Leukquote:Op maandag 4 juli 2022 17:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort in Nijmegen.
Komt wel dichtbij zo.
Ik ga voor NAC TV werken.quote:
Daar kan hij mooi het korfbal op de kaart gaan zetten.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zien we je later wel in beeld komen bij de staatsomroep.
Keurig, warm bad. Geen dramaandag. @Calandquote:Op maandag 4 juli 2022 17:13 schreef KingRoland het volgende:
Prima sfeertje hier in de sc. Mag ook wel hoor.
Rammstein?quote:Op maandag 4 juli 2022 17:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort in Nijmegen.
Komt wel dichtbij zo.
Daar heb ik nog een leuke anekdote overquote:Op maandag 4 juli 2022 16:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gratis tip voor forum moderator @:onlogisch
In zijn geval hoeft hij er niet eens krukken of iets dergelijks voor aan te schaffen, dat geloven ze zo ook wel
quote:Op maandag 4 juli 2022 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een leuke anekdote over
Graspop 2008, maatje van me had een gebroken been en moest dus met de rolstoel naar het festival, en de rest van ons wisselde het duwen af. Vlak voordat er een band zou optreden mochten de rolstoelers naar een speciale verhoging gebracht worden zodat ze een goed uitzicht hadden, maar maatje 1 (rolstoel) en 2 (duwer) werden tegengehouden. Ze dachten eerst dat dat gips nep was, maar één blik op het bakkes van maatje 2 werden ze toegelaten omdat ze dachten dat maatje 2 een debiel was
@Lavenderrquote:Op maandag 4 juli 2022 15:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Nu begint het echte werk.
Draag jij een boerenzakdoek om je nek?quote:Op maandag 4 juli 2022 23:55 schreef DonRaja het volgende:
Als de TT op zijn gemekker slaat, dan: eens.
Meej carnaval somsquote:Op dinsdag 5 juli 2022 00:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Draag jij een boerenzakdoek om je nek?
Dat schijnt normaal te zijn in het zuiden van het land.quote:
Stamppot snijboontjes met gehaktbalquote:Op maandag 4 juli 2022 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kip uit de oven, salade erbij, hopla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |