50 inclusief bonussen, dus als het 40+10 ofzo is dan is het wel logisch dat Ajax nog moeilijk doet.quote:
Waarom zou je dat nooit meer voor hem kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Is er een andere reden voor Martinez om nog niet te trainen, behalve dat die transfer in de lucht hangt?
50 miljoen is echt een bedrag wat je nooit meer voor 'm gaat krijgen...
Misschien wel, maar we dachten ooit ook zo over Neres. Daarnaast vraag ik me af hoe het qua motivatie dan gaat als je 'm deze move ontzegd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nooit meer voor hem kunnen krijgen?
Als hij een goed WK speelt en nog een goed CL-jaar heeft met Ajax krijg je dat er volgend jaar ook wel voor.
dat is 2 x keer zoveel als het Fok! gemiddeldequote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij heeft dus echt een 24 inch penis.
ben ik toch nog ergens gemiddeld inquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
dat is 2 x keer zoveel als het Fok! gemiddelde
Wel een contractjaar minder over dan natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nooit meer voor hem kunnen krijgen?
Als hij een goed WK speelt en nog een goed CL-jaar heeft met Ajax krijg je dat er volgend jaar ook wel voor.
Bij een tweejarig contract krijg je er vaak nog steeds de volle mep voor.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel een contractjaar minder over dan natuurlijk
Deed Ten Hag toch ook toen hij van Utrecht naar Ajax ging.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik had Ten Hag trouwens wel wat hoger ingeschat dan om allemaal bekenden van 'm aan te trekken... Martinez en Antony snap ik ergens nog, maar Malacia en Brobbey klinken op dat level niet heel ambitieus.
aan de andere kant had hij ook wel snel door dat labyat het niet aan kon, en stelde hem niet meer op.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deed Ten Hag toch ook toen hij van Utrecht naar Ajax ging.
En bij United is het zo'n teringzooi dat ik daar ook niet zou vertrouwen op enige scouting.
Klaiber naar Man U zou wel heerlijk zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deed Ten Hag toch ook toen hij van Utrecht naar Ajax ging.
En bij United is het zo'n teringzooi dat ik daar ook niet zou vertrouwen op enige scouting.
Ik ook, maar ik hoef het niet te betalen gelukkigquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:12 schreef franklop het volgende:
31,25 miljoen dus uiteindelijk. Vind het toch nog steeds een hoop geld.
6,25 miljoen aarzelboete maar goed hij is erquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik hoef het niet te betalen gelukkig
Dolberg.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien wel, maar we dachten ooit ook zo over Neres. Daarnaast vraag ik me af hoe het qua motivatie dan gaat als je 'm deze move ontzegd.
echt benieuwd wie ze als vervanger van Martinez op het oog hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat Tarado zegt inderdaad. Een aantal miljoen boete omdat je niet doorpakt... Gelukkig verdien je het wel terug met Haller en Martinez.
waarschijnlijk een nieuwe zuid-amerikaanquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt benieuwd wie ze als vervanger van Martinez op het oog hebben
Schuurs is rechtsbenig dus voor het goeie heb je echt wel een linksbenige centrale verdediger erbij nodigquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarschijnlijk een nieuwe zuid-amerikaan
of per schuurs
Er mag nog veel meer komen. Vervanger Martinez. Vervanger Klaiber. Vervanger Schuurs. Vervanger Gravenberch. Vervanger Labyad. Extra spits.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt benieuwd wie ze als vervanger van Martinez op het oog hebben
klaiber gaat ook weg?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er mag nog veel meer komen. Vervanger Martinez. Vervanger Klaiber. Vervanger Schuurs. Vervanger Gravenberch. Vervanger Labyad. Extra spits.
Dan ben ik nog niet klaar waarschijnlijk
voor klaiber kan je ook gewoon een zak aardappelen neerzetten, stuk goedkoper ookquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
Je kan plekjes ook opvullen vanuit doorstroming van de jeugd, is mijn bescheiden mening.
Heel middenveld en aanval is zowat vertrokken uit Jong Ajax. Voor verdediging kan je inderdaad denken aan Regeer, Baas en Salah-Eddine.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
Je kan plekjes ook opvullen vanuit doorstroming van de jeugd, is mijn bescheiden mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |