Nee, dat er verder niets vastgelegd wordt is omdat ze elkaar vertrouwen, dat het op haar naam komt zou om juridische redenen zijn...quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:40 schreef praadje het volgende:
Het huis komt op mijn naam want we vertrouwen elkaar?
Ja en allemaal om het hardst roepen hoe betrouwbaar ze zijnquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:41 schreef Leandra het volgende:
Feest, 1 van de 5 wordt de eigenaar en qua kosten moet iedereen gewoon ⅕ inleggen, ligt nergens vast, gaat allemaal op vertrouwen...
Dit hebben de Scheetjes toch ook geprobeerd, wonen ik die container?quote:
En onervaren volgens mij.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:30 schreef golfer het volgende:
Ze zijn wel heel erg naïef,dat stel op Bonaire.
Werken? Die was al 90% dood toen ie hieraan begon....quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:35 schreef christmastsunami het volgende:
Het is begonnen, er gaat zich er eentje doodwerken aan een krot. Vrijwillig!
Tja, ik snap dat soort overschattingen ook niet. Ze proberen er meestal ook nog een soort van paleis van te maken. En zelfs de allerbeste timmerman, is dan jaren en jaren en jaren bezig, met wat ze meestal willen bereiken, voor zo min mogelijk geld.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:41 schreef kibo het volgende:
[..]
Werken? Die was al 90% dood toen ie hieraan begon....
Heb je in Bonaire en Italie geen bouwvergunningen of verblijfsvergunningen nodig? Programma zou beter worden als er wat meer info is maar waarschijnlijk blijkt opeens dat alles illegaal gebeurd.quote:Op zondag 4 september 2022 01:47 schreef Dutch_view het volgende:
Geen planning gemaakt op Bonaire. Geen budget![]()
In Italië de boel opknappen met als risico dat een van de 88 onbekende erfgenamen denkt: pik in tis winter![]()
Oftewel, een ideaal Ik Vertrek scenario
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2022 13:47:01 ]
quote:Op zondag 4 september 2022 13:43 schreef Dries4Ever het volgende:
spoiler alertMeer. Meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
spoiler alert:quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 14:00 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
spoiler alert:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 september 2022 15:11 schreef Blues het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op zondag 4 september 2022 15:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]misschien heb ik het mis, we gaan er vast nog achter komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 september 2022 15:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Maar alles is zo duur daar” Een zakje pinda’s was al teveelquote:Op zondag 4 september 2022 11:21 schreef Leandra het volgende:
Ik had vorige week de eerste aflevering gemist, maar die wordt nu weer uitgezonden dus krijg ik hem alsnog mee.
Ik zie dat ze op Bonaire wel iedere dag naar de bouw gaan, maar ze nemen niets mee...
Als je daar elke dag de bouwvakkers van hun werk gaat houden, neem dan wat mee voor de bouwvakkers, iets te drinken of te snaaien.
Als ze de koffie (of op Bonaire koude Cola) staan te drinken die jij net gebracht hebt dan vinden ze het ook een stuk minder vervelend dat je ze vanalles komt vragen of vertellen.
Lijkt me dat je dit al weet voordat je gaat, algemeen bekend en ze zijn er vaker geweest, it's TVquote:Op zondag 4 september 2022 22:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
“Maar alles is zo duur daar” Een zakje pinda’s was al teveel
Ja, bizar... je hebt je toch ingelezen voor je ging?!quote:Op zondag 4 september 2022 22:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
“Maar alles is zo duur daar” Een zakje pinda’s was al teveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |