quote:
quote:
quote:
quote:
Waarom moet je gelijk gaan rammen…quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze blokkeren alleen de leveranties toch? Of zijn ze echt lastig?
Ik zou er domweg eentje op zijn bakkes rossen als ze me in de weg staan.. niet fucken met den Draeck.. dan maar pleisters..
Oeh lekker!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:46 schreef Deisyy het volgende:
En ik was gisteren dit vergeten: Vakantie!![]()
Volgende week woensdag pas weer werken, dus 9 dagen vrij
Lekkerquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:46 schreef Deisyy het volgende:
En ik was gisteren dit vergeten: Vakantie!![]()
Volgende week woensdag pas weer werken, dus 9 dagen vrij
Zo krijg je de verhalen de wereld inquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
@:Domnivoor slimme bundel van mijn posts in de OP
Slimme bundel met extra beltegoedquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
@:Domnivoor slimme bundel van mijn posts in de OP
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh lekker!Ga je nog iets ondernemen of gewoon uitrusten?
Ik slaap morgenavond bij mijn dochter en dan nemen we donderdagochtend vroeg de trein richting Berlijn, zondag Coldplay-concert daar, en verder zal er weinig van rusten komen, maar leuke dingen doen is ook uitrusten.quote:
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt, ik denk inderdaad dat er wel een biertje te krijgen is in Berlijnquote:
Bier met siroop erin, groen of rood.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt, ik denk inderdaad dat er wel een biertje te krijgen is in Berlijn
Echt?! Toen ik een jaar of 16 was ging ik met een vriendinnetje en haar ouders kamperen in Frankrijk en ik kan me herinneren dat ze dat daar in de plaatselijke dorpskroeg ook schonken.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bier met siroop erin, groen of rood.
Daar kan ik wel een weekje van genietenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Genoeg![]()
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #663
Hamsteren bij de Plusquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Genoeg![]()
[ afbeelding ]
Berliner Weisse wordt zo geserveerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Toen ik een jaar of 16 was ging ik met een vriendinnetje en haar ouders kamperen in Frankrijk en ik kan me herinneren dat ze dat daar in de plaatselijke dorpskroeg ook schonken.
Dan ga ik die zeker een keer proberenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Berliner Weisse wordt zo geserveerd.
Nog beltegoed hebbenquote:
Ah dat is deze week dus, leuk!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik slaap morgenavond bij mijn dochter en dan nemen we donderdagochtend vroeg de trein richting Berlijn, zondag Coldplay-concert daar, en verder zal er weinig van rusten komen, maar leuke dingen doen is ook uitrusten.
Die blik van die baby ook echtquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Genoeg![]()
[ afbeelding ]
Dat is waarquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan geen beltegoed hebben
Nog steeds eens met de boerenquote:
Wat zonde van het bier, zo'n ding eropquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Genoeg![]()
[ afbeelding ]
Daar gaat het om toch, lekker eten straks..quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:38 schreef Domnivoor het volgende:
Een blik tomatensoep, een potje gemengde bonen en wat muntblaadjes uit de tuin.
Geen culinair hoogstandje maar het smaakt prima
Ik eet zoiets vandaag. Boontjes met tomaten en salade. Geen vlees vandaag Ik steun de boerenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:38 schreef Domnivoor het volgende:
Maakt niet uit hoor maar soms wil je iemands mening horen over waaromquote:
En daar mag je ook wel naar vragen, maar had even geen zin om mijn mening te gevenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor maar soms wil je iemands mening horen over waarom
Apart op een forum.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En daar mag je ook wel naar vragen, maar had even geen zin om mijn mening te geven
Weer beter? Ik las dat je corona hebt/had. In ieder geval heb je geen last van verlies van smaak.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:38 schreef Domnivoor het volgende:
Nee, ik ben nog behoorlijk ziek.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Weer beter? Ik las dat je corona hebt/had. In ieder geval heb je geen last van verlies van smaak.
Nou heel simpel. Jij zegt dat je de boeren steunt. Dat kan. Ik vraag wat je mening daar over is en toen wilde je niks zeggen.quote:
Oh balen dat je nog behoorlijk ziek bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog behoorlijk ziek.
Geen verlies van smaak of reuk inderdaad. Dat schijnt bij de heersende variant ook minder voor te komen.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh balen dat je nog behoorlijk ziek bent.Beterschap gewenst!
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zonde van het bier, zo'n ding erop
Dan heb je het toch flink te pakken. Fijn dat je nog smaak hebt, dapper dat je dan soep uit blik kan eten.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen verlies van smaak of reuk inderdaad. Dat schijnt bij de heersende variant ook minder voor te komen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank jequote:
Soms een magnumquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ook ... maar elke dag neemt ie er een
Vomar is goedkoperquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Had ze laatst bij de Lidl gekocht, scheelt ook een hoop geld
Nou ja dankzij de boeren maakt het niks uit tochquote:
Schappen zijn idd toch leeg, althans in sommige plaatsen..quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dankzij de boeren maakt het niks uit toch
Je weet waar ze woontquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sterkte en hopelijk snel weer gezond
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
vries is het van bevriezen van water in ijs
[ afbeelding ]
is dat koude Lollie?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
vries is het van bevriezen van water in ijs
[ afbeelding ]
Dat ligt eraan waar je deze lolly instoptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |