Ik koop wat ik wil, en echt niet alleen maar bij supermarkten hoorquote:Op maandag 4 juli 2022 14:01 schreef Maanvis het volgende:
ja, dat zeggen ze. maar ik ken er ook zat die contant willen om er andere dingen van te kopen
bij mijn in de straat worden regelmatig banden van fietsen en auto's lekgestoken. Heeft me al honderden euro's gekost.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:03 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben 4 banden van een politie auto leeg gestoken
Tja zo zit ik dus niet in elkaar. Ik vind het moedwillig vernielen van andermans spullen niet kunnen.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bij mijn in de straat worden regelmatig banden van fietsen en auto's lekgestoken. Heeft me al honderden euro's gekost.
Meerdere keren aangifte gedaan door mij en de buurt, politie doet niks
Dus misschien weten ze nu zelf hoe het voelt?
IK heb altijd Cash, pin zelden.quote:
Ik heb alleen wat cash voor noodgevallen zoals pinstoring, maar verder betaal ik uitsluitend met pin. Scheelt ook een hoop gezeur van zwervers.quote:
EEN zwerver ziet niet dat ik cash in mijn portemonnee hebquote:Op maandag 4 juli 2022 14:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat cash voor noodgevallen zoals pinstoring, maar verder betaal ik uitsluitend met pin. Scheelt ook een hoop gezeur van zwervers.
Geen last vanquote:Op maandag 4 juli 2022 14:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat cash voor noodgevallen zoals pinstoring, maar verder betaal ik uitsluitend met pin. Scheelt ook een hoop gezeur van zwervers.
Wij hebben altijd ook wat cash in de beurs, zeer handig als de techniek faalt.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vind pin-only eigenlijk wel fijn. Maar idd als je geld wit wilt wassen kan dat niet meer via AH
Was hier ook even sprake van maar nooit doorgevoerd vanwege klachten als ik me niet vergis.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou heel
Goed kunnen
Een zwembad dreigde dit ook in te voeren
Die hebben het maar snel terug gedraaid
Wat zal die man bang zijn geweest.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:48 schreef Maanvis het volgende:
[ twitter ]
o er is maar 1 dame die bij hem geweest is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |