Het is dan op voor je hier bent.quote:Op zondag 3 juli 2022 00:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij woon je hier niet echt in de buurt![]()
Lekkerrrr, die gebakken bananenquote:Op zondag 3 juli 2022 00:10 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen maar even mijn Creep cover nog een keer spammen
Dank je!!quote:Op zondag 3 juli 2022 00:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lekkerrrr, die gebakken bananen. Fuck, ga ff bij een toko inbreken en zet het frituur an
![]()
'Creep' gehoord. Well done!@
truste manquote:Op zondag 3 juli 2022 00:25 schreef sly-nl het volgende:
Ik peer 'm. Fijne nacht nog en trusten later![]()
Marc sterkte!
Truste!quote:Op zondag 3 juli 2022 00:25 schreef sly-nl het volgende:
Marc sterkte!
Thxquote:Op zondag 3 juli 2022 00:25 schreef sly-nl het volgende:
Marc sterkte!
dankjewel, mooi gezongen, echt heel mooi.quote:Op zondag 3 juli 2022 00:10 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen maar even mijn Creep cover nog een keer spammen
Ik kwam hiervan op TikTok een filmpje tegen, waarom filmen mensen zoiets in godesnaam?quote:Haaienaanval Egypte: gewonde Oostenrijkse (68) bereikt strand, maar overlijdt in ambulance
In de buurt van de Egyptische badplaats Hurghada is een Oostenrijkse vrouw gestorven na een aanval van een haai. De 68-jarige vrouw was aan het zwemmen toen ze werd aangevallen. Ze raakte in shock en stierf onderweg naar het ziekenhuis.
Het drama vond vrijdag plaats in de beschutte baai van Sahl Hasheesh, een kustplaats zo'n 20 kilometer ten zuiden van Hurghada. Op dat moment was er niemand anders in het water of in de directe omgeving. Het slachtoffer verloor bij de aanval een arm en een been, meldde de Russische consulaat-generaal in de badplaats aan het Russische staatspersbureau RIA Novosti.
Russische vakantiegangers waren getuige van het incident, dat zich afspeelde voor het strand bij het Tropitel Sahl Hasheesh. Vanaf een steiger probeerden enkele mannen de vrouw te redden door haar een touw toe te werpen en zo uit het water te trekken. Anderen keken toe en iemand filmde zelfs. Op de beelden is te zien hoe de vrouw zich in roodgekleurd water in het met boeien afgebakende zwemgebied in veiligheid probeert te brengen met een van haar zwemvliezen. Uiteindelijk lukte het haar de wal te bereiken.
Omdat alles gefilmd moet worden?quote:Op zondag 3 juli 2022 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kwam hiervan op TikTok een filmpje tegen, waarom filmen mensen zoiets in godesnaam?
Ja inderdaad, zo gaat dat tegenwoordig. Ik ben natuurlijk ontzettend ouderwets.quote:
Ik vind sommige filmpjes wel vermakelijk, zo krijg ik ook filmpjes van Lang Leve De Liefde, ik kijk die serie niet, maar die stukjes zijn dan wel leuk om te zien, omdat dat natuurlijk de hoogtepunten zijn.quote:
IK snap dat ook nooit en waarom zet je het dan online vraag ik mij altijd afquote:Op zondag 3 juli 2022 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kwam hiervan op TikTok een filmpje tegen, waarom filmen mensen zoiets in godesnaam?
Ik niet ook niet op snapchat of telegramquote:
Ik lig soms in een deuk als ik dat programma kijkquote:Op zondag 3 juli 2022 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind sommige filmpjes wel vermakelijk, zo krijg ik ook filmpjes van Lang Leve De Liefde, ik kijk die serie niet, maar die stukjes zijn dan wel leuk om te zien, omdat dat natuurlijk de hoogtepunten zijn.
Ze zuigen het uit hun duim.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom panda's bamboe eten:
https://www.nature.com/articles/s41598-022-13402-y
Even @Soury erbij betrekken, die wil dit artikel graag lezen.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom panda's bamboe eten:
https://www.nature.com/articles/s41598-022-13402-y
Echt zo respectloos inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2022 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms zo schattig, maar soms ook echt tenenkrommendquote:Op zondag 3 juli 2022 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig soms in een deuk als ik dat programma kijk
Denk soms ook wel geacteerd isquote:Op zondag 3 juli 2022 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms zo schattig, maar soms ook echt tenenkrommend
Ik kan me voorstellen dat ze het water niet in rennen om te proberen die vrouw te helpen, maar om het in plaats daarvan te filmenquote:Op zondag 3 juli 2022 11:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt zo respectloos inderdaadEcht heel leuk om voor je leven te vechten en mensen staan met mobieltjes klaar
Ik zou daar niet eens aan denken op zo'n moment.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze het water niet in rennen om te proberen die vrouw te helpen, maar om het in plaats daarvan te filmen
Noooo, mijn ballonquote:
Dit is toch hetzelfde als vanuit je auto een ongeluk filmen, etc.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou daar niet eens aan denken op zo'n moment.
Ja het is een modern stuk ramptoerisme.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is toch hetzelfde als vanuit je auto een ongeluk filmen, etc.
Zijn er zoveel die het doen.
Veeg het bericht maar wegquote:Op zondag 3 juli 2022 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noooo, mijn ballon
Ik doe gewoon alsof ik dit niet gelezen heb.
Soms is het ook wel goed. Bv. om daders van misdrijven op beeld te zetten. Maar het is voor mij toch het laatste waar ik aan zou denken als ik wat zie gebeuren. Wel als het grappig is, dan denk ik er wel aan om te filmen maar ben ik meestal te laatquote:Op zondag 3 juli 2022 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. IK vraag mij altijd af of het echt of gespeeld is.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms zo schattig, maar soms ook echt tenenkrommend
Daar begrijp ik ook niets van.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |