Nee, dat dorpshuis ligt 200 meter van de grens. Denk dat de kmar dichterbij was dan de pliessie.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:22 schreef Het_Bokje het volgende:
Door de Marechaussee meegenomen worden?
Waren ze bij/op een militair terrein aan het kloten ofzo?
Dat wordt nog steeds gezegdquote:Op zondag 3 juli 2022 11:40 schreef Momo het volgende:
Mijn vader zei altijd "Glanerbrug, mes in je rug" (ben opgegroeid in Enschede), nu weet je wel waarom
Is je vader ook kaasboer?quote:Op zondag 3 juli 2022 11:40 schreef Momo het volgende:
Mijn vader zei altijd "Glanerbrug, mes in je rug" (ben opgegroeid in Enschede), nu weet je wel waarom
Hoe dichter bij Dort hoe rotter het wordt. @yvonnequote:Op zondag 3 juli 2022 11:40 schreef Momo het volgende:
FTFYquote:Op zondag 3 juli 2022 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij Dort Dordt hoe rotter het wordt. @:yvonne
U vraagt, wij draaienquote:
ze hebben er ook pas sinds kort kabel tv.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:40 schreef Momo het volgende:
Dat riep ik ook meteen toen ik gisteravond las dat het weer raak was aldaar.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:40 schreef Momo het volgende:
Dat is geen reclamequote:Op zondag 3 juli 2022 12:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ze hebben er ook pas sinds kort kabel tv.
en ik moet helaas zeggen dat ik er gewoond heb![]()
sommige zeggen dat ik er wel goed paste
tja, je kan er goedkoop wonen en als je jonger bent dan 23 dan is er weinig andere keuze ivm de huursubsidie regels toen en nog steeds.quote:
Vorige week heeft Schouten over Luuk Dresen zelfs na zijn dood nog vrij respectloos gesproken. Dat is wel enigszins karma dan nu.quote:
Ohw in roddelpraat dan ?quote:Op zondag 3 juli 2022 13:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vorige week heeft Schouten over Luuk Dresen zelfs na zijn dood nog vrij respectloos gesproken. Dat is wel enigszins karma dan nu.
quote:Op zondag 3 juli 2022 11:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Oef. Een week na de dood van Luuk Dresen (en het lacherige sfeertje wat Dennis hieromheen creëerde) nu bijna zelf de lul. Niet best.
Ben je familie van die Luuk ofzo? Wat ben je dwangmatig begaan ermee?quote:Op zondag 3 juli 2022 13:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vorige week heeft Schouten over Luuk Dresen zelfs na zijn dood nog vrij respectloos gesproken. Dat is wel enigszins karma dan nu.
Dat was vroeger een verslaggever bij Pownews die altijd net niet in elkaar werd geslagen.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:48 schreef TLC het volgende:
Bij zulke berichten vraag je je toch af
wie de neuk is Dennis Schouten
En bedankt, ik ben ook een schapenkop.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij Dort hoe rotter het wordt. @:yvonne
Hier als in hier op Fok? En namen en rugnummers?quote:Op zondag 3 juli 2022 17:00 schreef GoogleFactChecker het volgende:
"Do not forget that these people want you broke, dead, your kids raped and brainwashed, and they think it's funny."
Wanneer wokelinks weer eens heel hysterisch over "january 6th terrorists" of iets dergelijks praten, vergeet dan niet hoe ze hier reageren op iemand met "de foute meningen" die neergestoken wordt met een mes.
Toch wel leuk hoe iedere regio zijn messendorp heeft. Bij ons was het Didam.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:40 schreef Momo het volgende:
Luuk was ook geen fan van Schouten. Snap niet waarom je opeens lyrisch over iemand moet zijn na zijn dood, terwijl er daarvoor zeker geen liefde was.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Iemand denkt en gedraagt zich net wat anders als ik, dus is een messteek wel karma. Wat voor treurige jeugd heb jij gehad?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |