Kinheim is inmiddels voor de hoofdklasse gefuseerd met DSS als DSS/Kinheim.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:22 schreef DTF het volgende:
Oei, dit zou makkelijk moeten lukken, maar ik denk dat het nog verrassend lastig gaat worden.
Pirates uit Amsterdam, Neptunus uit Rotterdam, Kinheim uit Haarlem.
Dan wordt het gokken.
Den Haag volgens mij en een verrassende stad als Leeuwarden (ipv Utrecht, Eindhoven, Groningen enz)
Ik ben nu bij HCAW...quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:51 schreef Bargehassus het volgende:
Een clubnaam die bij me opkomt is HCAW. Heb alleen geen idee waar die vandaan komen en dat was de vraag.
Hmmm, dubieus, maar de naam van de stad staat ook boven het scorebord, dus ik had het antwoord al weggegeven…quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:15 schreef Bargehassus het volgende:
Op basis van de sponsors (die ik heb gegoogled) heb ik een sterk vermoeden over de plaats.
Bussum?
Als dit niet in overeenstemming is met de regels hoor ik het graag.![]()
Veel plezier met de wedstrijd!
Nee, die spelen geen hoofdklasse.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:06 schreef slaveloos het volgende:
Alphinians ook? Daar rij ik vák langs op de N11 Alphen aan den Rijn
Netjes!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leeuwarden, Bolsward, Franeker, Harlingen, Dokkum, Sneek, Sloten, IJlst, Workum, Hindeloopen, Stavoren
Kees van Wonderen ?quote:Op maandag 8 augustus 2022 07:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De een speelde voor NEC, NAC en Feyenoord, de ander voor ADO en NAC
Dan hebben we ze.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:12 schreef slaveloos het volgende:
Maurice Steijn bij Sparta ik ieder geval
Allebei goedquote:Op maandag 8 augustus 2022 09:12 schreef slaveloos het volgende:
Maurice Steijn bij Sparta ik ieder geval
Graag.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:14 schreef slaveloos het volgende:
Kees ook goed dus, zal ik een nieuwe stellen?
Ja als je dat vergat kwam ze ze je thuis opzoeken met een deegrollerquote:Op maandag 8 augustus 2022 09:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Graag.
In de OP staat dat degene die de vraag juist heeft beantwoord, binnen 15 minuten een nieuwe vraag moet stellen. Dat waren nog eens tijden dat ElizabetR woest werd als dat niet gebeurde.
Ziggy Stardust ?quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:19 schreef slaveloos het volgende:
Ja dus
X) is een personage van de Britse muzikant David Bowie uit 1976 dat voornamelijk wordt geďdentificeerd met zijnalbum Station to Station en bij name wordt genoemd in het titelnummer, alhoewel Bowie het personage al had geďntroduceerd tijdens zijn tournee ter promotie van Young Americans. Het personage is losjes gebaseerd op Thomas Jerome Newton, een personage dat Bowie speelde in de film The Man Who Fell to Earth uit hetzelfde jaar.
Wat is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |