Dat zijn allemaal spoilers, want dat is gisteren niet uitgezonden.quote:
Hoe kan ik dit gezien hebben? Sorry, zie nu pas dat NL Ziet een aflevering voor loopt. Sorry van de spoilers.quote:Op zondag 18 september 2022 12:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal spoilers, want dat is gisteren niet uitgezonden.
Omdat je via NPO plus kijkt?quote:Op zondag 18 september 2022 18:01 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Hoe kan ik dit gezien hebben?
Maar hij wil niet zeggen dat ie zijn zin heeft doorgedruktquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:34 schreef golfer het volgende:
Wat een droevenis allemaal. Zowel op Bonaire als in Italië. Totaal ongeorganiseerd en onvoorbereid allemaal.
En die zoon Jan geeft geen ruk om de gevoelens en bezwaren van zijn vriendin Fabiënne en doet gewoon wat hij wil.
Inderdaad. Ik word daar ook bloedlink van 🤬.quote:Op zondag 18 september 2022 18:58 schreef Leandra het volgende:
Ah fijn, weer spoilers van nog niet uitgezonden afleveringen in het topic, godverdomme zeg.... ga lekker naar een vooruitkijktopic als je wilt spoileren meer niet in het topic over de uitzending
Het in elk topic hetzelfde verhaal, maar je mag er niets van zeggen want dan moet je maar geld betalen en vooruit kijken. Voor mij een reden om topics niet meer te openen, waardoor je altijd weken achter de actualiteit aan loopt.quote:Op zondag 18 september 2022 18:58 schreef Leandra het volgende:
Ah fijn, weer spoilers van nog niet uitgezonden afleveringen in het topic, godverdomme zeg.... ga lekker naar een vooruitkijktopic als je wilt spoileren meer niet in het topic over de uitzending
Je mag het best zeggen. De spoilers zijn weggehaald.quote:Op maandag 19 september 2022 09:11 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het in elk topic hetzelfde verhaal, maar je mag er niets van zeggen want dan moet je maar geld betalen en vooruit kijken. Voor mij een reden om topics niet meer te openen, waardoor je altijd weken achter de actualiteit aan loopt.
Had ik al voorspeld.quote:
Die heeft vast al een tijdje een Bonairs neukertje.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:34 schreef golfer het volgende:
En die zoon Jan geeft geen ruk om de gevoelens en bezwaren van zijn vriendin Fabiënne en doet gewoon wat hij wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |