Je hebt gelijk. In de modder.quote:
Ik ook.quote:
Moet je wel users hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend WK bovenin meedoen.quote:
Der Lothar werd wereldkampioen.quote:
Ik hou wel van je dat weet je.quote:
Lenny is, samen met Willem II, bergafwaarts gegaan sinds Tilburg ground zero voor corona was in Nederland.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou wel van je dat weet je.Let niet op Leonard.
Ik heb een salade met kip. (en zonder viesdikmakende sausjes)quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Drumsticks met sperziebonen en aardappelenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Kies je zelf voor.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben als jongen van het platteland boerenmoe
quote:
Ik denk dat @Scrummie doelt op je gender.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hoe kun je ervoor kiezen waar je geboren bent.
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:scrummie doelt op je gender.
Niks mis mee. Je ziet ook meteen een erg lange heuvel bij de kruising naast het station. Erg mooi.quote:
Je kan vanaf daar ook zo'n beetje helemaal rechtdoor lopen zo de Veluwe op, heerlijk is dat, dan kom je ook bijna niemand meer tegenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niks mis mee. Je ziet ook meteen een erg lange heuvel bij de kruising naast het station. Erg mooi.
Daar zit het flikkerbos toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan vanaf daar ook zo'n beetje helemaal rechtdoor lopen zo de Veluwe op, heerlijk is dat, dan kom je ook bijna niemand meer tegen
Klopt, georganiseerd in de Rosendaelsche golfclub.quote:Op woensdag 6 juli 2022 07:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zit het flikkerbos toch?
Goedemorgen trouwens!
Richting de kant van Wolfheze zitten ze tegenwoordig dacht ikquote:Op woensdag 6 juli 2022 07:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zit het flikkerbos toch?
Goedemorgen trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |