Deze jongen roept alle mogelijke situaties 1x op en haalt over een bepaalde periode zijn gelijk als grootmeester.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende: [..] Drie dagen geleden riep je nog dat Feyenoord een selectie had gebouwd gelijkwaardig aan Ajax. Prutser dat je bent.
Zeg jij.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze jongen roept alle mogelijke situaties 1x op en haalt over een bepaalde periode zijn gelijk als grootmeester.
Wat mij betreft niet nodig maar als ik op normale voetbalposts alleen maar weer persoonlijke aanvallen krijg...quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:02 schreef Gutanoth het volgende:
Waarom moet er zoveel vijandigheid in dit topic zijn?
Ach, ik ben vooral blij met wat John en Marcel tot nu toe voor elkaar krijgen, liefde voor iederen op dit forum, vooral @GGMM @maxi_mus en vele anderen die negatief zijn over psvquote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet nodig maar als ik op normale voetbalposts alleen maar weer persoonlijke aanvallen krijg...
Het ging goed voor Scrummie om Pietjepuk kwam zeuren. Het zijn altijd die Feyenoorders die het komen verzieken.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:02 schreef Gutanoth het volgende:
Waarom moet er zoveel vijandigheid in dit topic zijn?
Dit is een behoorlijk kritische postquote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het ging goed voor Scrummie om Pietjepuk kwam zeuren. Het zijn altijd die Feyenoorders die het komen verzieken.
Beetje zuur omdat zelfs Til niet meer voor ze wil spelen. En Gnonto wilde ook al niet meer. En dan worden ze ook nog afgeslacht door wat Deense postbodes.
Het lastige in zo'n transferzomer is altijd dat de afrekening pas op 31 augustus komt. Haal je nu geen Champions League dan ziet het er ook alweer heel anders uit.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ach, ik ben vooral blij met wat John en Marcel tot nu toe voor elkaar krijgen, liefde voor iederen op dit forum, vooral @:ggmm @:maxi_mus en vele anderen die negatief zijn over psv
Ik vind het ook allemaal wel goed tot nu toe, maar er moet wel doorgepakt worden. Als gakpo of sangare net voor het sluiten van de transferwindow weg gaan, heb ik een paar klote wedstrijden in mijn business seatsquote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het lastige in zo'n transferzomer is altijd dat de afrekening pas op 31 augustus komt. Haal je nu geen Champions League dan ziet het er ook alweer heel anders uit.
Ik laat me af en toe verleiden tot een impulsieve uitspraak maar vind echt dat PSV het goed doet. Ook heel veel goals in huis gehaald, altijd belangrijk. Maar die Champions League moet echt gehaald worden.
Ja daarom. Maar goed, zou wel heel veel geld opleveren.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal wel goed tot nu toe, maar er moet wel doorgepakt worden. Als gakpo of sangare net voor het sluiten van de transferwindow weg gaan, heb ik een paar klote wedstrijden in mijn business seatsde :p
Die man heet @maxi-musquote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ach, ik ben vooral blij met wat John en Marcel tot nu toe voor elkaar krijgen, liefde voor iederen op dit forum, vooral @:ggmm @:maxi_mus en vele anderen die negatief zijn over psv
Altijd lijkt me wat overdreven.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het ging goed voor Scrummie om Pietjepuk kwam zeuren. Het zijn altijd die Feyenoorders die het komen verzieken.
Beetje zuur omdat zelfs Til niet meer voor ze wil spelen. En Gnonto wilde ook al niet meer. En dan worden ze ook nog afgeslacht door wat Deense postbodes.
Eens hoor. Maar liever bij ons op de bank dan bij een subtopper waar je twee keer tegen speelt in het veld.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Til is leuk voor de bank. Is geen basismateriaal.
Leuke feedback, doen we niks mee.quote:Op zondag 3 juli 2022 09:06 schreef Jeroboam het volgende:
Als alle geruchten waar zijn icm de spelers die nu al komen dan is PSV een beetje op de Football Manager manier aan het scouten. Alles pakken wat ze makkelijk kunnen pakken zonder na te denken of er een team mee gemaakt kan worden. Dat werkt toch zelden?
Jullie bereiken er ook niks meequote:Op zondag 3 juli 2022 09:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Leuke feedback, doen we niks mee.
Hoop aannames doe je hier, en dat op basis van “geruchten”. Jij weet wat RvN van plan is en met welke spelers, wie in de basis staat en wie voor de breedte gehaald is? Jij weet welle spelers er nog gaan vertrekken en nog aangetrokken gaan worden?quote:Op zondag 3 juli 2022 09:06 schreef Jeroboam het volgende:
Als alle geruchten waar zijn icm de spelers die nu al komen dan is PSV een beetje op de Football Manager manier aan het scouten. Alles pakken wat ze makkelijk kunnen pakken zonder na te denken of er een team mee gemaakt kan worden. Dat werkt toch zelden?
Nee, maar met wat PSV nu haalt of nog gaat halen slok je wel een groot deel van het salarisbudget op waardoor je minder ruimte hebt voor de verrassingen waarmee Ajax het de laatste jaren zo goed heeft gedaan. Maar verder wel een goede tactiek denk ik om Feyenoord van die tweede plek te houden.quote:Op zondag 3 juli 2022 09:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoop aannames doe je hier, en dat op basis van “geruchten”. Jij weet wat RvN van plan is en met welke spelers, wie in de basis staat en wie voor de breedte gehaald is? Jij weet welle spelers er nog gaan vertrekken en nog aangetrokken gaan worden?
Hij kan bij Gakpo op les, die weet wel hoe je een niet-natuurlijk accent aan moet meten. Want stel je voor dat je met een zachte g praat als voetballer zeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:07 schreef Ciscus het volgende:
Ik zie het ook niet in Til, behalve dat hij voor de breedte prima is. Ach, misschien kan hij ons verrassen. In ieder geval weer een nederlandse gozer erbij, dat vind ik al leuk. Hopelijk kan hij zijn tongval wat aanpassen.
Enig idee wat er vrij is gekomen aan salaris door het vertrek van Zahavi en Götze? Die 2 slokten een flink deel van het salarisbudget op. De nieuwe aanwinsten kosten natuurlijk ook salaris maar zullen niet zo hoog staan op de loonlijst. Daarnaast zal er bij een vertrek van Gakpo/Sangaré weer een hoop mogelijk zijn qua aankopen en salaris.quote:Op zondag 3 juli 2022 10:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Nee, maar met wat PSV nu haalt of nog gaat halen slok je wel een groot deel van het salarisbudget op waardoor je minder ruimte hebt voor de verrassingen waarmee Ajax het de laatste jaren zo goed heeft gedaan. Maar verder wel een goede tactiek denk ik om Feyenoord van die tweede plek te houden.
PSV heeft al snel belangrijke wedstrijden dus dan moet je toch een redelijke basis hebben, mochten Gakpo en Sangare blijven dan heb je dat welquote:Op zondag 3 juli 2022 10:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Nee, maar met wat PSV nu haalt of nog gaat halen slok je wel een groot deel van het salarisbudget op waardoor je minder ruimte hebt voor de verrassingen waarmee Ajax het de laatste jaren zo goed heeft gedaan. Maar verder wel een goede tactiek denk ik om Feyenoord van die tweede plek te houden.
Inderdaad. Als die blijven heb je een selectie waarmee je waarschijnlijk wel mee kunt doen om de titel, dan heeft PSV zich gewoon indrukwekkend versterkt.quote:Op zondag 3 juli 2022 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft al snel belangrijke wedstrijden dus dan moet je toch een redelijke basis hebben, mochten Gakpo en Sangare blijven dan heb je dat wel
de keeper vind ik echt een topaankoop, Luuk denk een beetje vergane glorie maar kan je wel naar de CL koppen en dan ziet de wereld er weer heel anders uitquote:Op zondag 3 juli 2022 10:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Inderdaad. Als die blijven heb je een selectie waarmee je waarschijnlijk wel mee kunt doen om de titel, dan heeft PSV zich gewoon indrukwekkend versterkt.
Luuk is 31 en heeft het nooit van snelheid moeten hebben. Ik geloof niet dat hij nu echt minder is dan toen hij weg ging. Een topaankoop wil ik het niet noemen, maar zal er meer maken dan de spitsen van vorig jaar bij elkaar. Absoluut een versterking dus.quote:Op zondag 3 juli 2022 10:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
de keeper vind ik echt een topaankoop, Luuk denk een beetje vergane glorie maar kan je wel naar de CL koppen en dan ziet de wereld er weer heel anders uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |