Jaquote:Op zondag 3 juli 2022 22:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben een dagjesmens (ook al heb ik andere partijen van Wimbledon gekeken), maar is een ace op tweede service moeilijker omdat je normaal dan minder risico neemt? Of hoe moet ik het zien?
Als wildcard, dat zal weinig tot nooit gebeurd zijn.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
Sowieso al een mooi verhaal dat hij op het CC van Wimbledon een set van Djokovic heeft gewonnen.
Dat was wel sick iddquote:Op zondag 3 juli 2022 22:35 schreef DeeBee het volgende:
Die tweede service ace van 200 km/u, wat een ultiem genot.
Niet bij Kyrgios. Die ramt alles net zo hard als hij zin in heeft.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben een dagjesmens (ook al heb ik andere partijen van Wimbledon gekeken), maar is een ace op tweede service moeilijker omdat je normaal dan minder risico neemt? Of hoe moet ik het zien?
Ja minder risico want je wilt geen dubbele fout slaan. Al nemen ze doorgaans tegen dit soort echt goede spelers (en returners) wel wat meer risico.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja dan moet zelfs Djoko zich even achter de oren krabbenquote:Op zondag 3 juli 2022 22:35 schreef DeeBee het volgende:
Die ga ik morgen ook nog eens kijkenquote:Op zondag 3 juli 2022 22:36 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Niet bij Kyrgios. Die ramt alles net zo hard als hij zin in heeft.
Inderdaad, ik vind Tim goed spelen.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:35 schreef Jedi_Pimp het volgende:
McEnroe moet wel echt ophouden met jinxen. Tijdens de break deze set zat hij al over 'When is the curfew' en 'this will be 2-2 in sets' te ouwehoeren.
Dan ben je echt een lefgozer als je het doet en een baas als je hem maaktquote:Op zondag 3 juli 2022 22:35 schreef DeeBee het volgende:
Type Suljovic. Die winnen nooit als het spannend wordt.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon even rustig een legje wegtanken, even laten spartelen die Djokovic.
? Hoelaat kappen ze af danquote:Op zondag 3 juli 2022 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
Als ik hem was, zou ik lange rally's spelen, want ik kan me voorstellen dat Djokovic steeds ongeduldiger wordt. die wil echt niet morgen terugkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |