Tong heeft niet de dagelijkse spanning van het wel of niet een banaan te pakken krijgen.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:22 schreef GGMM het volgende:
Ah het dagelijkse 'FOK is dood' gezeik van Tong
Een goede reden om hier niet meer te komen
Namen en rugnummersquote:Op maandag 4 juli 2022 10:25 schreef Sked het volgende:
Ik kijk er nog steeds van op dat er blijkbaar users zijn die livetopics terug gaan zitten lezen.
Dat onthoud ik niet allemaal, maar ik kreeg net nog een like voor dit erg leuke grapje in F1. Daar gebeurt het vaker.quote:
Oh ja ik vergeet steeds dat jij constant in de reet van Amerika kruiptquote:Op maandag 4 juli 2022 10:30 schreef Scrummie het volgende:
Fijne onafhankelijkheidsdag iedereen.
[ afbeelding ]
Gelukkig help ik het je herinnerenquote:Op maandag 4 juli 2022 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja ik vergeet steeds dat jij constant in de reet van Amerika kruipt
Ga je vuurwerk afsteken?quote:Op maandag 4 juli 2022 10:30 schreef Scrummie het volgende:
Fijne onafhankelijkheidsdag iedereen.
[ afbeelding ]
Klopt, overkomt mij ook.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat onthoud ik niet allemaal, maar ik kreeg net nog een like voor dit erg leuke grapje in F1. Daar gebeurt het vaker.
Sked in F1 / [Live] Formula 1 British Grand Prix 2022 #16
Schiphorrorquote:Op maandag 4 juli 2022 11:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
forum moderator @:onlogisch is er maar druk mee
Dit viel mij ook al op ja.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
@JanCeesquote:"De boeren hebben zelf niet echt een verwachting hoelang ze hier willen staan. De een heeft het over de hele dag, maar ik heb ook een week gehoord", zegt RTV Drenthe-verslaggever Mathijs Renkema. "Anderen zeiden: we blijven hier net zolang staan tot het probleem is opgelost."
"De boeren drinken koffie en luisteren naar voornamelijk Nederlandstalige muziek", vervolgt Renkema. "Ze lijken in afwachting van wat komen gaat, naar alle waarschijnlijkheid een bezoek van de politie."
Ik was er een half uur geleden en de melk was al bijna op.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:JanCees
Iemand al gaan hamsteren bij de supermarkt voordat alle schappen leeg zijn?
@kapiteintje heeft z'n kelder vol houdbare melk.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was er een half uur geleden en de melk was al bijna op.
In de stress zitten om je vakantie naar een pauperbestemmingquote:Op maandag 4 juli 2022 11:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
@onlogisch gaat de zee niet in, die draagt netjes schoenen op zijn strandbedjequote:Op maandag 4 juli 2022 11:36 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat @:onlogisch naar Egypte? Jaws is daar bezig... al twee vrouwen doodgebeten bij snorkelen.
Het zand (eigenlijk meer kleine steentjes) kan in Turkije wel smerig heet zijn, maar slippers lijken me dan beter.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:39 schreef Sked het volgende:
[..]
@:onlogisch gaat de zee niet in, die draagt netjes schoenen op zijn strandbedje
Die foto kwam uit Spanje toch. Hij was bij Malaga wezen kijken.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het zand (eigenlijk meer kleine steentjes) kan in Turkije wel smerig heet zijn, maar slippers lijken me dan beter.
Oh heb ik niet gezien.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Die foto kwam uit Spanje toch. Hij was bij Malaga wezen kijken.
Kapotte chocoladeletter?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:46 schreef MC-M het volgende:
Zojuist beflikkerd door de Greetz bezorger.
Daar bestel ik NIKS meer.
Zeker, dit is toch een moment waar je iedere keer weer naartoe leeft.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tong heeft niet de dagelijkse spanning van het wel of niet een banaan te pakken krijgen.
Dan moet je toch wat.
@:afcniels
Pakket voor de deur voor iemand die 20km verder woont.quote:
Hun klantenservice is wel goed weet ik uit ervaring maar daar heb je nu direct niks aan.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:48 schreef MC-M het volgende:
[..]
Pakket voor de deur voor iemand die 20km verder woont.
Ons eigen pakket is nergens te bekennen maar er staat wel "bestelling bezorgd".
Waardeloos!
Gratis chocoladereep als goedmakertje?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hun klantenservice is wel goed weet ik uit ervaring maar daar heb je nu direct niks aan.
Nou bij zoiets als jij nu meemaakt weet ik niet wat ze doen, ik kreeg eens een chocoladeletter die in '100' stukjes was. Toen ik er een opmerking over had gemaakt dat ze het beter anders konden bezorgen/mee om gaan omdat de dure chocoladeletter in tig stukjes aankomt, zou ik een nieuwe krijgen. Deze keer een Greetz bezorger zelf die hem wilde overhandigen ipv door de brievenbus flikkeren. Laat die jongen het terwijl hij het aan me wil geven uit z'n handen vallen op de grondquote:
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand. @onlogischquote:Op maandag 4 juli 2022 11:39 schreef Sked het volgende:
[..]
@:onlogisch gaat de zee niet in, die draagt netjes schoenen op zijn strandbedje
Even mijn mokerkleine piemel tentoonspreiden @RamboDirkquote:Op maandag 4 juli 2022 12:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand. @:onlogisch
Genieten.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Kijk @MC-M zelfs @onlogisch kan nog wel iets met woordle.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:09 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 380 3/6
🟨⬛🟨⬛⬛
🟨⬛⬛🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 176 4/6
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛🟨🟨🟨⬛
🟩🟩🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:RamboDirk
Zeer kleine piemel maar wel moddertje vet.
Je hebt een vakantie geboekt bij Corendon?quote:Op maandag 4 juli 2022 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even mijn mokerkleine piemel tentoonspreiden @:RamboDirk
Ik ben zo terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |