgende:
kwam tijdje terug op YT in de krochten van gasten die zeker wisten dat de zon fake was, daar geplaatst door organisaties die flat earts en aliens willen maskeren
Klinkt als iets waar die twittergast die ik gisteren postte lid van zou kunnen zijnquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:09 schreef Koen66 het volgende:
kwam tijdje terug op YT in de krochten van gasten die zeker wisten dat de zon fake was, daar geplaatst door organisaties die flat earts en aliens willen maskeren
Passend slotje van dit topicquote:
De waarheid is buigzaam als je maar wilquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:18 schreef Aoibhin het volgende:
Doet me denken aan een discussie die we vroeger een keer met mijn vader hadden op vakantie. Hij was ervan overtuigd dat een bepaalde kant op het westen was en dan tegenover dus het oosten.
Even later kwam de zon op in wat hij dus dacht dat het westen was, maar dat bleek dus het oosten te zijn.
Een halfuur later kwam hij met een hele theorie dat hij toch gelijk kon hebben, want de zon komt nooit precíes in het oosten op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |