Jij haalt de woorden identiteit en etniciteit door elkaar.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:56 schreef knoopie het volgende:
Volgens mij haal je in de OP de woorden nationaliteit en identiteit door elkaar.
Als je graag hebt dat iemand ze even voor je uitlegt, laat het dan maar even weten.
Dat kan ook zijn, maar dan snijdt de OP nķg minder hout. Want dan zou TS zeggen dat een buitenlander die hier naartoe komt een buitenlander met Nederlandse etniciteit is?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jij haalt de woorden identiteit en etniciteit door elkaar.
Nationaliteit is wat er op je paspoort staat.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:04 schreef Mark031 het volgende:
Je hebt nationaliteit en etniciteit.
Etniciteit kan je niet veranderen. Nationaliteit is afhankelijk van welk paspoort je bezit.
Iedereen met een Nederlands paspoort is in principe een Nederlander, maar de etniciteit kan ook iets anders zijn.
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:37 schreef opgebaarde het volgende:
Vanavond drie posts van viesdik gelezen en ik hoop dat ik deze jankerd kan ruilen tegen een team van Eritreeers en Somaliërs die daarna hun dierlijke instincten mogen botvieren op mijn veel te hete dochter van 16
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:37 schreef opgebaarde het volgende:
Vanavond drie posts van viesdik gelezen en ik hoop dat ik deze jankerd kan ruilen tegen een team van Eritreeers en Somaliërs die daarna hun dierlijke instincten mogen botvieren op mijn veel te hete dochter van 16
Volgens mij is TS Constant Lam.quote:
Lekker bezig sfancta.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:37 schreef opgebaarde het volgende:
Wtf did I just read?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:37 schreef opgebaarde het volgende:
30cmquote:Op zondag 3 juli 2022 08:48 schreef laforest het volgende:
Wat maakt iemand een echte Nederland dan? ::?
Niet dat wat iemand geen Nederlander maaktquote:Op zondag 3 juli 2022 08:48 schreef laforest het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2022 08:48 schreef laforest het volgende:
Dat is geen antwoord. Jij weet het antwoord, kennelijk.quote:Op zondag 3 juli 2022 08:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Niet dat wat iemand geen Nederlander maakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |