Ik vermoed dat zo'n Hawk T1 trainingstoestel niet veel gaat klaarmaken daar.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:46 schreef Fosive het volgende:
Graag die vliegtuigen inzetten voor Oekraine ipv deze onzin
Wat is er loos (in het Italiaans)?quote:
Like, Duh.quote:
De Russen afleiden met wat mooie manoeuvresquote:Op zondag 3 juli 2022 15:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zo'n Hawk T1 trainingstoestel niet veel gaat klaarmaken daar.
Voor mij wel. Het is een prutser.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen is hij geen nobody. Niet bij het grote publiek, althans.
Dit zijn geen militair inzetbare vliegtuigen hè..quote:Op zondag 3 juli 2022 15:46 schreef Fosive het volgende:
We noteren het even.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor mij wel. Het is een prutser.
Schijnt gewoon iets los te zitten, maar tja, dat zou ik ook zeggen als er iets mis wasquote:
Wat moet Oekraine met lesvliegtuigjes?quote:Op zondag 3 juli 2022 15:46 schreef Fosive het volgende:
Snel gefixt dusquote:Op zondag 3 juli 2022 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt gewoon iets los te zitten, maar tja, dat zou ik ook zeggen als er iets mis was
quote:Op zondag 3 juli 2022 15:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Like, Duh.
Maar je kan toch verwachten dat anderen ook onzin terug posten richting jou gezien jou soms lachwekkende posts
Maar gezien je eerste reactie op mij over Duitsers en humor ben ik tot de conclusie gekomen dat jij ook geen humor bezit![]()
Verder, goede race straks
De motor?quote:Op zondag 3 juli 2022 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt gewoon iets los te zitten, maar tja, dat zou ik ook zeggen als er iets mis was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |