-64% in 6 maanden. Meld je maar vast bij de voedselbank.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:17 schreef Hyaenidae het volgende:
2030
Dan heb ik al minimaal 10 miljoen uitgecasht met crypto.
Ik heb namelijk de juiste hoeveelheid cardano ingeslagen om dit te kunnen bewerkstelligen.
Korte termijn denkersquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:35 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
-64% in 6 maanden. Meld je maar vast bij de voedselbank.
Die 10 miljoen heeft bijna geen waarde meer in 2030.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:17 schreef Hyaenidae het volgende:
2030
Dan heb ik al minimaal 10 miljoen uitgecasht met crypto.
Ik heb namelijk de juiste hoeveelheid cardano ingeslagen om dit te kunnen bewerkstelligen.
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op zondag 3 juli 2022 01:21 schreef BasEnAad het volgende:
De overheid wil jou graag overal kunnen volgen, ik ben blij dat ik dood ben wanneer Europa uiteindelijk in een soort China verandert. Mensen die nu geboren worden gaan geen vrijheid meer kennen, zoals we dat in Nederland in de jaren '90 hadden. En ze weten het niet eens, misschien maar goed ook.
Kans is groot dat ik over 50 jaar wel dood ben. Maar ook wel een kans dat ik nog leef, gelukkig ben ik dan bijna dood.quote:
Jij bent 6 maanden geleden ingestapt, sterktequote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:35 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
-64% in 6 maanden. Meld je maar vast bij de voedselbank.
Niet. Gewoon thuisblijven.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:51 schreef Welfareboy het volgende:
Gvd overheid wil alles onbetaalbaar maken. Alles wordt steeds duurder hoe moet ik dat allemaal betalen?
KLB / Geile homos op grindrquote:Op zondag 3 juli 2022 00:59 schreef Cockwhale het volgende:
TS had grindr al geïnstalleerd om de markt te verkennen.
Mee ik doe niet aan die virtueel bullshit.quote:Op zondag 3 juli 2022 01:53 schreef 111210 het volgende:
[..]
Jij bent 6 maanden geleden ingestapt, sterkte
Waarom verhuis je niet daarheen als je zo graag in een totalitaire staat wilt wonen? Ze kunnen nog wel wat kanonnenvoer gebruiken voor in de gehaktmolen in Oekraïne.quote:
Ik wacht totdat mijn broeders hier zijn. Eenmaal Oekraïne ingenomen wordt het steeds makkelijker naarmate wokistan in zicht komt.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:36 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom verhuis je niet daarheen als je zo graag in een totalitaire staat wilt wonen? Ze kunnen nog wel wat kanonnenvoer gebruiken voor in de gehaktmolen in Oekraïne.
Kun je lang wachten. Dat oud schroot leger maakt geen schijn van kans tegen de NAVO.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:59 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik wacht totdat mijn broeders hier zijn. Eenmaal Oekraïne ingenomen wordt het steeds makkelijker naarmate wokistan in zicht komt.
Komen ze dan met regenboogvlaggen?quote:Op zondag 3 juli 2022 18:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kun je lang wachten. Dat oud schroot leger maakt geen schijn van kans tegen de NAVO.
Hoe worden ze vernederd als ze allemaal terrein winnenquote:Op zondag 3 juli 2022 21:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ja op al het wapentuig om de Russen extra te vernederen.
Welk terrein? Er is geen oorlog gaande in een NAVO land.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:26 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Hoe worden ze vernederd als ze allemaal terrein winnen
Dat besef kwam bij mij ook laat. Er zijn mensen welke alleen de wereld na 9-11 kennen.quote:Op zondag 3 juli 2022 01:21 schreef BasEnAad het volgende:
De overheid wil jou graag overal kunnen volgen, ik ben blij dat ik dood ben wanneer Europa uiteindelijk in een soort China verandert. Mensen die nu geboren worden gaan geen vrijheid meer kennen, zoals we dat in Nederland in de jaren '90 hadden. En ze weten het niet eens, misschien maar goed ook.
Alleen kost ze dat veel meer moeite, materiaal en tijd dan wanneer een normaal leger het zou doen.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:26 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Hoe worden ze vernederd als ze allemaal terrein winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |