Dus omdat Sittard een speler haalt komt Gini naar psv nee ok.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
leuk elftal wat we aan het creëren zijn
ben benieuwd naar dat supertalent Xavi Simons, en ik hoop dat Ki-Jana een beetje een nieuwe Rekik is in de verdediging
ben benieuwd of we die Marlon idd kunnen halen
en na die stunt van fortuna met yilmaz, zou het me ook niet verbazen als er iets van waarheid in wijnaldum terugkeer is
Benitez lijkt mij best goed, anders wordt je niet uitgeroepen tot beste keeper in franse ligue 1 en reserveaanvoerder van Nice, en ik hoop dat hij zelfde kwaliteiten beschikt als die Sergio Romero toen bij AZ
Worden toch afgetroefd.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:53 schreef GGMM het volgende:
Denk dat Wijnaldum liever naar Feyenoord gaat.
Voor zover ik weet heeft Utrecht geen interesse dus dat scheelt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Worden toch afgetroefd.
Treurig
Ligt aan zijn ambitiesquote:Op donderdag 7 juli 2022 10:53 schreef GGMM het volgende:
Denk dat Wijnaldum liever naar Feyenoord gaat.
Van de Ven en Wolfsburg hebben aangegeven dat er geen sprake kan zijn van een uitgaande transfer of een verhuur. Ik acht de kans dan ook heel erg groot dat hij morgen gepresenteerd wordt bij PSV.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:29 schreef Ciscus het volgende:
Toch Mickey vd Ven...dat vond ik bij Volendam echt zo'n goede speler, ik prefereer hem boven Marlon (die ik ook onvoldoende ken overigens). Als ik naar de trainingsfilmpjes van PSV kijk, valt me op dat er een goede sfeer hangt en dat er veel Nederlands wordt gesproken, ik denk dat zo'n VdVen zich zo thuis voelt en kan aanhaken, helemaal omdat hij Veerman kent. Denk wel dat er 6 miljoen betaald moet worden.
Het is 'PSV', niet 'psv'.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus omdat Sittard een speler haalt komt Gini naar psv nee ok.
Willemsgodquote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het is 'PSV', niet 'psv'.
Wie gaat trouwens de ballen op Luuk zijn bolletje leggen? Gakpo en Madueke gaan toch veel naar binnen. Van Max verwacht ik niets en Hoever ken ik niet goed genoeg.
Het is PS.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wie gaat trouwens de ballen op Luuk zijn bolletje leggen? Gakpo en Madueke gaan toch veel naar binnen. Van Max verwacht ik niets en Hoever ken ik niet goed genoeg.
Mag best komen. Maar is toch niet de ervaren (C)V waar ik op hoopte.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van de Ven en Wolfsburg hebben aangegeven dat er geen sprake kan zijn van een uitgaande transfer of een verhuur. Ik acht de kans dan ook heel erg groot dat hij morgen gepresenteerd wordt bij PSV.
Staat wel binnen 3 jaar in oranjequote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mag best komen. Maar is toch niet de ervaren (C)V waar ik op hoopte.
Al zou dat zo zijn, wat hebben we daar nu aan? Afgelopen jaren hebben toch wel aangetoond dat we in de verdediging zowel kwalitatief als kwantitatief niet voldoen, lijkt mij..quote:
Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Luuk kan één ding heel goed en dat is koppen. Als je daar gebruik van wil maken moet je zorgen voor voldoende aanvoer maar we hebben eigenlijk niemand in huis die goed in staat is die aanvoer te verzorgen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vind onze verdediging als enige hier wél op orde, vooral omdat we geen kamikaze-voetbal meer spelen én we een goede keeper hebben. Ik pleit voor een jonge talentvolle speler op die plek. Die jongen kan, volgens mij, echt zo goed worden. Ik zit er eigenlijk nooit naast, tenzij uit mijn posthistorie anders blijktquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Al zou dat zo zijn, wat hebben we daar nu aan? Afgelopen jaren hebben toch wel aangetoond dat we in de verdediging zowel kwalitatief als kwantitatief niet voldoen, lijkt mij..
Die kopen 'm ook maar om regelgeving te ontwijken, lijkt me.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Opleidingsploeg voor de nr. 15 van Frankrijk.
Je hebt er kijk opquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Opleidingsploeg voor de nr. 15 van Frankrijk.
Kinderachtig. Nu al.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb gehoord dat er een mooi doek in voorbereiding is voor MO
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
Gewoon Fonsje Spooren op af sturen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |