abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205215412
https://www.ad.nl/nederla(...)erbijsterd~a3d1939d/

https://www.ad.nl/nederla(...)vb-official~a13af962.

Tamelijk bijzonder weer. 35 jaar geleden, en wat mij betreft komt het verhaal van Vera Pauw mij ook niet erg overtuigend over. Ze omschrijft hier gewoon iemand die buitengewoon slecht in seks was. Dat is toch geen verkrachting?
  zaterdag 2 juli 2022 @ 21:31:21 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_205215876
#jesuisverapauw
pi_205215977
#jesuisrottebrie
  zaterdag 2 juli 2022 @ 21:53:43 #4
65846 Bocaj
47th President.
pi_205216240
Verjaard? (Als het waar is.)
pi_205216332
Vind het wel een heel zwak verhaal met in de hoofdrol een spijtoptant.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_205216371
De knvb heeft al excuse gemaakt en gezegd dat er te weinig conclusies zijn getrokken uit het onderzoek.

Kennelijk hebben hun meer geloof in het verhaal.
speak only if it improves the silence.
pi_205216616
Gewoon geen sterk verhaal. Wel is het lastig dat je bij verkrachtingsverhalen altijd 2 type reageerders hebt: De mensen die het altijd voor het "slachtoffer" opnemen en het superdapper enzo vinden en de mensen die het een slap verhaal vinden en min of meer eigen schuld.

Ik zit vaak in kamp 2 omdat ik het gewoon kansloos vind dat je hier 35 jaar na dato mee komt. Dat is echt te lang. Neemt niet weg dat ik wel geloof dat veel vrouwen oprecht jaren met dit soort spijtige sekspartijen zitten.
pi_205217053
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 22:03 schreef TjjWester het volgende:
De knvb heeft al excuse gemaakt en gezegd dat er te weinig conclusies zijn getrokken uit het onderzoek.

Kennelijk hebben hun meer geloof in het verhaal.
Dat onderzoek is breder dan alleen de "verkrachtingszaak". Ik zet dat even tussen aanhalingstekens, gezien haar eigen verklaring, die ik toch niet echt als verkrachting zou bestempelen. Komt eerder over als twee keer heel slechte seks, waarvan ze achteraf spijt heeft. Vrij kwalijk om dat als verkrachting naar buiten te brengen.
pi_205218258
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 22:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Neemt niet weg dat ik wel geloof dat veel vrouwen oprecht jaren met dit soort spijtige sekspartijen zitten.
De vindingrijkheid van de bagatelliserende hork blijft me verbazen.

Dat je vindt dat een man niet via de media berecht mag worden snap ik helemaal, maar ga niet hetzelfde doen door het verhaal van een vermeend slachtoffer bij voorbaat te diskwalificeren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205218264
quote:
3s.gif Op zondag 3 juli 2022 00:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat je vindt dat een man niet via de media berecht mag worden snap ik helemaal, maar ga niet hetzelfde doen door het verhaal van een vermeend slachtoffer bij voorbaat te diskwalificeren.
Als zoiets via de media gespeeld wordt is het logisch dat er ook mensen zijn die het vermeende slachtoffer diskwalificeren.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_205218268
quote:
99s.gif Op zondag 3 juli 2022 00:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Als zoiets via de media gespeeld wordt is het logisch dat er ook mensen zijn die het vermeende slachtoffer diskwalificeren.
Eh nee, het is onlogisch als je het verwerpelijk vindt en vervolgens hetzelfde doet.
pi_205218315
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 00:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Eh nee, het is onlogisch als je het verwerpelijk vindt en vervolgens hetzelfde doet.
Het is juist verwerpelijk dat iemand een podium krijgt om beschuldigingen te uiten die herleidbaar zijn naar een persoon, wetende dat je daarmee enorme schade aanricht omdat velen het vermeende slachtoffer op haar woord geloven. Hoe moet je je verdedigen, als je bij voorbaat al door het slijk bent gehaald en veroordeeld. Goed dat Johnny Depp zijn ex aanklaagde voor smaad.
pi_205218329
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 01:06 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Het is juist verwerpelijk dat iemand een podium krijgt om beschuldigingen te uiten die herleidbaar zijn naar een persoon, wetende dat je daarmee enorme schade aanricht omdat velen het vermeende slachtoffer op haar woord geloven. Hoe moet je je verdedigen, als je bij voorbaat al door het slijk bent gehaald en veroordeeld. Goed dat Johnny Depp zijn ex aanklaagde voor smaad.
Ik vind het niet verwerpelijk, maar het is wel een delicate kwestie. Als journalist moet je op z'n minst gedegen onderzoek doen. De lat ligt lager voor de roddelpers en dat mag je met recht verwerpelijk noemen.
pi_205218347
quote:

[..]
On het via de media te spelen is verwerpelijk. Daar look je ook extremere reacties mee uit, dat is bekend.
pi_205218353
quote:

[..]
Er is een verschil dit te doen op FOK! en in de Nederlandse media.
pi_205218369
quote:
99s.gif Op zondag 3 juli 2022 01:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]
On het via de media te spelen is verwerpelijk. Daar look je ook extremere reacties mee uit, dat is bekend.
Vind je dat ook van de oud-turnsters die recentelijk in de documentaire De gouden lichting zijn verschenen?
pi_205218375
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 01:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Vind je dat ook van de oud-turnsters die recentelijk in de documentaire De gouden lichting zijn verschenen?
Dat verhaal ken ik niet echt, alleen de ophef erna. Is ook een heel ander onderwerp.

Maar mag hopen dat dit soort schandalen ook gestaafd kunnen worden met bewijs. Want als ik het verhaal van mevrouw Pauw lees heb ik niet het idee dat er een veerkrachtig of geweest.
pi_205218398
quote:
99s.gif Op zondag 3 juli 2022 01:25 schreef bijdehand het volgende:
Maar mag hopen dat dit soort schandalen ook gestaafd kunnen worden met bewijs. Want als ik het verhaal van mevrouw Pauw lees heb ik niet het idee dat er een veerkrachtig of geweest.
Ze haalt eigenlijk de aangifte met haar eigen verklaring onderuit vind ik.
pi_205218573
Sorry maar het is een raar eenzijdig verhaal.

“Ja de eerste keer was pijnlijk, vond het niks”.
“Toen stond hij weer voor de deur en we belanden weer in bed..”

Uh?

Dus je liet hem twee keer “zijn gang gaan”.

Gevalletje ik vond het maar niks meerdere malen en deed zeer, “dus ik ben verkracht”.
Dat is nogal een aantijging zeg.

“Ja maar hij had (over)macht over mij! Want hij is man”, ook zo’n lekkere dooddoener.
  zondag 3 juli 2022 @ 07:19:47 #20
117098 Hathor
Effe niet
pi_205218577
Volgens Pauw vond de verkrachting plaats bij haar thuis in de Rhijnvis Feithstraat in Utrecht. Van gelijkwaardige seks is volgens Pauw geen sprake. „Ik dacht: wat is hier gebeurd? Dit was geen vrijen met elkaar. Dus ik zei: ‘Dit flik je me nooit meer.’ Maar dat maakte geen indruk op hem. Dat is mijn grootste fout, dat toen niet alle alarmbellen zijn afgegaan”, zegt ze tegen NRC.

De volgende avond staat de coach weer voor haar deur. „Hij zei: ‘Ik wil je laten zien dat ik het ook anders kan.’ En dat geloofde ik, op dat moment. We belandden weer in bed. Hij ramde ‘m erin en was binnen een minuut klaar.” Een ‘diepe schaamte’ leidt er volgens de krant toe dat ze decennia zal zwijgen over wat haar is overkomen.

Dit klinkt meer als frustratie over de sexuele prestaties van haar partner, het lijkt niet eens op verkrachting. Hij ramde hem erin en was binnen een minuut klaar.... :') Mag ze niet eens klagen, Al Bundy deed daar 30 seconden over. Dit klinkt als een verhaal van iemand die 35 jaar met teleurgestelde gevoelens en een gekrenkt ego heeft rondgelopen. Daarnaast moet ze niet roomser dan de paus gaan lopen doen, als je aanpapt met een kerel die getrouwd is en kinderen heeft heb je zelf ook de scrupules van een strontvlieg. Die Buter is ook niet heilig, maar lijkt in ieder geval met zijn vrouw in het reine te zijn gekomen. Dan is het extra zuur als het allemaal 35 jaar na dato nog eens opgerakeld word. Haar verklaring is in ieder geval niet erg geloofwaardig.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_205218882
quote:

[..]

Ik diskwalificeerde Vera bij voorbaat helemaal niet, maar moet zeggen dat ik het met de verdere details (komende van Vera zelf) het toch wel een twijfelachtig verhaal ben gaan vinden... komt eerder over als hele slechte seks i.p.v. een verkrachting...
Tails tell tales
pi_205218959
Als ik voor alle slechte (lees: dronken) sekspartijen als verkrachter zou zijn aangemerkt zou ik inmiddels in de long stay moeten zitten.

Dit is lachwekkend.
pi_205219000
Ik dacht in eerste instantie van "oei weer eentje met machtsmisbruik". Maar na het verhaal gelezen te hebben, knipperlicht relatie, hem gewoon twee keer binnen laten en reactie op de sex.

Ik weet het niet... Teveel punten wat niet echt op verkrachting lijkt, maar eerder spijt/ slechte ervaring.
pi_205219025
Ze was gewoon een sletje. Niets bijzonders. Hij was een vieze lul. Ook niets bijzonders.

Als ik de media moet geloven gebeurt (gebeurde?) dit aan de lopende band.

En dan jarenlang bij diezelfde organisatie knvb blijven werken, jezelf in het vrouwenvoetbal omhoog werken, klusjes in het buitenland scoren, en nu veilig vanauit het buitenland na 35 jaar je muil eens opentrekken?

OK dan.

Niet mijn kopje thee. :)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205219147
Een gebrekkig voorspel en voortijdige ejaculatie is geen verkracht. Wat een waanzin dit.
pi_205219235
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 07:19 schreef Hathor het volgende:
Volgens Pauw vond de verkrachting plaats bij haar thuis in de Rhijnvis Feithstraat in Utrecht. Van gelijkwaardige seks is volgens Pauw geen sprake. „Ik dacht: wat is hier gebeurd? Dit was geen vrijen met elkaar. Dus ik zei: ‘Dit flik je me nooit meer.’ Maar dat maakte geen indruk op hem. Dat is mijn grootste fout, dat toen niet alle alarmbellen zijn afgegaan”, zegt ze tegen NRC.

De volgende avond staat de coach weer voor haar deur. „Hij zei: ‘Ik wil je laten zien dat ik het ook anders kan.’ En dat geloofde ik, op dat moment. We belandden weer in bed. Hij ramde ‘m erin en was binnen een minuut klaar.” Een ‘diepe schaamte’ leidt er volgens de krant toe dat ze decennia zal zwijgen over wat haar is overkomen.

Dit klinkt meer als frustratie over de sexuele prestaties van haar partner, het lijkt niet eens op verkrachting. Hij ramde hem erin en was binnen een minuut klaar.... :') Mag ze niet eens klagen, Al Bundy deed daar 30 seconden over. Dit klinkt als een verhaal van iemand die 35 jaar met teleurgestelde gevoelens en een gekrenkt ego heeft rondgelopen. Daarnaast moet ze niet roomser dan de paus gaan lopen doen, als je aanpapt met een kerel die getrouwd is en kinderen heeft heb je zelf ook de scrupules van een strontvlieg. Die Buter is ook niet heilig, maar lijkt in ieder geval met zijn vrouw in het reine te zijn gekomen. Dan is het extra zuur als het allemaal 35 jaar na dato nog eens opgerakeld word. Haar verklaring is in ieder geval niet erg geloofwaardig.
Vind het wel goed dat je het vreemdgaan en de affaire er ook bij betrekt. Ik bekijk dit soort dingen vaak meer vanuit een "domme acties hebben consequenties" perspectief.

Want dit gebeurt natuurlijk heel vaak, egoïstische mannen die binnen hun huwelijk nauwelijks meer aan seks toekomen en hun frustraties botvieren op de eerste de beste gewillige vrouw. Dit is nou typisch zo'n verhaal waarbij 2 mensen dom gehandeld hebben. Zij was naïef, hij waarschijnlijk gefrustreerd en profiterend.

Uiteindelijk voor beiden een uitkomst met gevolgen. Zijn huwelijk onder grote spanning, zij die het heftig heeft beleefd en de seks als onprettig heeft ervaren. Stop het in de doofpot, heb het er nooit meer over en laat deze domme actie rusten.

Maar nee hoor, Pauw besluit 35 jaar later opnieuw tot een actie met enorme gevolgen want trekt de verkrachtingskaart, zo ongeveer de heftigste kaart die je kunt trekken. Prima als je hem trekt maar kijk er dan niet van op dat dit enorme gevolgen voor jezelf en de beschuldigde gaat hebben. Want Buter zal ongetwijfeld vrijspraak krijgen, dat zal voor Pauw dan weer volledig onterecht voelen, enzovoorts.

Laat het rusten.
pi_205219342
Dat de media hiermee groot uitpakt is eigenlijk schandaliger dan wat er daadwerkelijk gebeurd is. HAd dat mens geen podium gegeven.
  zondag 3 juli 2022 @ 10:40:45 #28
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_205219404
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 20:58 schreef theunderdog het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)erbijsterd~a3d1939d/

https://www.ad.nl/nederla(...)vb-official~a13af962.

Tamelijk bijzonder weer. 35 jaar geleden, en wat mij betreft komt het verhaal van Vera Pauw mij ook niet erg overtuigend over. Ze omschrijft hier gewoon iemand die buitengewoon slecht in seks was. Dat is toch geen verkrachting?
Ik dacht eerst dat je over dreef maar dit is vrij duidelijk.

1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205219478
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:33 schreef Alpha0 het volgende:
Dat de media hiermee groot uitpakt is eigenlijk schandaliger dan wat er daadwerkelijk gebeurd is. HAd dat mens geen podium gegeven.
Ja. Dit had niet mogen gebeuren. En was 10 jaar geleden ook niet gebeurd, echt een gevolg van de tijdsgeest.
pi_205219604
Het heeft haar carrière in ieder geval niet geschaad.
Na 35 jaar had ze nu ook d'r bek niet open hoeven te trekken.

Hoewel idee vorm van verkrachting of aanranding zwaar bestraft mag worden, moet je dingen ook in het tijdsbestek zien.
Maar slechte sex is nog geen verkrachting.

Hoe ze het ook zegt we belanden weer in bed......
pi_205219838
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Sorry maar het is een raar eenzijdig verhaal.

“Ja de eerste keer was pijnlijk, vond het niks”.
“Toen stond hij weer voor de deur en we belanden weer in bed..”

Uh?

Dus je liet hem twee keer “zijn gang gaan”.

Gevalletje ik vond het maar niks meerdere malen en deed zeer, “dus ik ben verkracht”.
Dat is nogal een aantijging zeg.

“Ja maar hij had (over)macht over mij! Want hij is man”, ook zo’n lekkere dooddoener.
Haar frustratie zit met name in dat hij toen geen derde keer meer langskwam
pi_205219882
quote:

[..]

Normaliter zou ik het met je eens zijn, maar als ik lees wat ze er zelf over zegt, dan is er toch geen sprake van een verkrachting? En er was van wat ik lees toch ook geen sprake van een afhankelijke relatie (zoals dat hij haar coach was en dat hij haar op de bank kon houden als ze niet in zou gaan op de avances)?

De klacht is eigenlijk gewoon dat die man verschrikkelijk slecht in bed is, buitengewoon egoïstisch alleen voor eigen genot gaat. Dat maakt hem misschien een lul, maar geen verkrachter.

De enige die hier nu strafbaar lijkt is Pauw zelf door dit herkenbaar naar buiten te brengen.

Daarmee doet ze ook nog eens echte slachtoffers geen goed. Want net als zo'n Amber Heard zaak is het bij de volgende die aangifte doet dat er mensen zullen gaan twijfelen. En dat zo'n Ierse bond achter haar staat snap ik ook niet. Een jurist kan gewoon aan haar uitleggen dat dit geen verkrachting is en dat als ze hiermee naar buiten treedt ze niet de vermeende dader herkenbaar moet maken, omdat haar dat gewoon in de problemen kan brengen.
pi_205219928
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 11:00 schreef klipper het volgende:

Hoewel idee vorm van verkrachting of aanranding zwaar bestraft mag worden, moet je dingen ook in het tijdsbestek zien.

Dit heeft niets met tijdsbestek te maken.

Er was gewoon instemming. Ze vond het gewoon ook prima om hem een tweede kans te geven om haar wel te bevredigen. Maar goed, die kerel is daartoe kennelijk niet in staat en ze heeft er spijt van. Dat snap ik. Maar je kan niet achteraf je instemming intrekken omdat de kwaliteit van de seks tegenviel. Want dan zijn er nog aardig wat tienerjongens die beginnen met verkrachten voordat ze een keer leren om seks te hebben met een ander. ;)
pi_205219958
Piet Buter zou aangifte moeten doen wegens laster.
  zondag 3 juli 2022 @ 11:38:28 #35
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_205219971
Wanneer worden vrouwen die dergelijke groffe beschuldigingen doen zonder bewijs eens vervolgd voor smaad en laster?!
pi_205220053
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 11:38 schreef T-zooi het volgende:
Wanneer worden vrouwen die dergelijke groffe beschuldigingen doen zonder bewijs eens vervolgd voor smaad en laster?!
Jelle Brandt is toch wel voor de rechter gedaagd? Die begon destijds met valse beschuldigingen en kreeg alle ruimte.
pi_205220252
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 11:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daarmee doet ze ook nog eens echte slachtoffers geen goed. Want net als zo'n Amber Heard zaak is het bij de volgende die aangifte doet dat er mensen zullen gaan twijfelen. En dat zo'n Ierse bond achter haar staat snap ik ook niet. Een jurist kan gewoon aan haar uitleggen dat dit geen verkrachting is en dat als ze hiermee naar buiten treedt ze niet de vermeende dader herkenbaar moet maken, omdat haar dat gewoon in de problemen kan brengen.
Zo rationeel werkt het tegenwoordig niet meer. Vroeger zei een agent gewoon: Vervelend dat het gebeurd is, maar als je geen bewijs hebt is het jammer maar kunnen we niets voor je doen. Misschien hard, maar ook de harde realiteit.

Tegenwoordig vinden er hele therapeutische sessies plaats, zegt de omgeving dat je (ongeacht de consequenties) aangifte moet doen en roept bij zo'n landelijke rel ook iedereen dat het echt heel dapper is.

Allemaal goed bedoeld maar het levert uiteindelijk vaak alleen maar meer ellende op.
pi_205220345
Hm, in eerste instantie las ik de gebeurtenis als grensoverschrijdend gedrag en geen verkrachting, maar nu ik het nog eens lees, zie ik dat ze tijdens de seks gezegd zou hebben dat ze dit niet wilde. Naast dat ze van te voren zou hebben gezegd dat ze die pijnlijke sekservaring van de eerste keer niet meer wilde. Hij zou dus van te voren al hebben geweten dat ze dat niet wilde, vandaar ook dat hij volgens haar zei: “ik wil je laten zien dat het ook anders kan”, maar ook tijdens de seks er nog op gewezen zijn, maar hij zette alsnog door.

Volgens die lezing is het inderdaad verkrachting.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_205220406
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:12 schreef Fascination het volgende:
Hm, in eerste instantie las ik de gebeurtenis als grensoverschrijdend gedrag en geen verkrachting, maar nu ik het nog eens lees, zie ik dat ze tijdens de seks gezegd zou hebben dat ze dit niet wilde. Naast dat ze van te voren zou hebben gezegd dat ze die pijnlijke sekservaring van de eerste keer niet meer wilde. Hij zou dus van te voren al hebben geweten dat ze dat niet wilde, vandaar ook dat hij volgens haar zei: “ik wil je laten zien dat het ook anders kan”, maar ook tijdens de seks er nog op gewezen zijn, maar hij zette alsnog door.

Neuh, niet echt. Bovendien..het is fokking 35 jaar geleden. Weet je dan nog precies wie wat zei tijdens een ultrakort stoeipartijtje?
pi_205220466
Moet zij weten
Eens kijken
pi_205220477
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:16 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Neuh, niet echt. Bovendien..het is fokking 35 jaar geleden. Weet je dan nog precies wie wat zei tijdens een ultrakort stoeipartijtje?
Hoezo niet? Nou ja, als iets impact op je heeft herinner je bepaalde dingen wel, al kunnen herinneringen dan alsnog vervormd zijn door de tijd natuurlijk. Kan me van hem voorstellen dat hij er weinig meer van weet.
  zondag 3 juli 2022 @ 12:24:39 #42
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205220489
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:16 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Euhm, wel echt.

Het is niet zo dat als je hebt toegestemd met seks je dan ook maar alles moet ondergaan.
Als je tijdens nee zegt, stop zegt valt het gewoon onder het gebied van verkrachting als iemand toch doorgaat.

Zeker als je dan leest dat ze compleet overstuur was naderhand, dat haar vriendin dat ook opgemerkt heeft, zelfs spreekt van een Vera voor en Vera na denk ik dat je er rekening mee moet houden dat het een echte serieuze nee tijdens de seks is geweest.
En ja, dat onthou je wel, ook 35 jaar lang.

Hij zal het niet als verkrachting gezien hebben waarschijnlijk, want het mocht in eerste instantie toch en was zo over na die nee.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205220505
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:23 schreef Fascination het volgende:

[..]
Hoezo niet? Nou ja, als iets impact op je heeft herinner je bepaalde dingen wel, al kunnen herinneringen dan alsnog vervormd zijn door de tijd natuurlijk. Kan me van hem voorstellen dat hij er weinig meer van weet.
Natuurlijk is het vervormd. Dat merk je bijvoorbeeld als je ooit in de situatie komt dat je een ex tegen het lijf loopt en herinneringen ophaalt. Dan blijkt dat die vaak mijlenver uit elkaar liggen. Iedereen beleeft iets op zijn eigen manier en de tijd vervormt dat nog eens.

Dus tsja..een beschuldiging op basis van een herinnering aan iets van 35 jaar geleden.. ik vind het dubieus.. vies. Rancune is het motief denk ik.
pi_205220557
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Euhm, wel echt.

Het is niet zo dat als je hebt toegestemd met seks je dan ook maar alles moet ondergaan.
Als je tijdens nee zegt, stop zegt valt het gewoon onder het gebied van verkrachting als iemand toch doorgaat.

Zeker als je dan leest dat ze compleet overstuur was naderhand, dat haar vriendin dat ook opgemerkt heeft, zelfs spreekt van een Vera voor en Vera na denk ik dat je er rekening mee moet houden dat het een echte serieuze nee tijdens de seks is geweest.
En ja, dat onthou je wel, ook 35 jaar lang.

Hij zal het niet als verkrachting gezien hebben waarschijnlijk, want het mocht in eerste instantie toch en was zo over na die nee.
Ze was zo overstuur dat ze er 35 jaar later pas mee naar buiten komt.

Waarom wordt dat hele verhaal meteen geslikt als zoete koek?

En ja, misschien ging Piet te ver.. who knows..is onmogelijk meer aan te tonen. De waarheid ligt ergens in het midden denk ik
pi_205220588
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:27 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Natuurlijk is het vervormd. Dat merk je bijvoorbeeld als je ooit in de situatie komt dat je een ex tegen het lijf loopt en herinneringen ophaalt. Dan blijkt dat die vaak mijlenver uit elkaar liggen. Iedereen beleeft iets op zijn eigen manier en de tijd vervormt dat nog eens.

Dus tsja..een beschuldiging op basis van een herinnering aan iets van 35 jaar geleden.. ik vind het dubieus.. vies. Rancune is het motief denk ik.
Je lijkt er vanuit te gaan dat haar herinneringen niet kloppen. Dat kun je toch niet zeggen?
pi_205220594
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:27 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Vooral de enorme periode ertussen maakt het zo zinloos inderdaad. Mannen kunnen best weleens een blinde vlek hebben hiervoor en denken: Ik wil gewoon mijn zaad kwijt. (Dat heeft die Piet waarschijnlijk ook gedacht)

Maar vrouwen slaan ook vaak wat door in de emotie. Uiteindelijk moet je er zo praktisch mogelijk mee omgaan denk ik. Er is bij zo'n slaapkamerverhaal überhaupt weinig meer mee te doen qua bewijs (zelfs als het om een echte verkrachting zou gaan) dus laat het rusten. Dit levert alleen maar meer gedoe voor de rest van je leven op. Dat is zo'n 60 nare seconden van je leven echt niet waard.
pi_205220620
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:34 schreef Fascination het volgende:

[..]
Je lijkt er vanuit te gaan dat haar herinneringen niet kloppen. Dat kun je toch niet zeggen?
Het is haar beleving, meer kan je er niet over zeggen.
  zondag 3 juli 2022 @ 12:37:54 #48
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205220624
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Waarom wordt dat hele verhaal meteen geslikt als zoete koek?

Omdat #believeALLwomen
pi_205220634
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:12 schreef Fascination het volgende:

Ik heb het artikel in de NRC niet gelezen, dus wellicht mis ik daardoor wat.

Maar zelfs dan had ze nooit hem herkenbaar moeten noemen in de pers. De reden daarvoor ontgaat mij ook. Aangifte doen: prima. Laat de politie het maar uitzoeken. Maar dit klinkt meer als een wraakactie.
  zondag 3 juli 2022 @ 12:40:36 #50
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205220650
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 07:19 schreef Hathor het volgende:

Ik vind haar verklaring juist wel geloofwaardig, maar haar beleving erbij wat curieus. Dit leest voor mij toch echt als een gevalletje slechte seks met een matige minnaar. Overigens geloof ik wel dat ze regelmatig ernstig is tegengewerkt door de KNVB als vrouwenvoetbalpionier.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')