quote:Op maandag 4 juli 2022 16:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Bij dezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schouder doet ineens geen pijn meer, slaat veel harder nu dan de afgelopen (bijna) 3 sets..quote:Op maandag 4 juli 2022 16:33 schreef Sked het volgende:
Zoveel pijntjes maar hoppa, prachtige punten en 2-1 Kyrgios
quote:Op maandag 4 juli 2022 16:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Bij dezen:Slecht is 'ie wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik dat allemaal gemist. Jammer.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is een van zijn betere. Moet je nagaan.
Ik blijf trouw.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat leuk trouwens dat je nog steeds mijn Conor-UI draagt
Tegen de tijd dat ze klaar lijken om door te breken zijn ze zo ongeveer al in de nadagen van hun carrière, lijkt het wel.quote:
Wist ik niet. Da's wel erg zuur dan.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Garin wint
Garin vs De Minaur, dit zegt alles..
[ afbeelding ]
De Minaur stond 2-0 voor in sets en had 2 MP
De tijd vliegt.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik blijf trouw.
En dat is lang geleden, poeh.
Een groep vrienden gaat naar een karaokeavond. Henk gaat als eerste maar hij blijkt prachtig te kunnen zingen. dus op verzoek van zijn vrienden zingt hij ie avond alle liedjes mee. Zijn vrienden zitten ademloos naar hem te luisteren.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
Ben benieuwd naar Botic.
Ik hoor het trouwens wel als jullie nog behoefte hebben aan een slechte zelfbedacht grap. Kan ook altijd via DM als je er even doorheen ziet en een slechte grap wilt lezen.
Ja, precies.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:55 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Een groep vrienden gaat naar een karaokeavond. Henk gaat als eerste maar hij blijkt prachtig te kunnen zingen. dus op verzoek van zijn vrienden zingt hij ie avond alle liedjes mee. Zijn vrienden zitten ademloos naar hem te luisteren.
Dus de volgende dag vraagt iemand aan Jan, een van de vrienden uit de groep: "Hoe was jullie karaokeavond gisteren?"
Zegt Jan: "Ja, was lachen joh!"
Lekker 18 games aan UEs weggevenquote:Op maandag 4 juli 2022 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Garin wint
Garin vs De Minaur, dit zegt alles..
[ afbeelding ]
De Minaur stond 2-0 voor in sets en had 2 MP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |