5.000 Slaven zichzelf dood laten werken en het geld dat ze opbrengen zelf houden.quote:

Netjes hoorquote:Op zondag 3 juli 2022 20:12 schreef tja77 het volgende:
Til kost dus 3 miljoen, bedrag kan met bonussen oplopen tot een kleine 4 miljoen.

Hoeveel dode Oekraïners zou dat opleveren? #dtvquote:Op zondag 3 juli 2022 20:12 schreef tja77 het volgende:
Til kost dus 3 miljoen, bedrag kan met bonussen oplopen tot een kleine 4 miljoen.

Denk niet dat dat geld naar de kas van Poetin gaat, maar het is wel een vreemde situatie. Aan de ene kant verlos je Til, maar het voelt ook als misbruik maken van de situatie.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoeveel dode Oekraïners zou dat opleveren? #dtv

Het is gewoon een oorlog steunen.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:01 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Denk niet dat dat geld naar de kas van Poetin gaat, maar het is wel een vreemde situatie. Aan de ene kant verlos je Til, maar het voelt ook als misbruik maken van de situatie.

Dat is vrij veel voor een speler die niets gaat toevoegen aan PSVquote:Op zondag 3 juli 2022 20:12 schreef tja77 het volgende:

Met jou kan je ook een goed gesprek voeren zeg. Beetje roeptoeteren, altijd leuk op verjaardagsfeestjes.quote:

Precies dit. En dat we vh geld van Doan zowel Luuk als Guus kunnen kopen had niemand kunnen bedenken.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:47 schreef Ronzz het volgende:
Til gaat echt wel wat toevoegen. Sowieso scorend vermogen. Misschien niet de onbetwiste basisspeler maar Til gaat echt wel minuten maken en goaltjes scoren.
Zo'n type middenvelder als Til hadden we nog niet. Van Ginkel komt helaas tekort en zal niet veel spelen, dan vind ik Til een prima alternatief.

Jij hebt een glazen bol?quote:Op zondag 3 juli 2022 22:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is vrij veel voor een speler die niets gaat toevoegen aan PSV

Laten we het omdraaien; Spartak verliest 14 miljoen in 3 jaar tijdquote:Op maandag 4 juli 2022 08:47 schreef Gutanoth het volgende:
Ik vind op dit moment geld overmaken naar een russische club geen goed idee. Ik vind het jammer dat PSV zich verlaagt tot dit niveau

Til was daar toch niet gaan spelen en was dan weer verhuurd aan een andere club. Ik vind het allemaal wat dubieus en moreel warrig, maar het is voor de speler wel een weg uit Rusland voor een prijs die gewoon niet markt-conform is. In die zin pure kapitaalvernietiging vanuit Russisch perspectief.quote:Op maandag 4 juli 2022 08:47 schreef Gutanoth het volgende:
Ik vind op dit moment geld overmaken naar een russische club geen goed idee. Ik vind het jammer dat PSV zich verlaagt tot dit niveau

Hier ben ik het mee eens.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:47 schreef Ronzz het volgende:
Til gaat echt wel wat toevoegen. Sowieso scorend vermogen. Misschien niet de onbetwiste basisspeler maar Til gaat echt wel minuten maken en goaltjes scoren.
Zo'n type middenvelder als Til hadden we nog niet. Van Ginkel komt helaas tekort en zal niet veel spelen, dan vind ik Til een prima alternatief.

Het wordt niet overgemaakt naar Rusland.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:28 schreef GGMM het volgende:
Erg chique om geld over te maken naar Rusland.
Principes zijn alleen leuk als je er zelf geen last van hebt

Zeker chique van PSV om zich te ontfermen over Til die z’n carriere en leven niet meer zeker was in Rusland.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:28 schreef GGMM het volgende:
Erg chique om geld over te maken naar Rusland.
Principes zijn alleen leuk als je er zelf geen last van hebt

Het kan helemaal geen kwaad om af en toe eens het nieuws aan te zetten.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zeker chique van PSV om zich te ontfermen over Til die z’n carriere en leven niet meer zeker was in Rusland.

Dat kloptquote:Op maandag 4 juli 2022 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan helemaal geen kwaad om af en toe eens het nieuws aan te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |