0:00 stoppen ze toch.quote:Op zondag 3 juli 2022 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kijk uit naar Djokovic-Rijt en ik hoop weer eens vroeg naar bed te kunnen.
0:00 stoppen ze toch.quote:Op zondag 3 juli 2022 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kijk uit naar Djokovic-Rijt en ik hoop weer eens vroeg naar bed te kunnen.
Netjes.quote:
Ik wou het net vragen.quote:Op zondag 3 juli 2022 19:40 schreef monkyyy het volgende:
Wordt Djoko/Rijthoven vandaag wel uitgespeeld of hebben we eenavondklok
Engelse tijd? Ik ga normaal gesproken om 22.00 u. naar bed.quote:
Nederlandse.quote:Op zondag 3 juli 2022 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Engelse tijd? Ik ga normaal gesproken om 22.00 u. naar bed.
Dan zijn ze al lang klaarquote:Op zondag 3 juli 2022 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Engelse tijd? Ik ga normaal gesproken om 22.00 u. naar bed.
En dan morgen verder dus, zal dan wel in de vroege middag zijn ook nog? Dan moet er weer gewerkt wordenquote:Op zondag 3 juli 2022 19:40 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
0:00 stoppen ze toch.
[..]
0:00 stoppen ze toch.
Djokovic en Rijt?quote:
Walgelijk, ik ben ooit nog eens om 1:15 de baan opgestapt, niets mis mee.quote:
Dak dicht is ook kut. Slecht dat ze de wedstrijden niet eerder laten beginnen.quote:Op zondag 3 juli 2022 19:40 schreef monkyyy het volgende:
Wordt Djoko/Rijthoven vandaag wel uitgespeeld of hebben we eenavondklok
Heb jij op Wimbledon gespeeld?quote:Op zondag 3 juli 2022 19:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Walgelijk, ik ben ooit nog eens om 1:15 de baan opgestapt, niets mis mee.
Nee, lokale club kampioenschappen, vergelijkbaar niveauquote:
Was volgens mij dan altijd de 2e partij dacht ik.quote:Op zondag 3 juli 2022 19:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan morgen verder dus, zal dan wel in de vroege middag zijn ook nog? Dan moet er weer gewerkt worden
CORRED.quote:Op zondag 3 juli 2022 19:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Walgelijk, ik ben ooit nog eens om 1:15 de baan opgestapt, niets mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |