Dat is het…quote:
Dutch desies ?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:53 schreef thabit het volgende:
Hoe wordt "de Engelse ziekte" in het Engels genoemd?
slaveloos 8quote:
Augusta Treverorumquote:
Zeker al zijn er weinig films ook echt zo gemaaktquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:37 schreef pipster het volgende:
Dogma 95, van Lars von Trier en Thomas Vinterberg.
De zitstand.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:08 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
In welke stand kan je deze puppy vinden?
Nee, geen flauw idee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:14 schreef pipster het volgende:
Hahaha, dat is goed. Weet je de stad ook nog...
Tip: het heeft met de vorige vraag te maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:38 schreef Bargehassus het volgende:
Eerste ingeving is dat het iets te maken heeft met klank, verder (nog) geen idee.
Originele vraag trouwens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:55 schreef thabit het volgende:
Omdat er op niet-googlebare vragen blijkbaar wat minder snel een antwoord komt, zal ik hem in een spoiler zetten:dat of je vraag is niet te raden voor de paar mensen die nu spelen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Harry Klorkestein was een project van de groep.
Klein Orkest ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:31 schreef pipster het volgende:
Ook gespiekt, even een doorstartvraagje doen.
[..]= ?
Zeker, it is all in the name.quote:
Stand:quote:
Dog had ik al bedacht, maar dankzij je hints doorgedacht tot pekinees. Die andere 2 zullen ook wel anagrammen van honden zijn. Leukquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:28 schreef thabit het volgende:
Wat hebben de volgende woorden met elkaar gemeen?
God, kniepees, opdeel, tester.
Setterquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dog had ik al bedacht, maar dankzij je hints doorgedacht tot pekinees. Die andere 2 zullen ook wel anagrammen van honden zijn. Leuk
Edit: Poedel! Die laatste kom ik niet uit.
Stardustquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:12 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Welke film, naar een boek van Neil Gaiman?
quote:
quote:
De sport is ook onder een andere naam bekend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:23 schreef slaveloos het volgende:
Buitenspel? Die man heeft zoveel geschreven
Hint idd. Ik zoek een sport. En een offizieuse naam.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:35 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Is dit een hint?
Verder dan Power Play kom ik niet.
Stand:quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:58 schreef Karstman het volgende:
Gok op basis van de hints: Ping Pong?
vandaar dat ik ijshockey zei...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:35 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Is dit een hint?
Verder dan Power Play kom ik niet.
Stand:quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:17 schreef pipster het volgende:
Rotterdam Termination Source met Poing
quote:De kubuswoningen in Rotterdam zijn 38 kubusvormige paalwoningen en 13 bedrijfskubussen bij de Blaak nabij de Oude Haven. Ze zijn gebouwd tussen 1982 en 1984, na een eerste presentatie van de plannen in 1978. Het ontwerp vanis een variant op de Helmondse kubuswoning in een iets groter maatraster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |