Taylor voor Gravenberch. Salah Eddine gaat ook weg toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heel middenveld en aanval is zowat vertrokken uit Jong Ajax. Voor verdediging kan je inderdaad denken aan Regeer, Baas en Salah-Eddine.
Labyad heb je Ihattaren voor, Schuurs en Klaiber gaan weg? Mag van mij hoor maar wist niet dat er sprake van wasquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er mag nog veel meer komen. Vervanger Martinez. Vervanger Klaiber. Vervanger Schuurs. Vervanger Gravenberch. Vervanger Labyad. Extra spits.
Dan ben ik nog niet klaar waarschijnlijk
Die willen weg bij gebrek aan speeltijd. Zou best kunnen dat Ajax weigert.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Labyad heb je Ihattaren voor, Schuurs en Klaiber gaan weg? Mag van mij hoor maar wist niet dat er sprake van was
Taylor wordt zeker vervanger van Gravenberch maar daarachter mag er nog wel iemand bij denk ik nu Labyad ook weg is. Wordt allemaal wel beetje krap als je het mij vraagt. Kudus moet je ook maar hopen dat ie fit blijft.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Taylor voor Gravenberch. Salah Eddine gaat ook weg toch?
De aanval lijkt me (behalve spits) wel compleet verder.
Fitz-Jim op links lijkt me ook wel een mogelijkheid om door te schuivenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heel middenveld en aanval is zowat vertrokken uit Jong Ajax. Voor verdediging kan je inderdaad denken aan Regeer, Baas en Salah-Eddine.
Unuvar wel hopelijk meer minuten
Timber en Rensch omdraaien lijkt mequote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:09 schreef mokkiemok het volgende:
dus voor mijn beeldvorming
Tadic/Daramy - Brobby - Antony/Bergwijn
-------------- Berghuis/Ihattaren ----------------------
----Taylor/Klaasen ---------- Alvarez/Kudus
---Wijndal ------ Blind ------ Rensch -------- Timber----
zoiets accuraat?
Timber en Rensch natuurlijk omgedraaid en Bergwijn gaat basis staan gok ik. Bergwijn - Tadic - Antonyquote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:09 schreef mokkiemok het volgende:
- Wijndal ---- Blind ---- Rensch ---- Timber -
Streep Brobbey maar weg voorlopig.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:09 schreef mokkiemok het volgende:
- Wijndal ---- Blind ---- Rensch ---- Timber -
zoiets accuraat?
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Timber en Rensch omdraaien lijkt me
jullie hebben gelijk, excuusquote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Timber en Rensch natuurlijk omgedraaid en Bergwijn gaat basis staan gok ik. Bergwijn - Tadic - Antony
zoiets accuraat?
van mij hoeft brobby niet te komen. vond het al belachelijk dat hij vorig seizoen teruggehaald werd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Streep Brobbey maar weg voorlopig.
En wat The Vulture zegt
Ja lekker met Tadic in de spits, leuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:27 schreef PicoMMP het volgende:
Bergwijn - Tadic - Antony is wel een lekkere voorhoede hoor
4-4-2quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja lekker met Tadic in de spits, leuk.
quote:OGC Nice is zeer geinteresseerd in Mohammed Kudus van Ajax. Kudus staat in Amsterdam nog onder contract tot medio 2025. L'Équipe meldt dat de Franse club meerdere miljoenen over heeft voor de Ghanese middenvelder. Kudus kwam tot dusver nog niet uit de verf bij Ajax.
gaat niet wegquote:
Verdediging gaat er wel echt mega op achteruit zo vind ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:09 schreef mokkiemok het volgende:
- Wijndal ---- Blind ---- Timber ---- Rensch -
zoiets accuraat?
in ieder geval in de breedtequote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Verdediging gaat er wel echt mega op achteruit zo vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |