Der Lothar werd wereldkampioen.quote:
Ik hou wel van je dat weet je.quote:
Lenny is, samen met Willem II, bergafwaarts gegaan sinds Tilburg ground zero voor corona was in Nederland.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou wel van je dat weet je.Let niet op Leonard.
Ik heb een salade met kip. (en zonder viesdikmakende sausjes)quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Drumsticks met sperziebonen en aardappelenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Kies je zelf voor.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben als jongen van het platteland boerenmoe
quote:
Ik denk dat @Scrummie doelt op je gender.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hoe kun je ervoor kiezen waar je geboren bent.
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:scrummie doelt op je gender.
Niks mis mee. Je ziet ook meteen een erg lange heuvel bij de kruising naast het station. Erg mooi.quote:
Je kan vanaf daar ook zo'n beetje helemaal rechtdoor lopen zo de Veluwe op, heerlijk is dat, dan kom je ook bijna niemand meer tegenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niks mis mee. Je ziet ook meteen een erg lange heuvel bij de kruising naast het station. Erg mooi.
Daar zit het flikkerbos toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan vanaf daar ook zo'n beetje helemaal rechtdoor lopen zo de Veluwe op, heerlijk is dat, dan kom je ook bijna niemand meer tegen
Klopt, georganiseerd in de Rosendaelsche golfclub.quote:Op woensdag 6 juli 2022 07:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zit het flikkerbos toch?
Goedemorgen trouwens!
Richting de kant van Wolfheze zitten ze tegenwoordig dacht ikquote:Op woensdag 6 juli 2022 07:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zit het flikkerbos toch?
Goedemorgen trouwens!
Ik heb er ook erg veel zin in. Gelukkig begint het niet zo vroeg, dan kan ik nog wat dingen doen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!![]()
Een prachtige (wieler) dag vandaag.
Nog enig vertrouwen in Sagan?quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb er ook erg veel zin in. Gelukkig begint het niet zo vroeg, dan kan ik nog wat dingen doen.
Hij zat gisteren bovenop dat klimmetje beter mee dan ik had verwacht eigenlijk, maar winnen deze Tour geloof ik niet zo.quote:
Nee ik ook niet, ik sla hem ook over op CM denk ik.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij zat gisteren bovenop dat klimmetje beter mee dan ik had verwacht eigenlijk, maar winnen deze Tour geloof ik niet zo.
Wow.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is ook een OUD Sc maar ik zie jou hier ook nog steeds posten.
Ik ga ook zeker kijken. Denk jij dat MvdP 'm gaat pakken?quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!![]()
Een prachtige (wieler) dag vandaag.
Jazeker.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga ook zeker kijken. Denk jij dat MvdP 'm gaat pakken?
Toch opvallend hoeveel hij bij al die spelletjes nog gekozen wordt, terwijl hij al een keer of 40-45 is afgeschreven.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik sla hem ook over op CM denk ik.
Je moet die wielrenners ook echt alles uitleggen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:12 schreef GGMM het volgende:
OUD is toch voor ouders, niet voor mensen die oud zijn
Nee dat is 40+, gelukkig is @Caland niet scherp.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:12 schreef GGMM het volgende:
OUD is toch voor ouders, niet voor mensen die oud zijn
Ik heb zelf nog nooit gewielrend in mijn leven.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moet die wielrenners ook echt alles uitleggen.
Ook nog nooit gefietst met drugs op? Want dat komt meer in de buurt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit gewielrend in mijn leven.
Oh oke. Lijkt me wel echt iets voor jouquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit gewielrend in mijn leven.
Op een e-bike, telt dat ook?quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook nog nooit gefietst met drugs op? Want dat komt meer in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |