quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik betwijfel of Onana er wel zo erg mee zit. Hij heeft aangetoond dat geld voor hem het allerbelangrijkste is. Echt een broodvoetballer.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee, hij zit er heel erg mee. lekker voor hem
Als jullie beter slapen met de gedachte dat hij nu in een hoekje zit te huilen, veel plezier ermee. Ondertussen maken Onana en z'n vrouw nog een wijntje open buiten in de Italiaanse zon en belt hij z'n familie hoe het gaat met de bouw van de villa's en de levering van de auto's voor z'n familie en z'n geboortedorp in Kameroen.quote:
nee, die gozer zit nu huilend met z'n vrouw aan de lijn te raaskallen waar en waarom hij die foute beslissing gemaakt heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Als jullie beter slapen met de gedachte dat hij nu in een hoekje zit te huilen, veel plezier ermee. Ondertussen maken Onana en z'n vrouw nog een wijntje open buiten in de Italiaanse zon en belt hij z'n familie hoe het gaat met de bouw van de villa's en de levering van de auto's voor z'n familie en z'n geboortedorp in Kameroen.
Mensen willen dit soort dingen altijd graag geloven.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Als jullie beter slapen met de gedachte dat hij nu in een hoekje zit te huilen, veel plezier ermee. Ondertussen maken Onana en z'n vrouw nog een wijntje open buiten in de Italiaanse zon en belt hij z'n familie hoe het gaat met de bouw van de villa's en de levering van de auto's voor z'n familie en z'n geboortedorp in Kameroen.
Vandaar dat hij zo geïrriteerd reageerde toen een interviewer vorig jaar suggereerde dat hij 3e keeper was ipv 2e.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Tot op zekere hoogte wel ja maar onderling zitten er grote verschillen. Je kunt het zien aan de keuzes die ze maken in hun carrière. Bijv. Blind en Klaassen die terugkwamen naar Ajax terwijl ze ook elders meer hadden kunnen verdienen zijn positieve voorbeelden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Het ging me om het feit dat je Onana een broodvoetballer noemt. Dat is iedere voetballer namelijk.
sportief gezien zou je wel van ajax naar inter gaan?quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou je voor Inter kiezen als het je louter om het geld te doen is
Er zat geen grotere/rijkere club op hem te wachten en van Inter kreeg hij een flinke tekenbonus als hij z'n contract bij Ajax liet uitlopen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou je voor Inter kiezen als het je louter om het geld te doen is
had hij waarschijnlijk elders ook gekregen, maakt verder niet uit, hij is wegquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er zat geen grotere/rijkere club op hem te wachten en van Inter kreeg hij een flinke tekenbonus als hij z'n contract bij Ajax liet uitlopen.
Heb je bronnen wat betreft Blind en Klaassen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte wel ja maar onderling zitten er grote verschillen. Je kunt het zien aan de keuzes die ze maken in hun carrière. Bijv. Blind en Klaassen die terugkwamen naar Ajax terwijl ze ook elders meer hadden kunnen verdienen zijn positieve voorbeelden.
Ja.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
sportief gezien zou je wel van ajax naar inter gaan?
Ah nee, iedereen in de zandbak had morele bezwaren?quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er zat geen grotere/rijkere club op hem te wachten en van Inter kreeg hij een flinke tekenbonus als hij z'n contract bij Ajax liet uitlopen.
Ik zeg niet dat er al concrete interesse was voor die twee. Ze hebben daar niet eens op gewacht maar dat hadden ze wel makkelijk kunnen doen. Terugkeer naar Ajax was echt nog niet nodig.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb je bronnen wat betreft Blind en Klaassen?
Je vergelijkt appels met peren. In zijn Barcelona tijd had hij het nog niet gemaakt en had hij nog een laag salaris... hij had nooit van daaruit naar Inter kunnen gaan als beoogd toekomstig 1e keeper met bijkomend tekengeld en hoog salaris. Toen was uitzicht op speeltijd veel belangrijker dan nu. Niet dat hij daarmee meteen een soort Gareth Bale is...quote:Onana heeft overigens in 2015 de keuze gemaakt om van Barcelona (Champions League winnaar) naar Ajax te gaan, omdat hij hier meer uitzicht had op speeltijd.
Een jaar verlengen; oftewel een directe salarisverhoging en dan een jaar later verkocht worden en dus opnieuw een financiële klapper maken. Ook die verlenging draaide gewoon om geld (ook aan de kant van Ajax uiteraard).quote:Onana verlengde zijn contract in topjaar 2019 met een jaar ondanks alle interesse uit het buitenland.
Oneens. Dan hij had moeten verlengen tijdens/na z'n schorsing. Er zijn duidelijk gradaties tussen spelers op dit vlak.quote:Onana is niet meer of minder broodvoetballer dan welke andere speler dan ook.
Ja, maar totaal niet relevant in deze. Ik keur broodvoetballer zijn niet eens af (ligt maar net aan de omstandigheden)... ging mij er om dat hij waarschijnlijk niet in zak en as zit op het moment zoals sommige Ajacieden wel denken/hopen.quote:Jouw held Ronald Koeman was ook een behoorlijke broodvoetballer/trainer.
Was er serieuze interesse uit de zandbak dan? In de zandbak zitten ze niet te wachten op Onana zolang hij geen furore maakt in één van de grote competities, in ieder geval niet voor meer geld dan dat hij bij Ajax verdiende en nu bij Inter verdient.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah nee, iedereen in de zandbak had morele bezwaren?
Geen idee, ik ben niet de zaakwaarnemer van Onana. Maar het is natuurlijk complete onzin dat ze daar alleen spelers uit de grote competities aantrekken, er gaan notabene KKD spelers heen. (lol) En ja, daar schijnen ze nogal goed te betalen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Was er serieuze interesse uit de zandbak dan? In de zandbak zitten ze niet te wachten op Onana zolang hij geen furore maakt in één van de grote competities, in ieder geval niet voor meer geld dan dat hij bij Ajax verdiende en nu bij Inter verdient.
Volgens mij is alleen van Lyon bekend dat ze ook serieus interesse hadden. De PL clubs met eerdere interesse waren allang afgehaakt.
Als je denkt dat KKD spelers daar een Onana-Ajax of Onana-Inter salaris en zelfde niveau tekengeld krijgen dan ben je elke verhouding uit het oog verloren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet de zaakwaarnemer van Onana. Maar het is natuurlijk complete onzin dat ze daar alleen spelers uit de grote competities aantrekken, er gaan notabene KKD spelers heen. (lol) En ja, daar schijnen ze nogal goed te betalen.
Onana had heel vroeg al getekend dus er is weinig interesse uitgelekt. Maar ik ben ook wel klaar met die vent, dan denk jij toch dat het hem niet uitmaakt of hij op de bank zit.
Dat denk en zei ik niet nee, dat was een reactie op In de zandbak zitten ze niet te wachten op Onana zolang hij geen furore maakt in één van de grote competities wat complete onzin is.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als je denkt dat KKD spelers daar een Onana-Ajax of Onana-Inter salaris en zelfde niveau tekengeld krijgen dan ben je elke verhouding uit het oog verloren.
Verder ben ik ook klaar met hem dus laat ik het hier bij.
hoop echt op fatsoenlijke vervangers...quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
+ Martinez afwezig op de training dus dat zal ook een kwestie van tijd zijn voor die naar United gaat.
Wie zegt dat ze hier niet mee bezig zijn?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:34 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wanneer gaat Ajax een poging doen om Lewandowski binnen te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |