abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:15:14 #151
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205242498
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 08:28 schreef Perrin het volgende:
Sommige mensen raken door sociale media het spoor totaal bijster..

[ twitter ]
Wat een ontzettende mafklapper.
Triest om te zien hoeveel schade social media kan aanrichten.

Je zou bijna wensen dat die wordt doodgeknuppeld door ME om hem uit zijn lijden te verlossen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:16:12 #152
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205242506
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Koekoek 8)7
Hij breit zijn onsamenhangende verhaal wel in elkaar van voor veel Fok!kers erg herkenbare talking points.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:16:22 #153
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205242507
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 07:52 schreef OmniRocket het volgende:
Tijd voor burgermilities als de overheid niet ingrijpt bij de blokkades 😉
IK DOE MEE!!!!!! Wie koopt een RCV? :D Ik wil wel spuiten *O*

https://armoredvehicles.ng/riot-control-vehicle/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:18:08 #154
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205242516
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:02 schreef Red_85 het volgende:
Wat een hersenloze haat hier toch.

Een stelletje randdebielen vindt dat ze de bevoorrading van supermarkten mogen blokkeren. Als er straks werkelijk lege schappen ontstaan, gaat het nog wel iets erger worden. En niet alleen op fora.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:18:22 #155
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205242518
Wel ziek wat ze allemaal op die website hebben :') Lijkt wel alsof ik op GTA zit :')
https://armoredvehicles.ng/inkas-sentry-apc-rhd/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205242529
quote:
Best wel ongezond.
Boeren slaan hun eigen glazen in door de burger te benadelen. Ze kunnen beter Den Haag bestormen dan dat ze de voedsel afpakken van burgers die hier niets mee te maken hebben.
“Remember the golden rule. He who has the gold makes the rules.”
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:21:51 #157
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205242530
‘Woning minister Jetten beveiligd vanwege boerenprotesten’
De woning van minister Rob Jetten (Klimaat en Energie, D66) wordt permanent met videocamera’s beveiligd. Dat meldt De Gelderlander. Ook zou voor het huis van de minister in Ubbergen, een dorp ten oosten van Nijmegen, al een week lang een politiewagen geposteerd staan.

Het opschroeven van de veiligheidsmaatregelen bij de woning van Jetten is een direct gevolg van de boerenprotesten, meldt de krant op basis van ingewijden. Dat zou op advies van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) zijn gebeurd.

In het kader van:

quote:
Best wel ongezond.
Inderdaad zou het beter voor de samenleving zijn als die agressieve subsidieslurpers zich eens wat normaler gingen gedragen.
pi_205242531
Gisteravond als verslaggever bij de blokkade in Nijkerk geweest. Hield daar toch een nare nasmaak aan over. Hoop vriendelijke boeren, maar ben ook verschillende malen uitgescholden en een kerel die vond dat ik maar snel op moest rotten, anders zou hij mij op m'n bek timmeren. Want ja, media.

Nu kan ik daar verder wel mee leven, maar wat mij irriteert is het beeld dat wordt gecreëerd van de media. Ik kom nota bene uit de regio, ken zelf zat boeren en kwam al bij boerenbedrijven over de vloer om 'leuke' verhalen te maken, ver voordat deze shit speelde. Vaak zat artikelen gemaakt over de zorgen van melkveehouders, vanuit hun perspectief, lang voordat half Nederland plots de beste vriend was van de boer.

En dan ben je nu de grote vijand, omdat bepaalde politici in Den Haag je zo bestempelen. Etterbakken als Baudet en Gideon van Meijeren, die nog nooit een stal van binnen hebben gezien, maar zich nu plots opwerpen als hoeders van de boer, terwijl ze en passe de media verdachtmaken, waardoor mijn collega's en ik met agressie krijgen te maken.

Fuck die shit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205242532
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:21 schreef alcapon6 het volgende:

[..]
Boeren slaan hun eigen glazen in door de burger te benadelen. Ze kunnen beter Den Haag bestormen dan dat ze de voedsel afpakken van burgers die hier niets mee te maken hebben.
Want in Den Haag wonen geen burgers ofzo?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_205242539
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 08:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
De boeren zijn goed voor bijna 50% van de stikstofuitstoot. De luchtvaart voor wat? 1/50ste daarvan.
Op basis van een meting die ik in twijfel trek ja. Ik zeg niet dat de boeren minder uitstoten, ik zeg dat de metingen op Schiphol bijzonder tot stand zijn gekomen.

Om nog maar te zwijgen over die van de Rotterdamse haven...
pi_205242541
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:22 schreef Monolith het volgende:

[..]
Want in Den Haag wonen geen burgers ofzo?
De gebroeders de Witt zijn voor minder gelynched. Just sayin'. Politici mogen wel wat meer druk om te presteren ervaren.
pi_205242544
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:21 schreef EinarBoe het volgende:
‘Woning minister Jetten beveiligd vanwege boerenprotesten’
De woning van minister Rob Jetten (Klimaat en Energie, D66) wordt permanent met videocamera’s beveiligd. Dat meldt De Gelderlander. Ook zou voor het huis van de minister in Ubbergen, een dorp ten oosten van Nijmegen, al een week lang een politiewagen geposteerd staan.

Het opschroeven van de veiligheidsmaatregelen bij de woning van Jetten is een direct gevolg van de boerenprotesten, meldt de krant op basis van ingewijden. Dat zou op advies van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) zijn gebeurd.

In het kader van:
[..]
Inderdaad zou het beter voor de samenleving zijn als die agressieve subsidieslurpers zich eens wat normaler gingen gedragen.
Bizar. Kan me namelijk niet herinneren dat GL ooit in de regering heeft gezeten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:24:59 #163
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205242548
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:21 schreef alcapon6 het volgende:

[..]
Of, en het is maar een heel wild idee, ze zouden zich eens uit het middelpunt van hun eigen universum kunnen manoeuvreren en inzien dat ze een vrij kleine groep zijn die een hele grote negatieve impact op hun omgeving hebben vanuit de 65% van het landoppervlak dat ze bezitten, terwijl ze er eigenlijk amper iets voor teruggeven, en dat 2/3e van de TK-leden dit ondertussen ook lijkt in te zien.
pi_205242550
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 08:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Te wapen Nielsch, te wapen, de boeren komen !
Ze stonden gisteren 10 minuten fietsen bij me vandaan maar ik ging liever sporten en nog even naar de kroeg.
pi_205242553
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:22 schreef KoosVogels het volgende:
Gisteravond als verslaggever bij de blokkade in Nijkerk geweest. Hield daar toch een nare nasmaak aan over. Hoop vriendelijke boeren, maar ben ook verschillende malen uitgescholden en een kerel die vond dat ik maar snel op moest rotten, anders zou hij mij op m'n bek timmeren. Want ja, media.

Nu kan ik daar verder wel mee leven, maar wat mij irriteert is het beeld dat wordt gecreëerd van de media. Ik kom nota bene uit de regio, ken zelf zat boeren en kwam al bij boerenbedrijven over de vloer om 'leuke' verhalen te maken, ver voordat deze shit speelde. Vaak zat artikelen gemaakt over de zorgen van melkveehouders, vanuit hun perspectief, lang voordat half Nederland plots de beste vriend was van de boer.

En dan ben je nu de grote vijand, omdat bepaalde politici in Den Haag je zo bestempelen. Etterbakken als Baudet en Gideon van Meijeren, die nog nooit een stal van binnen hebben gezien, maar zich nu plots opwerpen als hoeders van de boer, terwijl ze en passe de media verdachtmaken, waardoor mijn collega's en ik met agressie krijgen te maken.

Fuck die shit.
Dit gaat nog een keer fout aflopen ben ik bang.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:25:46 #166
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205242555
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Op basis van een meting die ik in twijfel trek ja.
Op basis waarvan trek je die meting in twijfel?
quote:
Ik zeg niet dat de boeren minder uitstoten, ik zeg dat de metingen op Schiphol bijzonder tot stand zijn gekomen.
Hoe ga je met een meting op Schiphol de uitstoot van vliegtuigen op 1km hoogte meten?
quote:
Wat is daarmee?
pi_205242561
quote:

Fuck die shit.
Kan je niet roepen dat je voor een lokaal suffertje en niet De Omvolkingskrant werkt? Het is natuurlijk niet de schuld van Thierry dat er geen onderscheid gemaakt wordt door de boer.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205242568
quote:

Fuck die shit.
Rot voor je Koos.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:28:47 #169
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205242571
quote:

Op basis van een meting die ik in twijfel trek ja.
Dat zie je wel vaker bij mensen die het ergens niet mee eens zijn. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:30:13 #170
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205242578
quote:

[..]
Op basis van een meting die ik in twijfel trek ja. Ik zeg niet dat de boeren minder uitstoten, ik zeg dat de metingen op Schiphol bijzonder tot stand zijn gekomen.

Maar ben je een expert op gebied van stikstof dan? Meet je elke dag zoiets? Hoe weet je dat zulke dingen niet kloppen?
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:30:13 #171
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205242579
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dit gaat nog een keer fout aflopen ben ik bang.
Die kwaadaardige politici zullen er iig alles aan doen om dat voor elkaar te krijgen ja.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_205242580
quote:

Fuck die shit.
Mag ik vragen voor wie je daar aanwezig was? Lokale krant?

Al beantwoord :)
pi_205242581
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:26 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Kan je niet roepen dat je voor een lokaal suffertje en niet De Omvolkingskrant werkt? Het is natuurlijk niet de schuld van Thierry dat er geen onderscheid gemaakt wordt door de boer.
Oh, ik werk voor een regionaal dagblad en de naam kennen ze allemaal. Maakt geen verschil, wij staan net zo goed op de shitlist.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205242583
quote:

Fuck die shit.
Het is natuurlijk ook veel makkelijker om na een paar kritische artikelen of reportages te doen alsof de media als geheel een blok is met een bepaald opvatting in plaats van dat er een brede verscheidenheid aan gezichtspunten en opinies terug te vinden zijn in de zogenaamde 'mainstream media'. Goed, totale wappiestukken zul je niet snel terugvinden, maar die hebben ook gewoon geen plek in serieuze media.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:31:24 #175
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205242587
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Oh, ik werk voor een regionaal dagblad en de naam kennen ze allemaal. Maakt geen verschil, wij staan net zo goed op de shitlist.
Ze willen puur pro-boeren-berichtgeving en alle media die ooit een kritische noot laten klinken zijn dus linkse MSM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')