quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Je loopt al 40-45 jaar achter omdat je spelers voor een jodenfooi laat weggaan, komt er nu eindelijk wat geld binnen is het weer niet goed omdat het blijkbaar wat voeten in de aarde heeft om een Italiaanse dwerg aan te trekken.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat je opnieuw moet bouwen als NL club na een succesvol Europees seizoen kan ook niet helemaal als een verrassing komen.
Derksen doet een beetje hetzelfde wat een zekere user hier doet en dat is domme overdreven stellingen maken voor aandacht.quote:
Boffen wij even met een kwaliteitsuser als jij, met altijd (veel te) positieve analyses.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Derksen doet een beetje hetzelfde wat een zekere user hier doet en dat is domme overdreven stellingen maken voor aandacht.
Alleen heeft Derksen er wel een prima verdienmodel aan overgehouden.
Geen paniek hoor. Maar als je naar onderstaand elftal kijkt, ziet het er wel naar uit dat we een totaal ander elftal krijgen.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:25 schreef Caland het volgende:
Wat een paniek zeg, er gaan uiteindelijk gewoon nog een spelertje of 10 bijkomen en Feyenoord kan eigenlijk pas vanaf vandaag spijkers met koppen slaan.
Arnhem is nog ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax en PSV ga je toch niet pakken. Wat mij betreft niet te veel investeren in overbodige spelers als Dost, Hendrix en dat soort middelmaat.
- 4 gerichte aankopen als Maatsen, Wilfried Gnonto etc. die waarde kunnen creëren.
- 1 transfervrije speler.
- 3 spelers huren ala Stengs, Boadu, Til, Reis Nelson.
- 3 jongens uit de jeugd erbij halen. Dermane, 't Zand en Kleijn?
Daarmee is 3e plaats een mooie doelstelling. En een 3e paats in de Europa Leahgue zodat je na de winter nog in de Conference League zit.
In Slot I Trust
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Eigenlijk lees ik vrij weinig paniek, ik vind het wel jammer dat we niet op het succes van vorig jaar kunnen doorbouwen maar geen enorme verrassing natuurlijk. Dan had je in essentie op Malacia en Nelson, misschien Dessers en Senesi/Pedersen na de ploeg bij elkaar moeten houden en dat blijkt toch geen optie met hoe goed bepaalde spelers op de markt liggen en wat we nu te besteden hebbenquote:Op maandag 4 juli 2022 15:25 schreef Caland het volgende:
Wat een paniek zeg, er gaan uiteindelijk gewoon nog een spelertje of 10 bijkomen en Feyenoord kan eigenlijk pas vanaf vandaag spijkers met koppen slaan.
Arnhem is nog ver.
Eens.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:25 schreef Caland het volgende:
Arnhem is nog ver.
Beetje hetzelfde als Malacia dus, goed bedrag maar geen enorme klapper (wat de Telegraaf wel beweerde toch?).quote:Op maandag 4 juli 2022 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens VI/ESPN/AD rond de 21 vast wat kan oplopen tot 25 miljoen met bonussen.
Mogen ze doen, we hebben toch geen geld.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:58 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Gaat Kopenhagen ons nou echt aanklagen?
De T had het over 20-30 miljoen.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Malacia dus, goed bedrag maar geen enorme klapper (wat de Telegraaf wel beweerde toch?).
Nelomquote:Op maandag 4 juli 2022 17:23 schreef Pistolero het volgende:
Uiteindelijk zal je dus rond de 15 miljoen hebben om ~8 spelers te halen.
Ik wens Slot en Te Kloese heel veel succes.
Je vergeet Ekkelenkamp.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nelom
Strand Larsen
Bilal
Fer
Narsingh
Lens
Van Polen
Lamprou
Afgehandeld.
mvg
Martin