Het is dan op voor je hier bent.quote:Op zondag 3 juli 2022 00:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij woon je hier niet echt in de buurt![]()
Lekkerrrr, die gebakken bananenquote:Op zondag 3 juli 2022 00:10 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen maar even mijn Creep cover nog een keer spammen
Dank je!!quote:Op zondag 3 juli 2022 00:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lekkerrrr, die gebakken bananen. Fuck, ga ff bij een toko inbreken en zet het frituur an
![]()
'Creep' gehoord. Well done!@
truste manquote:Op zondag 3 juli 2022 00:25 schreef sly-nl het volgende:
Ik peer 'm. Fijne nacht nog en trusten later![]()
Marc sterkte!
Truste!quote:Op zondag 3 juli 2022 00:25 schreef sly-nl het volgende:
Marc sterkte!
Thxquote:Op zondag 3 juli 2022 00:25 schreef sly-nl het volgende:
Marc sterkte!
dankjewel, mooi gezongen, echt heel mooi.quote:Op zondag 3 juli 2022 00:10 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen maar even mijn Creep cover nog een keer spammen
Ik kwam hiervan op TikTok een filmpje tegen, waarom filmen mensen zoiets in godesnaam?quote:Haaienaanval Egypte: gewonde Oostenrijkse (68) bereikt strand, maar overlijdt in ambulance
In de buurt van de Egyptische badplaats Hurghada is een Oostenrijkse vrouw gestorven na een aanval van een haai. De 68-jarige vrouw was aan het zwemmen toen ze werd aangevallen. Ze raakte in shock en stierf onderweg naar het ziekenhuis.
Het drama vond vrijdag plaats in de beschutte baai van Sahl Hasheesh, een kustplaats zo'n 20 kilometer ten zuiden van Hurghada. Op dat moment was er niemand anders in het water of in de directe omgeving. Het slachtoffer verloor bij de aanval een arm en een been, meldde de Russische consulaat-generaal in de badplaats aan het Russische staatspersbureau RIA Novosti.
Russische vakantiegangers waren getuige van het incident, dat zich afspeelde voor het strand bij het Tropitel Sahl Hasheesh. Vanaf een steiger probeerden enkele mannen de vrouw te redden door haar een touw toe te werpen en zo uit het water te trekken. Anderen keken toe en iemand filmde zelfs. Op de beelden is te zien hoe de vrouw zich in roodgekleurd water in het met boeien afgebakende zwemgebied in veiligheid probeert te brengen met een van haar zwemvliezen. Uiteindelijk lukte het haar de wal te bereiken.
Omdat alles gefilmd moet worden?quote:Op zondag 3 juli 2022 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kwam hiervan op TikTok een filmpje tegen, waarom filmen mensen zoiets in godesnaam?
Ja inderdaad, zo gaat dat tegenwoordig. Ik ben natuurlijk ontzettend ouderwets.quote:
Ik vind sommige filmpjes wel vermakelijk, zo krijg ik ook filmpjes van Lang Leve De Liefde, ik kijk die serie niet, maar die stukjes zijn dan wel leuk om te zien, omdat dat natuurlijk de hoogtepunten zijn.quote:
IK snap dat ook nooit en waarom zet je het dan online vraag ik mij altijd afquote:Op zondag 3 juli 2022 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kwam hiervan op TikTok een filmpje tegen, waarom filmen mensen zoiets in godesnaam?
Ik niet ook niet op snapchat of telegramquote:
Ik lig soms in een deuk als ik dat programma kijkquote:Op zondag 3 juli 2022 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind sommige filmpjes wel vermakelijk, zo krijg ik ook filmpjes van Lang Leve De Liefde, ik kijk die serie niet, maar die stukjes zijn dan wel leuk om te zien, omdat dat natuurlijk de hoogtepunten zijn.
Ze zuigen het uit hun duim.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom panda's bamboe eten:
https://www.nature.com/articles/s41598-022-13402-y
Even @Soury erbij betrekken, die wil dit artikel graag lezen.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom panda's bamboe eten:
https://www.nature.com/articles/s41598-022-13402-y
Echt zo respectloos inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2022 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms zo schattig, maar soms ook echt tenenkrommendquote:Op zondag 3 juli 2022 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig soms in een deuk als ik dat programma kijk
Denk soms ook wel geacteerd isquote:Op zondag 3 juli 2022 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms zo schattig, maar soms ook echt tenenkrommend
Ik kan me voorstellen dat ze het water niet in rennen om te proberen die vrouw te helpen, maar om het in plaats daarvan te filmenquote:Op zondag 3 juli 2022 11:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt zo respectloos inderdaadEcht heel leuk om voor je leven te vechten en mensen staan met mobieltjes klaar
Ik zou daar niet eens aan denken op zo'n moment.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze het water niet in rennen om te proberen die vrouw te helpen, maar om het in plaats daarvan te filmen
Noooo, mijn ballonquote:
Dit is toch hetzelfde als vanuit je auto een ongeluk filmen, etc.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou daar niet eens aan denken op zo'n moment.
Ja het is een modern stuk ramptoerisme.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is toch hetzelfde als vanuit je auto een ongeluk filmen, etc.
Zijn er zoveel die het doen.
Veeg het bericht maar wegquote:Op zondag 3 juli 2022 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noooo, mijn ballon
Ik doe gewoon alsof ik dit niet gelezen heb.
Soms is het ook wel goed. Bv. om daders van misdrijven op beeld te zetten. Maar het is voor mij toch het laatste waar ik aan zou denken als ik wat zie gebeuren. Wel als het grappig is, dan denk ik er wel aan om te filmen maar ben ik meestal te laatquote:Op zondag 3 juli 2022 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. IK vraag mij altijd af of het echt of gespeeld is.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms zo schattig, maar soms ook echt tenenkrommend
Daar begrijp ik ook niets van.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, de postaantallen zijn al niet zo hoogquote:
Wij zijn blijkbaar te oud om meteen de reflex te hebben om je telefoon te pakken om te filmenquote:Op zondag 3 juli 2022 12:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Soms is het ook wel goed. Bv. om daders van misdrijven op beeld te zetten. Maar het is voor mij toch het laatste waar ik aan zou denken als ik wat zie gebeuren. Wel als het grappig is, dan denk ik er wel aan om te filmen maar ben ik meestal te laat
Daar moet dan wat aan gedaan wordenquote:Op zondag 3 juli 2022 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, de postaantallen zijn al niet zo hoog
Ik ben blijkbaar te goedgelovigquote:Op zondag 3 juli 2022 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. IK vraag mij altijd af of het echt of gespeeld is.
Soms denk ik zo dom kan je toch niet zijn
quote:Op zondag 3 juli 2022 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar moet dan wat aan gedaan worden
Dat denk ik ook. Net zoals wanneer je uit eten gaat eerst een foto van je eten maken en dan pas aanvallen. Ik denk daar pas aan als ik de helft al op hebquote:Op zondag 3 juli 2022 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zijn blijkbaar te oud om meteen de reflex te hebben om je telefoon te pakken om te filmen
Heb ik jouw maandcijfers van juni gemist?quote:Op zondag 3 juli 2022 12:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 11 posts per forum van 03-07-2022
nr / aantal posts / forum
01 4130 General Chat
02 3150 Nieuws & Achtergronden
03 1920 Muziek
04 1800 Sport
05 1400 Mens erger je niet
06 1330 Voetbal
07 1170 Klaagbaak
08 0870 Tour de France 2022
09 0660 Formule 1
09 0660 Onzin voor je leven!
11 0630 40+ - the Reboot!
Dit ziet er al veel beter uit
Ja inderdaad, dat snap ik ook echt niet. Ik snap wél dat je toch gaat kijken, al probeer ik dat meestal bij ongelukken toch niet te doen. Maar filmpjes maken dat zou niet eens in me opkomen.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 3 juli 2022 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik jouw maandcijfers van juni gemist?
Of als het op is ja, maar dat is meer om een groepsfoto ofzoquote:Op zondag 3 juli 2022 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Net zoals wanneer je uit eten gaat eerst een foto van je eten maken en dan pas aanvallen. Ik denk daar pas aan als ik de helft al op heb
Als in je hebt ze wel gepost, maar ik heb het niet gelezen of je hebt ze helemaal niet gepost?quote:
Als in ik heb ze gepost maar jij had even een functie eldersquote:Op zondag 3 juli 2022 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als in je hebt ze wel gepost, maar ik heb het niet gelezen of je hebt ze helemaal niet gepost?
Dat klopt inderdaad, ik zat vrijdag rond die tijd al op kantoorquote:Op zondag 3 juli 2022 12:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als in ik heb ze gepost maar jij had even een functie elders
Vroege vogelquote:Op zondag 3 juli 2022 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, ik zat vrijdag rond die tijd al op kantoor
1 keer gedaan hier met camera naar een ongeluk.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat snap ik ook echt niet. Ik snap wél dat je toch gaat kijken, al probeer ik dat meestal bij ongelukken toch niet te doen. Maar filmpjes maken dat zou niet eens in me opkomen.
quote:Op zondag 3 juli 2022 12:27 schreef Domnivoor het volgende:
Ik maak foto’s van mensen die foto’s van hun eten maken
quote:Op zondag 3 juli 2022 12:27 schreef Domnivoor het volgende:
ik heb je gisteren niet gezienquote:Op zondag 3 juli 2022 12:27 schreef Domnivoor het volgende:
Ik weet dat dingen vaak anders gebracht worden en mensen dingen moeten doen/zeggen.quote:
Onzin ook nog zo hoor, daar komt bijna niemand meer. Vindt het hier drukkerquote:Op zondag 3 juli 2022 12:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
01 4130 General Chat
03 1920 Muziek
04 1800 Sport
06 1330 Voetbal
07 1170 Klaagbaak
09 0660 Formule 1
Het zal een combi zijn. Toevallig ken ik iemand die meegedaan heeft en die was helemaal zichzelf.quote:
Sowieso een stuk gezelligerquote:Op zondag 3 juli 2022 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onzin ook nog zo hoor, daar komt bijna niemand meer. Vindt het hier drukker
Waarom komt dit me zo bekend voor?quote:Op zondag 3 juli 2022 12:27 schreef Domnivoor het volgende:
Soms zie wel eens filmpjes van dat iemand een foto wil maken van hun eten, en dan degene die erbij zit met een vork door het eten gaatquote:Op zondag 3 juli 2022 12:27 schreef Domnivoor het volgende:
Dit stelt mij enigszins gerustquote:Op zondag 3 juli 2022 12:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Het zal een combi zijn. Toevallig ken ik iemand die meegedaan heeft en die was helemaal zichzelf.
Hier schijnt de zon nogquote:Op zondag 3 juli 2022 15:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Net een stukkie gefietst was wel lekker buiten, komt zo wel regen en onweer aan
Hey Marioquote:
Hier al een heel aantal gehad, buien dan.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Net een stukkie gefietst was wel lekker buiten, komt zo wel regen en onweer aan
Oh dan moet je wel Duits kunnen verstaan, zelf vind ik dat niks..quote:Op zondag 3 juli 2022 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Jep... ook voor de niet kijkers vandaag gratis te zien op de Duitse RTL
Op zich niet erg als de deur niet uit moetquote:Op zondag 3 juli 2022 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier al een heel aantal gehad, buien dan.
Ik versta ook Duits.. Max sprak het ook vloeiend zag ikquote:Op zondag 3 juli 2022 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dan moet je wel Duits kunnen verstaan, zelf vind ik dat niks..
Ik dus niet, nja klein beetjequote:Op zondag 3 juli 2022 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik versta ook Duits.. Max sprak het ook vloeiend zag ik
Ik wil/moet eigenlijk ook een stuk fietsen.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op zich niet erg als de deur niet uit moet
Dan tussen de buien door fietsen ?quote:Op zondag 3 juli 2022 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil/moet eigenlijk ook een stuk fietsen.
Het leuke is dat is dat 40+ eigenlijk grotendeels een slowchat isquote:Op zondag 3 juli 2022 12:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
01 4130 General Chat
03 1920 Muziek
04 1800 Sport
06 1330 Voetbal
07 1170 Klaagbaak
09 0660 Formule 1
Volgens mij heb ik die ook nietquote:Op zondag 3 juli 2022 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Jep... ook voor de niet kijkers vandaag gratis te zien op de Duitse RTL
Toch wel thnxquote:
Zit die zender niet standaard in het basispakketquote:
Zal per provider verschillen,,, maar ze heeft m iddquote:Op zondag 3 juli 2022 16:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit die zender niet standaard in het basispakket
Ja ik heb hem alquote:Op zondag 3 juli 2022 16:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit die zender niet standaard in het basispakket
Zhou de chineesquote:Op zondag 3 juli 2022 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al
ONgeluk gebeurd met wie weet jij dat?
Hopelijk niet al te zwaar gewond. Beste crasch zag ikquote:
Ze zeggen dat ie OK is, maar zeker weten ze het ook nog niet precciesquote:Op zondag 3 juli 2022 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk niet al te zwaar gewond. Beste crasch zag ik
hij is niet zwaar gewondquote:Op zondag 3 juli 2022 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk niet al te zwaar gewond. Beste crasch zag ik
Ja hoorde het net, zag ook ergens een filmpje ging hard ppffffquote:Op zondag 3 juli 2022 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ie OK is, maar zeker weten ze het ook nog niet preccies
Gelukkig maarquote:
Het is hun werkquote:Op zondag 3 juli 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
de rijder weten dat zo en crash was, en rijden somige weer wiel an wiel
Het kan zo maar weer gebeurenquote:Op zondag 3 juli 2022 17:06 schreef mario390 het volgende:
dann zall zich niemand wonderen dat weer en crash gebeurd
Omgquote:Op zondag 3 juli 2022 17:17 schreef mazaru het volgende:
Dat scheelde een haartje van een kattenstaartje
https://www.dumpert.nl/it(...)U6DZ3uRSpOA3FQJj1UEE
Ga jij in je bunker zitten, flikker ik er een duin opquote:
hardquote:Op zondag 3 juli 2022 17:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hoe hard gaan die f1 dingen tegenwoordig ?
Ijs, gladde banden geen gripquote:Op zondag 3 juli 2022 17:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
max zei het voelt als rijd hij op rijstondergrond
Die was snel op gister.quote:
Zou mooi zijn, mooie racequote:
Kijkquote:Op zondag 3 juli 2022 18:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
je had gelijk de 2 co- kommentaroren zijn
Niko hülkenberg en Matthias Lauda
Ik begrijp niet veel uit dat artikel. Wel dat Panda's gewoon liever uit willen sterven of lui willen rondhangen in dierentuinen.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even @:soury erbij betrekken, die wil dit artikel graag lezen.
Schietpartij is geen nog geen aanslag.quote:
Wie is Ellen?quote:
Geen idéé ?quote:
Ok nog steeds geen idée. Ik googel wel even. Of is het een pandaquote:
Ben benieuwdquote:Op zondag 3 juli 2022 19:39 schreef mazaru het volgende:
Filmpje kijken![]()
Top Gun: Maverick - Official Trailer 2 | IMDb
De trailer is maar een paar minuten hoorquote:Op zondag 3 juli 2022 19:39 schreef mazaru het volgende:
Filmpje kijken![]()
Top Gun: Maverick - Official Trailer 2 | IMDb
Gisteren en vanochtend wel. Het is inmiddels over.quote:
Dat is wel lekker vlot, maar je moet zeker nog wel in quarantaine blijven?quote:Op zondag 3 juli 2022 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gisteren en vanochtend wel. Het is inmiddels over.
Ellendejongquote:Op zondag 3 juli 2022 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok nog steeds geen idée. Ik googel wel even. Of is het een panda
Ga ik wel doen ja. De buren hebben aangeboden om boodschappen te doen.quote:Op zondag 3 juli 2022 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel lekker vlot, maar je moet zeker nog wel in quarantaine blijven?
Oh sportquote:Op zondag 3 juli 2022 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ellen Hoog ex-hockeyster en dat gecombineerd met Marc..
goal
Dat is wel zo verstandig en fijn dat je buren boodschappen voor je willen doen, probeer er het beste van te maken.quote:Op zondag 3 juli 2022 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ga ik wel doen ja. De buren hebben aangeboden om boodschappen te doen.
Ja zoiets is het uiteindelijk wel gewordenquote:
Lekker...quote:
Maar met eigen exotcsche vulling ...quote:Op zondag 3 juli 2022 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zoiets is het uiteindelijk wel gewordenPaste precies in de airfryer zo.
Dan ga je toch op de fietsquote:Op zondag 3 juli 2022 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik had er totaal geen rekening mee gehouden, maar ik hoorde vanmiddag dat het zo maar zou kunnen dat ik morgen niet naar mijn werk kan vanwege de boeren
Of op de trekker.quote:
Het maakt ze er niet sympathieker op.quote:Op zondag 3 juli 2022 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik had er totaal geen rekening mee gehouden, maar ik hoorde vanmiddag dat het zo maar zou kunnen dat ik morgen niet naar mijn werk kan vanwege de boeren
Hm ik heb even google maps erop nageslagen, anderhalf uur enkele reis.quote:
Guus ga naar huusquote:
Ik moet ook naar kantoor, ga wel zien of ik het red.quote:Op zondag 3 juli 2022 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Het is niet tof, maar ik kan het me wel voorstellen, hun pensioen, toekomst en erfenis wordt afgepakt. Ik denk zomaar dat zij ook niet de laatste groep zijn die in opstand komen.quote:
Ik heb daar wat dubbele gevoelens over.quote:Op zondag 3 juli 2022 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet tof, maar ik kan het me wel voorstellen, hun pensioen, toekomst en erfenis wordt afgepakt. Ik denk zomaar dat zij ook niet de laatste groep zijn die in opstand komen.
Ik hoopte dat morgen mijn laatste werkdag was voor mijn vakantie.quote:Op zondag 3 juli 2022 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet ook naar kantoor, ga wel zien of ik het red.
quote:Op zondag 3 juli 2022 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoopte dat morgen mijn laatste werkdag was voor mijn vakantie.
ja ik zag het ... iets te enthousiast van mequote:Op zondag 3 juli 2022 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hm ik heb even google maps erop nageslagen, anderhalf uur enkele reis.
Ga je toch niet. Lekker thuis werkenquote:Op zondag 3 juli 2022 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoopte dat morgen mijn laatste werkdag was voor mijn vakantie.
quote:Op zondag 3 juli 2022 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou het wel fijn zijn als het lukt ja.
kan je je fiets anders niet in je auto meenemen. Kan je zien hoever je komt en eventueel het laatste stuk fietsen?
En mijn auto op de A15 laten staanquote:Op zondag 3 juli 2022 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou het wel fijn zijn als het lukt ja.
kan je je fiets anders niet in je auto meenemen. Kan je zien hoever je komt en eventueel het laatste stuk fietsen?
Fysieke dossiers...Bestaan die nogquote:Op zondag 3 juli 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mijn auto op de A15 laten staanIk heb best wel een grote auto, maar ik denk niet dat mijn fiets erin past.
In geval van nood maar thuiswerken, al heb ik voor bepaalde dingen echt fysieke dossiers nodig.
Daar is je route op aan te passen natuurlijkquote:Op zondag 3 juli 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mijn auto op de A15 laten staanIk heb best wel een grote auto, maar ik denk niet dat mijn fiets erin past.
In geval van nood maar thuiswerken, al heb ik voor bepaalde dingen echt fysieke dossiers nodig.
Je verwacht het nietquote:
Oh ja dat snap ik wel.quote:Op zondag 3 juli 2022 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je verwacht het nietMaar de mannen buiten vullen nog steeds fysieke urenlijsten in.
wat moet je in spanie eten dat je de hele dag dannquote:Op zondag 3 juli 2022 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ik zag het ... iets te enthousiast van me
Ahh poep !!!!quote:Op zondag 3 juli 2022 20:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat moet je in spanie eten dat je de hele dag dann
darhea heeft?
en meisje in barcelona aparments is het vanaf nacht zeer
schlecht gegangen
Iets met veeeeel olijfoliequote:Op zondag 3 juli 2022 20:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
darhea heeft?
schlecht gegangen
Moet olijfolie ook op de brandstapel?quote:
Als ze elke minuut poept zou het me ook niet boeienquote:Op zondag 3 juli 2022 20:25 schreef mario390 het volgende:
als je elke 5 min diarhea heeft is dat niet leuk
Pfffff gelukkigquote:
tortilla.. heb ik ook een keer gehadquote:Op zondag 3 juli 2022 20:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
darhea heeft?
schlecht gegangen
Nou ja wel vaker tochquote:
Vertel !!!quote:
Gewoon salmonella besmetting .. ik had ontbeten met een zwager en had tortilla en 3 dagen ziek geweestquote:
Het was eigenlijk een opmerking waar ik liever geen antwoord op hadquote:Op zondag 3 juli 2022 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon salmonella besmetting .. ik had ontbeten met een zwager en had tortilla
Misschien even langs de huisarts dan.quote:Op zondag 3 juli 2022 20:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij had bijna elke 10 min afwisselnd diarhea en gekotst
Ik was er ook niet blij meequote:Op zondag 3 juli 2022 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een opmerking waar ik liever geen antwoord op had
Mario kijkt dingen die we liever niet zienquote:
Ja dat zijn idd foute streamsquote:Op zondag 3 juli 2022 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Mario kijkt dingen die we liever niet zien
Daar ben ik aan begonnen. Moet het nog afkijken.quote:Op zondag 3 juli 2022 20:37 schreef engine het volgende:
Ik heb vandaag "Ze weten alles van je" gekeken op Videoland. Docu over die verdwenen Arjen Kamphuis. Is wel een aanrader....vaag verhaal.
OMG Ik heb daar ook gezwommenquote:Op zondag 3 juli 2022 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoop dat er ooit een deel twee komt met een oplossing.quote:Op zondag 3 juli 2022 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik aan begonnen. Moet het nog afkijken.
Die gast in Noorwegen... Heb geen Videoland meerquote:Op zondag 3 juli 2022 20:37 schreef engine het volgende:
Ik heb vandaag "Ze weten alles van je" gekeken op Videoland. Docu over die verdwenen Arjen Kamphuis. Is wel een aanrader....vaag verhaal.
Mario... ze neuken , hebben sex en lopen naakt rond en zo ...quote:Op zondag 3 juli 2022 20:38 schreef mario390 het volgende:
nee fout is daar niks, ze wohnen nur
maar met cameras
Dank je!!quote:Op zondag 3 juli 2022 08:26 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
dankjewel, mooi gezongen, echt heel mooi.
ja maar waar de 7 meisjes zijn daar hebben zequote:Op zondag 3 juli 2022 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario... ze neuken , hebben sex en lopen naakt rond en zo ...
Ja ik ook, bizar hè. Dit is het hele artikel, daar hebben ze het over eerdere aanvallen in Sharm en Marsa Alam. Ik zou in oktober weer gaan, maar moet er nu nog goed over na denken of ik dat nog wel wil.quote:
Das nou weer jammer. Trouwens ik heb geen idéé wat je kijkt en ik wil het ook niet wetenquote:Op zondag 3 juli 2022 20:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar waar de 7 meisjes zijn daar hebben ze
bijna niet sex
Die smerige zooi moeten ze maar ergens anders bespreken anders word ik boosquote:Op zondag 3 juli 2022 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Das nou weer jammer. Trouwens ik heb geen idéé wat je kijkt en ik wil het ook niet weten
Ik denk dat je binnen de lijntjes moet blijven. Wel zo veilig. En ja haaien wonen daar, wij nietquote:Op zondag 3 juli 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ook, bizar hè. Dit is het hele artikel, daar hebben ze het over eerdere aanvallen in Sharm en Marsa Alam. Ik zou in oktober weer gaan, maar moet er nu nog goed over na denken of ik dat nog wel wil.
Op de brandstapelquote:Op zondag 3 juli 2022 20:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die smerige zooi moeten ze maar ergens anders bespreken anders word ik boos
OK... ik heb geen idee meer hoe en wat ,.. net ff gezocht, maar only members lijkt hetquote:Op zondag 3 juli 2022 20:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar waar de 7 meisjes zijn daar hebben ze
bijna niet sex
Deze vrouw zwom in het water voor het hotel, niet eens heel diep ofzo.quote:Op zondag 3 juli 2022 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je binnen de lijntjes moet blijven. Wel zo veilig. En ja haaien wonen daar wij niet
Oh jéé privéquote:Op zondag 3 juli 2022 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... ik heb geen idee meer hoe en wat ,.. net ff gezocht, maar only members lijkt het
Ja pech, wat respect voor de natuur zou een mens sieren. Trouwens ik heb dat filmpje gezien en ze was toch wel wat ver hoor.quote:Op zondag 3 juli 2022 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze vrouw zwom in het water voor het hotel, niet eens heel diep ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |