Nee, dat er verder niets vastgelegd wordt is omdat ze elkaar vertrouwen, dat het op haar naam komt zou om juridische redenen zijn...quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:40 schreef praadje het volgende:
Het huis komt op mijn naam want we vertrouwen elkaar?
Ja en allemaal om het hardst roepen hoe betrouwbaar ze zijnquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:41 schreef Leandra het volgende:
Feest, 1 van de 5 wordt de eigenaar en qua kosten moet iedereen gewoon ⅕ inleggen, ligt nergens vast, gaat allemaal op vertrouwen...
Dit hebben de Scheetjes toch ook geprobeerd, wonen ik die container?quote:
En onervaren volgens mij.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:30 schreef golfer het volgende:
Ze zijn wel heel erg naïef,dat stel op Bonaire.
Werken? Die was al 90% dood toen ie hieraan begon....quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:35 schreef christmastsunami het volgende:
Het is begonnen, er gaat zich er eentje doodwerken aan een krot. Vrijwillig!
Tja, ik snap dat soort overschattingen ook niet. Ze proberen er meestal ook nog een soort van paleis van te maken. En zelfs de allerbeste timmerman, is dan jaren en jaren en jaren bezig, met wat ze meestal willen bereiken, voor zo min mogelijk geld.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:41 schreef kibo het volgende:
[..]
Werken? Die was al 90% dood toen ie hieraan begon....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |