Dank je wel!En ja klopt! Echt bizar, ik had dat niet verwacht. Niet hier. Veel kijkers al de eerste week. De tweede week ook, maar die moesten dus afgezegd worden omdat ik maandag akkoord ging met het bod. En te bedenken dat die mensen eerst 9.000 onder de vraagprijs zatenquote:Op maandag 4 juli 2022 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prish ik hoorde in de wandelgangen dat je huis verkocht isGefeliciteerd! Lekker vlot hoor, maar dat had ik wel verwacht.
Wanneer is de overdracht? En ben je nu hard op zoek naar iets anders?
Fijn hoor, een hele geruststelling en je hebt nog even de tijd, al vliegen 4 maande zo voorbij. Succes met de zoektochtquote:Op maandag 4 juli 2022 15:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dank je wel!En ja klopt! Echt bizar, ik had dat niet verwacht. Niet hier. Veel kijkers al de eerste week. De tweede week ook, maar die moesten dus afgezegd worden omdat ik maandag akkoord ging met het bod. En te bedenken dat die mensen eerst 9.000 onder de vraagprijs zaten![]()
Overdracht is 1-11. En ik ben nu aan het zoeken ja. Komt goed denk ik.
Ja, covid…quote:
thanks!quote:Op maandag 4 juli 2022 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn hoor, een hele geruststelling en je hebt nog even de tijd, al vliegen 4 maande zo voorbij. Succes met de zoektocht
Oh jee johquote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb al een paar dagen chronische honger, ik kan wel blijven vreten
quote:Op maandag 4 juli 2022 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Het had erger gekund maar ik ben wel ziek ja.quote:
Dat houdt vanzelf op binnenkortquote:Op maandag 4 juli 2022 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Toch weer ja? Meh vervelend, beterschap!quote:Op maandag 4 juli 2022 16:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het had erger gekund maar ik ben wel ziek ja.
quote:Op maandag 4 juli 2022 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch weer ja? Meh vervelend, beterschap!
Dank je.quote:
Ah damn johquote:Op maandag 4 juli 2022 16:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het had erger gekund maar ik ben wel ziek ja.
Wat in zo’n geval helpt is: blijven vreten.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Dank je.quote:
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 4 juli 2022 16:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat in zo’n geval helpt is: blijven vreten.
Volgens mij ben ik een van de weinigen die nog geen corona heeft gehadquote:
Houden zoquote:Op maandag 4 juli 2022 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een van de weinigen die nog geen corona heeft gehad![]()
Heel veel sterkte!!
Moet je ook chronisch naar het toilet?quote:Op maandag 4 juli 2022 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik ook nog niet. Telkens als ik even niet lekker ben denk ik "zou het?" maar dan altijd toch weer een negatieve test.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel veel sterkte!!
Dan ga je even bij Domnivoor langsquote:Op maandag 4 juli 2022 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Telkens als ik even niet lekker ben denk ik "zou het?" maar dan altijd toch weer een negatieve test.
Krijg er bijna FOMO van
Dank je welquote:Op maandag 4 juli 2022 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
@:Domnivoor vervelend dat je nu wel klachten hebt, beterschap
Je was er waarschijnlijk bij toen ik het opliep. Dus je bent er mooi aan ontsnaptquote:Op maandag 4 juli 2022 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Telkens als ik even niet lekker ben denk ik "zou het?" maar dan altijd toch weer een negatieve test.
Krijg er bijna FOMO van
Ik heb me nog nooit getestquote:Op maandag 4 juli 2022 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Krijg er bijna FOMO van
quote:Op maandag 4 juli 2022 16:21 schreef Maanvis het volgende:
🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜
Ik hoorde dat deze variant wel pas laat positief test, dus er is nog hoop voor Aoibhin.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:24 schreef Domnivoor het volgende:
Je was er waarschijnlijk bij toen ik het opliep. Dus je bent er mooi aan ontsnapt
afaik ik ook nog steeds nietquote:Op maandag 4 juli 2022 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel veel sterkte!!
Ik ben daar zo, dus als de FOMO teveel wordt, is het altijd nog een optiequote:
Jaquote:Op maandag 4 juli 2022 16:24 schreef Domnivoor het volgende:
Je was er waarschijnlijk bij toen ik het opliep. Dus je bent er mooi aan ontsnapt
Nog nooit een reden voor gehad ook? Dat doe je goedquote:
Als je het grag hebben wil dan zal het wel falen, zal je net zienquote:Op maandag 4 juli 2022 16:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben daar zo, dus als de FOMO teveel wordt, is het altijd nog een optie
Oeh *fingers crossed*quote:Op maandag 4 juli 2022 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat deze variant wel pas laat positief test, dus er is nog hoop voor Aoibhin.
Nee. Schoondochter werkt voor het RIVM en moet zich regelmatig testen , en zoon ook. Zij hebben het nooit gehad, dus ik dan ook nietquote:Op maandag 4 juli 2022 16:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog nooit een reden voor gehad ook? Dat doe je goed
Zou wat zijn als de oplossing altijd al zo simpel wasquote:Op maandag 4 juli 2022 16:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je het grag hebben wil dan zal het wel falen, zal je net zien
Ik ook, dus wie weet wordt ik op de valreep nog besmetquote:Op maandag 4 juli 2022 16:37 schreef Koen66 het volgende:
ik ben overal altijd laat mee dus dat zal met Corona ookw el zo zijn
klinkt logischquote:Op maandag 4 juli 2022 16:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee. Schoondochter werkt voor het RIVM en moet zich regelmatig testen , en zoon ook. Zij hebben het nooit gehad, dus ik dan ook niet
boks!quote:Op maandag 4 juli 2022 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel veel sterkte!!
quote:Op maandag 4 juli 2022 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel veel sterkte!!
Maar nog wel op kantoor kunnen komen?quote:
Prima OPquote:Op maandag 4 juli 2022 15:57 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Gezien de boerenradar zou ze geen last moeten hebben ondervondenquote:Op maandag 4 juli 2022 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar nog wel op kantoor kunnen komen?
quote:Op maandag 4 juli 2022 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
Volgende dag,
volgende schietpartij
https://www.hln.be/buiten(...)rgeschoten~acfd62d3/
Ik heb geen trekker gezien, en jij?quote:Op maandag 4 juli 2022 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar nog wel op kantoor kunnen komen?
Forse files gezien wel, vooral in de richting waar ze normaal niet staan. Weet alleen niet waarom/waardoor.quote:
Ow ja jij gaat met de trein natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2022 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Forse files gezien wel, vooral in de richting waar ze normaal niet staan. Weet alleen niet waarom/waardoor.
De trein ging er wel hard langs
Yep. Maar goed, 1 trekker op een overweg en het is vooral stilstaan in de trein.quote:
Geen bananen?quote:Op maandag 4 juli 2022 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
Nieuwe regels in het zwembad nodig voor iemand?
[ afbeelding ]
Zou ie echt zijn?
[ afbeelding ]
man manquote:Op maandag 4 juli 2022 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
Volgende dag,
volgende schietpartij
https://www.hln.be/buiten(...)rgeschoten~acfd62d3/
Best zonnig hierquote:
Ik heb hier wel een banaan voor je als je daar blij van wordquote:
Pasta saus en pasta. Ik ga eten en Mr. Bean verder kijken. Ik heb dat lang niet gezien.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:09 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook nog wel een kiwi , voor de vitamientjes
wat denk je werd vanaf woensdag somigesquote:Op maandag 4 juli 2022 19:09 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook nog wel een kiwi , voor de vitamientjes
Zuchtquote:Op maandag 4 juli 2022 19:17 schreef mario390 het volgende:
maar dat op 4.july in america wat
gebeurd is dus
Ik ga tennis kijken ,,quote:Op maandag 4 juli 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Pasta saus en pasta. Ik ga eten en Mr. Bean verder kijken. Ik heb dat lang niet gezien.
Vlaggetje ligt weer klaarquote:
Ja dat zei ik alquote:Op maandag 4 juli 2022 19:17 schreef mario390 het volgende:
maar dat op 4.july in america wat
gebeurd is dus
Tegen Engeland moeten jullie meisjes.... nee ik ga niet springenquote:Op maandag 4 juli 2022 19:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat denk je werd vanaf woensdag somiges
springen bij de meisjes ?
Zal wel moeilijk worden maar misschien kan hij stunten.quote:
Ik vind zn houding op de baan altijd zo ongenteresseerdquote:Op maandag 4 juli 2022 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Zal wel moeilijk worden maar misschien kan hij stunten.
Ik kijk zelden tennis dus zou het niet wetenquote:Op maandag 4 juli 2022 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind zn houding op de baan altijd zo ongenteresseerd
neequote:Op maandag 4 juli 2022 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen Engeland moeten jullie meisjes.... nee ik ga niet springen
Vertelquote:Op maandag 4 juli 2022 19:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
neemet springen dat bedoel ik anders
Dat kun je wel zeggen...quote:Op maandag 4 juli 2022 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk zelden tennis dus zou het niet wetenMaar ik weet er net genoeg van af om te weten dat Nadal favoriet is.
Nice hoor ... die nieuwe microfoon doet het in ieder geval primaquote:
Mooi, tonjaquote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nice hoor ... die nieuwe microfoon doet het in ieder geval prima
Dank je!!quote:
Ik zie nu al wat je bedoeldquote:Op maandag 4 juli 2022 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind zn houding op de baan altijd zo ongenteresseerd
En er hoeft maar wat mis te gaan dan is ie "muy negativo"quote:Op maandag 4 juli 2022 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie nu al wat je bedoeld
Weinig emotie.
Kan mij niet voorstellen dat hij dit gaat winnen maar hij doet het wel goed ja. Soms ook wel mooie rally's.quote:
Mooi!quote:
Dat is nog wel even..quote:
Het is alleen maar nieuws omdat het tijdens een 4th of July viering was.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:07 schreef chufi het volgende:
6 doden en 31 in het ziekenhuis... de schutter is nog niet gepakt ..
Dan houden ze juist dat soort paradesquote:Op maandag 4 juli 2022 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is alleen maar nieuws omdat het tijdens een 4th of July viering was.
Neuh, dit soort berichten komt wekelijks daar vandaan. 4th of july of niet.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Amerika is elke dag toch wel ergens een aanslag.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vooral bij amerikanen gaat het fout he. Er zijn landen met ongeveer evenveel wapens.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:26 schreef engine het volgende:
Geef iedereen wapens en ze gaan ze nog gebruiken ook.
Dit ja.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, dit soort berichten komt wekelijks daar vandaan. 4th of july of niet.
En waar gaat dat wel goed dan?quote:Op maandag 4 juli 2022 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral bij amerikanen gaat het fout he. Er zijn landen met ongeveer evenveel wapens.
De meeste landen ter wereld hebben een ander wapenbeleid.quote:
Dit zocht ik:quote:Op maandag 4 juli 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
De meeste landen ter wereld hebben een ander wapenbeleid.
Waarom vind je die situatie vergelijkbaar? Dat is toch een compleet ander beleid?quote:
Zo even lezenquote:Op maandag 4 juli 2022 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit zocht ik:
https://nl.frwiki.wiki/wiki/Liste_des_pays_par_taux_d%27armement
Aantal wapens (geschat) per inwoner.
Trek nou het aantal moorden met een vuurwapen eens door op het aantal wapens. Dan zal je een waanzinnig gat zien tussen de VS en de rest van de 'beschaafde' wereld.
Landen als Jemen, Irak, Syri etc tel ik even niet mee.
Ook in Zwitserland is de wapenwetgeving behoorlijk liberaal. Elk huishouden krijgt van de staat een vuurwapen en wedstrijden worden gewoon in de open buitenlucht gehouden. Toch gaan zij totaal anders met wapens om dan in de VS.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom vind je die situatie vergelijkbaar? Dat is toch een compleet ander beleid?
Dat ieder huishouden in Zwisterland een vuurwapen krijgt wist ik niet. Er zullen ook wel regels zijn over het opbergen daarvan neem ik aan?quote:Op maandag 4 juli 2022 20:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook in Zwitserland is de wapenwetgeving behoorlijk liberaal. Elk huishouden krijgt van de staat een vuurwapen en wedstrijden worden gewoon in de open buitenlucht gehouden. Toch gaan zij totaal anders met wapens om dan in de VS.
En ja, de wapenwetgeving in bepaalde staten van de VS vind ik ook krankzinnig.
Dat verschil zit misschien ook in het soort wapens?quote:Op maandag 4 juli 2022 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit zocht ik:
https://nl.frwiki.wiki/wiki/Liste_des_pays_par_taux_d%27armement
Aantal wapens (geschat) per inwoner.
Trek nou het aantal moorden met een vuurwapen eens door op het aantal wapens. Dan zal je een waanzinnig gat zien tussen de VS en de rest van de 'beschaafde' wereld.
Landen als Jemen, Irak, Syri etc tel ik even niet mee.
Het was die eerste set al aanpoten.quote:
Zwitserland heeft een volksleger. Elke volwassen man krijgt een aanvalsgeweer met munitie. (Mits geschikt natuurlijk) Er zijn daar zelfs scholen waar kinderen 4 uur per week schietles krijgen hoorde ik dit weekend tijdens een wedstrijd. Jacht komt voor in elk land ter wereld, ook daar zijn de verschillen in regelgeving enorm. In Duitsland mag bijvoorbeeld veel meer dan hier in NL.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ieder huishouden in Zwisterland een vuurwapen krijgt wist ik niet. Er zullen ook wel regels zijn over het opbergen daarvan neem ik aan?
Zullen ook landen zijn waar vuurwapens vooral voor jacht gebruikt wordt. Is toch even wat anders dan op je 18e een winkel binnenlopen om een automatisch wapen te halen.
Toch nog een breakquote:
Zal wel weer vol met Nederlanders zijn ... Orangequote:Op maandag 4 juli 2022 21:33 schreef mario390 het volgende:
de rennzondag in spielberg
is uitverkocht, ook geen kamers vrij
OK .. Ik ga niet kijkenquote:Op maandag 4 juli 2022 21:51 schreef mario390 het volgende:
is servus tv talk met helmut marko,
hans knaus, c.klien f1 ex-rijder
gaat nur over spielberg
Komt de Sneekweek er aan?quote:Op maandag 4 juli 2022 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sneek
https://www.ad.nl/binnenl(...)rrestaties~a0f590a9/
Nu stonden ze weer ergens vervelend te zijn.quote:
Al weerquote:Op maandag 4 juli 2022 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu stonden ze weer ergens vervelend te zijn.
Er zat er net 1 bijna te huilen op tvquote:Op maandag 4 juli 2022 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
Die boeren zijn geen wappies. Het gaat er best rustig aan toe.
Hoe gaat het met je?quote:Op maandag 4 juli 2022 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu stonden ze weer ergens vervelend te zijn.
Jouw TV?quote:
Goed weer sinds gisteren 18h00 oid.quote:
Goed te horen.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed weer sinds gisteren 18h00 oid.
Thx
En hoe is het met jou?
Welke muzikanten vandaag?quote:Op maandag 4 juli 2022 23:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Goed te horen.
Hier gaat ie lekker. Ik vermaak me wezenloos met mijn gitaar en andere muzikanten
quote:Op maandag 4 juli 2022 23:35 schreef mario390 het volgende:
onweer kommt ,als nu weer
in villach land regnet komt het
naar de katastrophe 2
akoestisch? zonder versterkers en giga soundboxen?quote:Op maandag 4 juli 2022 23:57 schreef mario390 het volgende:
coldplay werd vanaf nu cleaner
konzerte spelen
Al een tijdje niet meer geweestquote:Op maandag 4 juli 2022 23:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Muzikanten die ik op Twitch ken.
Keb gisteren deze opgenomen.
nee anders stromquote:Op dinsdag 5 juli 2022 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
akoestisch? zonder versterkers en giga soundboxen?
quote:Op maandag 4 juli 2022 23:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Muzikanten die ik op Twitch ken.
Keb gisteren deze opgenomen.
Had je maar moeten hamsterenquote:
De ben?quote:
Genoeg koffie in Zambia. Gooi je koffer maar vol ☕️quote:
Ah vervelendquote:
Die smerige ammoniakspreaders en moordenaars van miljarden kadavars export-vlees per jaar zijn na een avond jankie-jankie doen bij ome Renze op RTL vast weer gemotiveerd om door te gaan met hun terreur. Fuck 'em all!@!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 07:23 schreef pullup het volgende:
En nu eens kijken wat die trekkerterroristen nu weer aan het uitvreten zijn, behalve de koffievoorraad van Engine aan het vernaggelen
Heuyquote:Op dinsdag 5 juli 2022 07:52 schreef sly-nl het volgende:
Eerste keer met mobiel gepost, hoop dat het goe ging!@!@
Heb je nu 'The Novice' al gekeken, pullupstra?
Laterzs!#4
#fuckmall jaquote:Op dinsdag 5 juli 2022 07:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die smerige ammoniakspreaders en moordenaars van miljarden kadavars export-vlees per jaar zijn na een avond jankie-jankie doen bij ome Renze op RTL vast weer gemotiveerd om door te gaan met hun terreur. Fuck 'em all!@!
Ik ga hem komend jaar zeker zienquote:Op dinsdag 5 juli 2022 08:04 schreef sly-nl het volgende:
https://www.theguardian.c(...)university-challenge
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 07:23 schreef pullup het volgende:
En nu eens kijken wat die trekkerterroristen nu weer aan het uitvreten zijn, behalve de koffievoorraad van Engine aan het vernaggelen
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 juli 2022 08:46 schreef engine het volgende:
Ik kan wel een tijdje zonder koffie
Staan ze nog bij de vomar? En de vomar zelf ook?
Heb er weinig meer over gezien na die ene foto gistermiddag.
MIjn koffie is ook opquote:Op dinsdag 5 juli 2022 07:23 schreef pullup het volgende:
je bent op dreefquote:
Geen soepquote:
Hebbes!!quote:
geen thee?quote:
Helaas. Schap leegquote:
Beterquote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:54 schreef chufi het volgende:
Vomar deed niet aan moestuintjes... straks ff checken
alles wegquote:
Das pech, alles wegquote:
Gelijk heb ik dit weer in mijn kop zittenquote:
Die mogen ze zelf houdenquote:
quote:
Ja toch, vind het een beetje duur zeker voor ikeaquote:
Ik had een paar, alleen werd het niks..quote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb ik hier ook nog heel veel van die dingen liggen
Bij mij zijn er ook heel veel mislukt. Veel gingen beschimmelenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik had een paar, alleen werd het niks..
quote:
jaaaaa die bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelijk heb ik dit weer in mijn kop zitten![]()
Dacht ik alquote:
Zonde dan hė, misschien te veel water gegeven?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij mij zijn er ook heel veel mislukt. Veel gingen beschimmelen![]()
Ik denk het inderdaad, of te lang in die kleine bakjes laten zitten. Ik denk dat ik ook beter keuzes had kunnen maken in wat ik had willen verbouwen daarvan. Zoveel plantjes en op een gegeven moment raakt het overzicht wat kwijt en heb ik geen ruimte meer over in mijn tuinquote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zonde dan hė, misschien te veel water gegeven?
Ja zaten hier best lange sprieten, maar stond ook niet op t kaartje wanneer ze moet verpoten volgens mij.. Ach voor de volgende keer dan maarquote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk het inderdaad, of te lang in die kleine bakjes laten zitten. Ik denk dat ik ook beter keuzes had kunnen maken in wat ik had willen verbouwen daarvan. Zoveel plantjes en op een gegeven moment raakt het overzicht wat kwijt en heb ik geen ruimte meer over in mijn tuinEn ik word al gauw ongeduldig als iets niet snel genoeg lukt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:14 schreef Aoibhin het volgende:
De kruiden in de tuin doen het hier verder wel goedMijn oreganostekje van de therapietuin is ook flink gaan groeien al
quote:
quote:
On the movequote:
Omhoog moet iequote:
“Dat heb ik 20 jaar geleden al verteld op feesboek.”quote:
Echt hoor....quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
“Dat heb ik 20 jaar geleden al verteld op feesboek.”
Zo lang bestaat Facebook nog niet
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
“Dat heb ik 20 jaar geleden al verteld op feesboek.”
Zo lang bestaat Facebook nog niet
Boterhammetje met palingworstquote:
Ik kan het wel krijgen bij de superquote:
Zeker maar ik ga naar de AHquote:
Moest ie dan ook in een asielzoekersimportcentrumcellencomplex?quote:
Dat weet ik niet hoe dat met buitenlandse pooierbakken gaat?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moest ie dan ook in een asielzoekersimportcentrumcellencomplex?
deze?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:10 schreef D. het volgende:
Defensie heeft nieuwe vliegtuigjes
Wat een herrie maken die dingen
Waddun watjequote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:26 schreef engine het volgende:
Directeur van de Vomar aan het woord:
https://m.noordhollandsda(...)e&utm_medium=organic
Kan wel lang vliegenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:10 schreef D. het volgende:
Defensie heeft nieuwe vliegtuigjes
Wat een herrie maken die dingen
quote:
Die zag ik van de week voorbij komen al ja.quote:
Ja op nuclear powerquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zag ik van de week voorbij komen al ja.
Kan in theorie jaren blijven vliegen toch?
Wat hebbie binnengesleept?quote:
Ze blokkeren alleen de leveranties toch? Of zijn ze echt lastig?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:28 schreef Aoibhin het volgende:
De boeren hebben de AH hier nog niet bereikt, alles was er gewoon
Ja, maar in de winkel merk je dat dan ookquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze blokkeren alleen de leveranties toch? Of zijn ze echt lastig?
Ik zou er domweg eentje op zijn bakkes rossen als ze me in de weg staan.. niet fucken met den Draeck.. dan maar pleisters..
AH en Vomar distri-centra's zijn al bevrijdquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar in de winkel merk je dat dan ook
Ha komen we mooi bij jou langsquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
Gelukkig ben ik zelf een halve boer met een groenten/kruidentuin dus hoef niet echt van de honger om te komen
Gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |