Dank je wel!En ja klopt! Echt bizar, ik had dat niet verwacht. Niet hier. Veel kijkers al de eerste week. De tweede week ook, maar die moesten dus afgezegd worden omdat ik maandag akkoord ging met het bod. En te bedenken dat die mensen eerst 9.000 onder de vraagprijs zatenquote:Op maandag 4 juli 2022 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prish ik hoorde in de wandelgangen dat je huis verkocht isGefeliciteerd! Lekker vlot hoor, maar dat had ik wel verwacht.
Wanneer is de overdracht? En ben je nu hard op zoek naar iets anders?
Fijn hoor, een hele geruststelling en je hebt nog even de tijd, al vliegen 4 maande zo voorbij. Succes met de zoektochtquote:Op maandag 4 juli 2022 15:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dank je wel!En ja klopt! Echt bizar, ik had dat niet verwacht. Niet hier. Veel kijkers al de eerste week. De tweede week ook, maar die moesten dus afgezegd worden omdat ik maandag akkoord ging met het bod. En te bedenken dat die mensen eerst 9.000 onder de vraagprijs zaten![]()
Overdracht is 1-11. En ik ben nu aan het zoeken ja. Komt goed denk ik.
Ja, covid…quote:
thanks!quote:Op maandag 4 juli 2022 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn hoor, een hele geruststelling en je hebt nog even de tijd, al vliegen 4 maande zo voorbij. Succes met de zoektocht
Oh jee johquote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb al een paar dagen chronische honger, ik kan wel blijven vreten
quote:Op maandag 4 juli 2022 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Het had erger gekund maar ik ben wel ziek ja.quote:
Dat houdt vanzelf op binnenkortquote:Op maandag 4 juli 2022 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Toch weer ja? Meh vervelend, beterschap!quote:Op maandag 4 juli 2022 16:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het had erger gekund maar ik ben wel ziek ja.
quote:Op maandag 4 juli 2022 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch weer ja? Meh vervelend, beterschap!
Dank je.quote:
Ah damn johquote:Op maandag 4 juli 2022 16:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het had erger gekund maar ik ben wel ziek ja.
Wat in zo’n geval helpt is: blijven vreten.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Dank je.quote:
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 4 juli 2022 16:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat in zo’n geval helpt is: blijven vreten.
Volgens mij ben ik een van de weinigen die nog geen corona heeft gehadquote:
Houden zoquote:Op maandag 4 juli 2022 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een van de weinigen die nog geen corona heeft gehad![]()
Heel veel sterkte!!
Moet je ook chronisch naar het toilet?quote:Op maandag 4 juli 2022 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik ook nog niet. Telkens als ik even niet lekker ben denk ik "zou het?" maar dan altijd toch weer een negatieve test.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel veel sterkte!!
Dan ga je even bij Domnivoor langsquote:Op maandag 4 juli 2022 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Telkens als ik even niet lekker ben denk ik "zou het?" maar dan altijd toch weer een negatieve test.
Krijg er bijna FOMO van
Dank je welquote:Op maandag 4 juli 2022 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
@:Domnivoor vervelend dat je nu wel klachten hebt, beterschap
Je was er waarschijnlijk bij toen ik het opliep. Dus je bent er mooi aan ontsnaptquote:Op maandag 4 juli 2022 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Telkens als ik even niet lekker ben denk ik "zou het?" maar dan altijd toch weer een negatieve test.
Krijg er bijna FOMO van
Ik heb me nog nooit getestquote:Op maandag 4 juli 2022 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Krijg er bijna FOMO van
quote:Op maandag 4 juli 2022 16:21 schreef Maanvis het volgende:
🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜
Ik hoorde dat deze variant wel pas laat positief test, dus er is nog hoop voor Aoibhin.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:24 schreef Domnivoor het volgende:
Je was er waarschijnlijk bij toen ik het opliep. Dus je bent er mooi aan ontsnapt
afaik ik ook nog steeds nietquote:Op maandag 4 juli 2022 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel veel sterkte!!
Ik ben daar zo, dus als de FOMO teveel wordt, is het altijd nog een optiequote:
Jaquote:Op maandag 4 juli 2022 16:24 schreef Domnivoor het volgende:
Je was er waarschijnlijk bij toen ik het opliep. Dus je bent er mooi aan ontsnapt
Nog nooit een reden voor gehad ook? Dat doe je goedquote:
Als je het grag hebben wil dan zal het wel falen, zal je net zienquote:Op maandag 4 juli 2022 16:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben daar zo, dus als de FOMO teveel wordt, is het altijd nog een optie
Oeh *fingers crossed*quote:Op maandag 4 juli 2022 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat deze variant wel pas laat positief test, dus er is nog hoop voor Aoibhin.
Nee. Schoondochter werkt voor het RIVM en moet zich regelmatig testen , en zoon ook. Zij hebben het nooit gehad, dus ik dan ook nietquote:Op maandag 4 juli 2022 16:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog nooit een reden voor gehad ook? Dat doe je goed
Zou wat zijn als de oplossing altijd al zo simpel wasquote:Op maandag 4 juli 2022 16:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je het grag hebben wil dan zal het wel falen, zal je net zien
Ik ook, dus wie weet wordt ik op de valreep nog besmetquote:Op maandag 4 juli 2022 16:37 schreef Koen66 het volgende:
ik ben overal altijd laat mee dus dat zal met Corona ookw el zo zijn
klinkt logischquote:Op maandag 4 juli 2022 16:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee. Schoondochter werkt voor het RIVM en moet zich regelmatig testen , en zoon ook. Zij hebben het nooit gehad, dus ik dan ook niet
boks!quote:Op maandag 4 juli 2022 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel veel sterkte!!
quote:Op maandag 4 juli 2022 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel veel sterkte!!
Maar nog wel op kantoor kunnen komen?quote:
Prima OPquote:Op maandag 4 juli 2022 15:57 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Gezien de boerenradar zou ze geen last moeten hebben ondervondenquote:Op maandag 4 juli 2022 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar nog wel op kantoor kunnen komen?
quote:Op maandag 4 juli 2022 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
Volgende dag,
volgende schietpartij
https://www.hln.be/buiten(...)rgeschoten~acfd62d3/
Ik heb geen trekker gezien, en jij?quote:Op maandag 4 juli 2022 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar nog wel op kantoor kunnen komen?
Forse files gezien wel, vooral in de richting waar ze normaal niet staan. Weet alleen niet waarom/waardoor.quote:
Ow ja jij gaat met de trein natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2022 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Forse files gezien wel, vooral in de richting waar ze normaal niet staan. Weet alleen niet waarom/waardoor.
De trein ging er wel hard langs
Yep. Maar goed, 1 trekker op een overweg en het is vooral stilstaan in de trein.quote:
Geen bananen?quote:Op maandag 4 juli 2022 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
Nieuwe regels in het zwembad nodig voor iemand?
[ afbeelding ]
Zou ie echt zijn?
[ afbeelding ]
man manquote:Op maandag 4 juli 2022 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
Volgende dag,
volgende schietpartij
https://www.hln.be/buiten(...)rgeschoten~acfd62d3/
Best zonnig hierquote:
Ik heb hier wel een banaan voor je als je daar blij van wordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |