Onzekerheid over zijn eigen seksualiteit obviouslyquote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:40 schreef christmastsunami het volgende:
FF denken, TS checkt homo app.
TS deelt op internet dat ie op homo app zit en een hekel heeft aan homo's.
Ik begrijp het niet goed, waarom deel je je bevindingen met een homo app met ons??
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:15 schreef Welfareboy het volgende:
Heb al 40 geinteresseerde mannen in 1 dag met mijn nep account. Vieze homos
Man met zin in flauwekul gespot.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 23:43 schreef Horzula het volgende:
[..]
Niet durven/getrouwd zijn/zin in flauwekul/droogrukker die aan naaktfoto's wil komen.
Een nepaccount aanmaken is natuurlijk de echte klacht. Wat ben je dan voor een sneu figuur? Kan me nog indenken dat je uit nieuwsgierigheid eens inlogt op zulke gay-sites/apps, maar als je dagenlang zoiets doet ben je gewoon een kneus.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:15 schreef Welfareboy het volgende:
Of @TS had strakke, fitte boys verwacht:quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:43 schreef Fok-it het volgende:
Onzekerheid over zijn eigen seksualiteit obviously
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:15 schreef Welfareboy het volgende:
Men weet ongeveer wel hoe een beer eruit zou moeten zien maar deze gast... man man man...als hij geen beer was dan wel iemand in transformatiequote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:34 schreef Nine. het volgende:
[..]
Of @:ts had strakke, fitte boys verwacht:
[ afbeelding ]
Maar kreeg alleen animo van dergelijke beren:
[ afbeelding ]
Ik heb de app maar weer verwijderdquote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:46 schreef Regilio_ het volgende:
Was het lekker met hairydaddytop4fun @:Welfareboy?
Ja precies, op grindr is het zeker 4 optredens per avond, even slikken en naar het volgende adres!quote:Op zondag 3 juli 2022 00:59 schreef Cockwhale het volgende:
Maar 40 geinteresseerden hebben
Dat staat gelijk aan -10 likes op Tinder.
Mja, wat nou als ze alle 40 de TS van achteren genomen hadden?quote:
Welfareboy zet zwart per maand duizenden euros extra om...ra ra.quote:Op zondag 3 juli 2022 03:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja, wat nou als ze alle 40 de TS van achteren genomen hadden?
Denk i.i.g. niet dat Soundgarden dit bedoelde met "Black Hole Sun"quote:Op zondag 3 juli 2022 03:08 schreef laforest het volgende:
Mja, wat nou als ze alle 40 de TS van achteren genomen hadden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |