Een chihuahua en een labradoodlequote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt als een productieve en chille vakantie!
Wat voor hondjes had je ook alweer?
Ah okequote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De labradoodle is 60cm hoog en weegt 30 kilo.. de chi is een ukkie van 3,5 kilo
Film was wel grappig toen.quote:
Mooie wagen idd!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Film was wel grappig toen.
Maar was daarvoor al leip van deze wagen.
Bijna één gekocht toen voor 8000 gulden, had ik maar...
Ik ben groot fan van Stephen King.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Film was wel grappig toen.
Maar was daarvoor al leip van deze wagen.
Bijna één gekocht toen voor 8000 gulden, had ik maar...
Had ooit een Chevy impala, mooi ding. Hou ook van dodge challenger. En verder wel in een hoop oldies gereden van vriendenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mooie wagen idd!mijn opa had een Chevrolet Bel Air, ook vet ding, vind Camaro's en El Camino's ook erg nice, oh, en hou echt van de Dodge Ram
![]()
Ik sowieso ook. Oudste oldtimer waar ik in heb gereden was chevrolet uit 1928quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Stephen King.![]()
En mooie auto idd.
Dan gaat het andere verkeer ineens heel snel zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik sowieso ook. Oudste oldtimer waar ik in heb gereden was chevrolet uit 1928dat rijd echt voor geen meter
zweet op je voorhoofd in het verkeer
Zeker dat, en je gaat van links naar rechts en dubbel klutsen met schakelen ook nogquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan gaat het andere verkeer ineens heel snel zeker
En zit voor geen meter, vermoed ikquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Zeker dat, en je gaat van links naar rechts en dubbel klutsen met schakelen ook nog
Was een open cabrio, net zo een O.b bommel dingquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zo dan wie herkend deze 2?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |