De Polen die ik ken, hebben mijn huis kompleet omgebouwd, zonder te mekkeren. Altijd hard werken en niks te zeuren. Dus van mij geen kwaad woord over Polen.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:51 schreef Slavski het volgende:
Nouu, ik had echt meer support verwacht hoor
Zeg het hem rabbit! Vertel hem eens goed de waarheid! Dat zal hem leren!quote:Op maandag 4 juli 2022 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
Pak ze snoeihard terug TS en ga in Polen keihard werken en je zuur verdiende centjes hier in Nederland uitgeven. Dat zal leren!
Zei de pool...quote:Op maandag 4 juli 2022 21:02 schreef christmastsunami het volgende:
Ik zelf vind het wel fijn om in de wat mindere wijken meer en meer polen en meer poolse winkeltjes te zien. Ze zijn idd best aanwezig. Maar zo wordt het ook meer divers.
Jij denkt dat die in bezit zijn van Polen?quote:Op maandag 4 juli 2022 21:02 schreef christmastsunami het volgende:
Ik zelf vind het wel fijn om in de wat mindere wijken meer en meer polen en meer poolse winkeltjes te zien. Ze zijn idd best aanwezig. Maar zo wordt het ook meer divers.
Cracovia Warschau hahahahahahaha. Denk nog eens na over uit welke stad CRACOVia komt.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:38 schreef Aiciu het volgende:
Heb een Cracovia Warschau hooligan als collega, gaan we altijd praten hoe legia pakkie krijgt altijd leuk.
Nou nee, maar als ze de huur betalen lijkt het volgens mij, voor de eigenaar geen probleem.quote:Op maandag 4 juli 2022 23:17 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Jij denkt dat die in bezit zijn van Polen?
De huurders zijn in Den Haag allemaal Iraakse Koerden.quote:Op maandag 4 juli 2022 23:35 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nou nee, maar als ze de huur betalen lijkt het volgens mij, voor de eigenaar geen probleem.
Kan het ook niet echt. Had je niet door dat ze na een tijdje niet meer bewoog?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 00:43 schreef Cockwhale het volgende:
Gister nog gepoold met je zusje. Nooit geweten dat een keu zo diep kon gaan.
Dan moet je eens de moeder van @jigggy proberen, die kan tegenwoordig makkelijk 60cm diep en 20cm wijd naar binnen werken!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 00:43 schreef Cockwhale het volgende:
Gister nog gepoold met je zusje. Nooit geweten dat een keu zo diep kon gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |