abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205252954
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik betwijfel of Onana er wel zo erg mee zit. Hij heeft aangetoond dat geld voor hem het allerbelangrijkste is. Echt een broodvoetballer.
:')
  woensdag 6 juli 2022 @ 10:49:17 #102
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_205252990
Ik ga zo hard genieten van Mo _O_.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_205253049
quote:
19s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:41 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
nee, hij zit er heel erg mee. lekker voor hem
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:43 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Als jullie beter slapen met de gedachte dat hij nu in een hoekje zit te huilen, veel plezier ermee. Ondertussen maken Onana en z'n vrouw nog een wijntje open buiten in de Italiaanse zon en belt hij z'n familie hoe het gaat met de bouw van de villa's en de levering van de auto's voor z'n familie en z'n geboortedorp in Kameroen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 6 juli 2022 @ 10:57:36 #104
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_205253066
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
[..]
Als jullie beter slapen met de gedachte dat hij nu in een hoekje zit te huilen, veel plezier ermee. Ondertussen maken Onana en z'n vrouw nog een wijntje open buiten in de Italiaanse zon en belt hij z'n familie hoe het gaat met de bouw van de villa's en de levering van de auto's voor z'n familie en z'n geboortedorp in Kameroen.
nee, die gozer zit nu huilend met z'n vrouw aan de lijn te raaskallen waar en waarom hij die foute beslissing gemaakt heeft.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_205253075
quote:

[..]
[..]
Mensen willen dit soort dingen altijd graag geloven.
  Forum Admin woensdag 6 juli 2022 @ 10:58:52 #106
35723 crew  GGMM
pi_205253081
quote:

[..]
[..]
Vandaar dat hij zo geïrriteerd reageerde toen een interviewer vorig jaar suggereerde dat hij 3e keeper was ipv 2e.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205253103
quote:

[..]
[..]

Het ging me om het feit dat je Onana een broodvoetballer noemt. Dat is iedere voetballer namelijk.
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:08:19 #108
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205253190
Waarom zou je voor Inter kiezen als het je louter om het geld te doen is
pi_205253200
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:01 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Het ging me om het feit dat je Onana een broodvoetballer noemt. Dat is iedere voetballer namelijk.
Tot op zekere hoogte wel ja maar onderling zitten er grote verschillen. Je kunt het zien aan de keuzes die ze maken in hun carrière. Bijv. Blind en Klaassen die terugkwamen naar Ajax terwijl ze ook elders meer hadden kunnen verdienen zijn positieve voorbeelden.
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:09:15 #110
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_205253202
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
sportief gezien zou je wel van ajax naar inter gaan?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_205253210
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Er zat geen grotere/rijkere club op hem te wachten en van Inter kreeg hij een flinke tekenbonus als hij z'n contract bij Ajax liet uitlopen.
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:15:37 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205253277
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Er zat geen grotere/rijkere club op hem te wachten en van Inter kreeg hij een flinke tekenbonus als hij z'n contract bij Ajax liet uitlopen.
had hij waarschijnlijk elders ook gekregen, maakt verder niet uit, hij is weg
pi_205253351
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Tot op zekere hoogte wel ja maar onderling zitten er grote verschillen. Je kunt het zien aan de keuzes die ze maken in hun carrière. Bijv. Blind en Klaassen die terugkwamen naar Ajax terwijl ze ook elders meer hadden kunnen verdienen zijn positieve voorbeelden.
Heb je bronnen wat betreft Blind en Klaassen?

Onana heeft overigens in 2015 de keuze gemaakt om van Barcelona (Champions League winnaar) naar Ajax te gaan, omdat hij hier meer uitzicht had op speeltijd. Onana verlengde zijn contract in topjaar 2019 met een jaar ondanks alle interesse uit het buitenland.

Onana is niet meer of minder broodvoetballer dan welke andere speler dan ook.

Jouw held Ronald Koeman was ook een behoorlijke broodvoetballer/trainer.
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:39:27 #114
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205253527
quote:
19s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:09 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
sportief gezien zou je wel van ajax naar inter gaan?
Ja.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ah nee, iedereen in de zandbak had morele bezwaren?
pi_205253574
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:21 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Heb je bronnen wat betreft Blind en Klaassen?
Ik zeg niet dat er al concrete interesse was voor die twee. Ze hebben daar niet eens op gewacht maar dat hadden ze wel makkelijk kunnen doen. Terugkeer naar Ajax was echt nog niet nodig.

quote:
Onana heeft overigens in 2015 de keuze gemaakt om van Barcelona (Champions League winnaar) naar Ajax te gaan, omdat hij hier meer uitzicht had op speeltijd.
Je vergelijkt appels met peren. In zijn Barcelona tijd had hij het nog niet gemaakt en had hij nog een laag salaris... hij had nooit van daaruit naar Inter kunnen gaan als beoogd toekomstig 1e keeper met bijkomend tekengeld en hoog salaris. Toen was uitzicht op speeltijd veel belangrijker dan nu. Niet dat hij daarmee meteen een soort Gareth Bale is...

quote:
Onana verlengde zijn contract in topjaar 2019 met een jaar ondanks alle interesse uit het buitenland.
Een jaar verlengen; oftewel een directe salarisverhoging en dan een jaar later verkocht worden en dus opnieuw een financiële klapper maken. Ook die verlenging draaide gewoon om geld (ook aan de kant van Ajax uiteraard).

quote:
Onana is niet meer of minder broodvoetballer dan welke andere speler dan ook.
Oneens. Dan hij had moeten verlengen tijdens/na z'n schorsing. Er zijn duidelijk gradaties tussen spelers op dit vlak.

quote:
Jouw held Ronald Koeman was ook een behoorlijke broodvoetballer/trainer.
Ja, maar totaal niet relevant in deze. Ik keur broodvoetballer zijn niet eens af (ligt maar net aan de omstandigheden)... ging mij er om dat hij waarschijnlijk niet in zak en as zit op het moment zoals sommige Ajacieden wel denken/hopen.
pi_205253698
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ah nee, iedereen in de zandbak had morele bezwaren?
Was er serieuze interesse uit de zandbak dan? In de zandbak zitten ze niet te wachten op Onana zolang hij geen furore maakt in één van de grote competities, in ieder geval niet voor meer geld dan dat hij bij Ajax verdiende en nu bij Inter verdient.

Volgens mij is alleen van Lyon bekend dat ze ook serieus interesse hadden. De PL clubs met eerdere interesse waren allang afgehaakt.
  woensdag 6 juli 2022 @ 12:13:06 #117
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205253896
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Was er serieuze interesse uit de zandbak dan? In de zandbak zitten ze niet te wachten op Onana zolang hij geen furore maakt in één van de grote competities, in ieder geval niet voor meer geld dan dat hij bij Ajax verdiende en nu bij Inter verdient.

Volgens mij is alleen van Lyon bekend dat ze ook serieus interesse hadden. De PL clubs met eerdere interesse waren allang afgehaakt.
Geen idee, ik ben niet de zaakwaarnemer van Onana. Maar het is natuurlijk complete onzin dat ze daar alleen spelers uit de grote competities aantrekken, er gaan notabene KKD spelers heen. (lol) En ja, daar schijnen ze nogal goed te betalen.

Onana had heel vroeg al getekend dus er is weinig interesse uitgelekt. Maar ik ben ook wel klaar met die vent, dan denk jij toch dat het hem niet uitmaakt of hij op de bank zit.
pi_205254122
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:13 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Geen idee, ik ben niet de zaakwaarnemer van Onana. Maar het is natuurlijk complete onzin dat ze daar alleen spelers uit de grote competities aantrekken, er gaan notabene KKD spelers heen. (lol) En ja, daar schijnen ze nogal goed te betalen.

Onana had heel vroeg al getekend dus er is weinig interesse uitgelekt. Maar ik ben ook wel klaar met die vent, dan denk jij toch dat het hem niet uitmaakt of hij op de bank zit.
Als je denkt dat KKD spelers daar een Onana-Ajax of Onana-Inter salaris en zelfde niveau tekengeld krijgen dan ben je elke verhouding uit het oog verloren.

Verder ben ik ook klaar met hem dus laat ik het hier bij.
  woensdag 6 juli 2022 @ 12:39:37 #119
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205254142
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Als je denkt dat KKD spelers daar een Onana-Ajax of Onana-Inter salaris en zelfde niveau tekengeld krijgen dan ben je elke verhouding uit het oog verloren.

Verder ben ik ook klaar met hem dus laat ik het hier bij.
Dat denk en zei ik niet nee, dat was een reactie op In de zandbak zitten ze niet te wachten op Onana zolang hij geen furore maakt in één van de grote competities wat complete onzin is.

Maar laten we het hierbij houden inderdaad. Ik wens hem alle plezier toe in de rest van zijn leven.
pi_205254215
Gezellig hier
pi_205257573
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:47 schreef Scorpie het volgende:
Gezellig hier
Rustig aan he hansworst :D
Hallo
  woensdag 6 juli 2022 @ 17:04:18 #122
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205257697
twitter

+ Martinez afwezig op de training dus dat zal ook een kwestie van tijd zijn voor die naar United gaat.
pi_205258090
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]

+ Martinez afwezig op de training dus dat zal ook een kwestie van tijd zijn voor die naar United gaat.
hoop echt op fatsoenlijke vervangers...
pi_205258205
Wanneer gaat Ajax een poging doen om Lewandowski binnen te halen.
pi_205258285
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:34 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wanneer gaat Ajax een poging doen om Lewandowski binnen te halen.
Wie zegt dat ze hier niet mee bezig zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')