Gadverdammequote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik was net in de supermarkt en daar lag een beschimmeld stuk kaas in de schappen.
Lekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik was net in de supermarkt en daar lag een beschimmeld stuk kaas in de schappen.
Heerlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
In de tht vitrine?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Bij deze hoorde dat niet.quote:
komen die dingen uit de lucht vallen?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:47 schreef maily het volgende:
Iemand is goed weggekomen
Bouwvakker krijgt antitankbom op hoofd tijdens werkzaamheden in Amsterdam
Lag in een plafondquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
komen die dingen uit de lucht vallen?
Misschien vergeten? Overleden?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Had iemand dus verstopt en vergeten om het weer weg te halen?
@Haagsquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:54 schreef Haags het volgende:
@:FranticDJ @:r-woud93 en ik hadden HaagsGod als TT.
greyspenisbonesquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Haags
ik had greysgod als TT
klinkt beter
Dat is een mortiergranaat ipv een antitankbom.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:47 schreef maily het volgende:
Iemand is goed weggekomen
Bouwvakker krijgt antitankbom op hoofd tijdens werkzaamheden in Amsterdam
Je bent de enige niet.quote:
O pardon.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een mortiergranaat ipv een antitankbom.
Heyyheyyquote:
lekker bommetje koppenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een mortiergranaat ipv een antitankbom.
quote:
Namens de politie op facebook; sorry!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Niet jou fout, zo staat het ook in het artikel.
Heel goed, vrij zijn is voor het plebs.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik was dus vanmiddag vrij.
Ik liep om tien over vijf de deur uit op het werk...
nie zeuren hequote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zomerverlof
en ik doe alleen maar fantastische dingen
ik heb zinquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nie zeuren he
of je hebt wel zin of niet
Zeker wetenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:54 schreef Haags het volgende:
@:FranticDJ @:r-woud93 en ik hadden HaagsGod als TT.
Dan zijn jullie de enige 3 van Fok.quote:
Zijn we nu speciaal?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zijn jullie de enige 3 van Fok.
Ja, daar hebben we een aparte afvalbak voor.quote:
Altijd behalve tijdens het wiebelen.quote:
nu jij hier bentquote:
Wat is daar nou leuk aanquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:18 schreef Haags het volgende:
Zo nog even twee maandjes zomer en dan zit het er weer op. Zou leuk zijn als we minstens 7 weken grafweer krijgen.
inderdaadquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:18 schreef Haags het volgende:
Zo nog even twee maandjes zomer en dan zit het er weer op. Zou leuk zijn als we minstens 7 weken grafweer krijgen.
quote:
Kan mij het verrotten, zit binnenkort een paar weken in Spanjequote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
inderdaad
in den Haag mag het bagger weer zijn
7 weken lang
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
inderdaad
in den Haag mag het bagger weer zijn
7 weken lang
Jaa, daar hebben wij niks aanquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:20 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Kan mij het verrotten, zit binnenkort een paar weken in Spanje
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd behalve tijdens het wiebelen.
Goed bezig!quote:
waar in espanja?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:20 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Kan mij het verrotten, zit binnenkort een paar weken in Spanje
Dan zijn we wel eventjes verlost van haagsquote:
Jij wilt met een badeendje wiebelen?quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zijn we wel eventjes verlost van haags
Bijna 2.5 weekquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah ja
had je ook al verteld
hoeveel weken?
o mag ik er ook een paar op dat lijstje zetten?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
Sommige users gun ik wel een levenslange vakantie naar het altijd gezellige guantanamo bay
#metooquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
o mag ik er ook een paar op dat lijstje zetten?
Gaat het weer een beetjequote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
Daar was ie weer.. voorhuid en schaamhaar
Goed idee inderdaadquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
Sommige users gun ik wel een levenslange vakantie naar het altijd gezellige guantanamo bay
ja die Nivea reclame fuckt met mn breinquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje
meneer Droge
Ja dat hoop ik wel.quote:
Zeker! Het excel lijstje staat op de Vivantastische server, naast de links naar alle webcamsquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
o mag ik er ook een paar op dat lijstje zetten?
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die Nivea reclame fuckt met mn brein
voor huid en schaamhaar.. jaquote:
net nog vrijkaarten voor Sala copas erop gezetquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker! Het excel lijstje staat op de Vivantastische server, naast de links naar alle webcams
Nivea naast zwistal de grootste troep die er isquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor huid en schaamhaar.. ja
hallo denk even na als reclame maker
hofja misschien is nu wel mission accomplished
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zijn we wel eventjes verlost van haags
ik heb zwitsballetjesquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nivea naast zwistal de grootste troep die er is
Zwitsalquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nivea naast zwistal de grootste troep die er is
Niet vergeten aan te zetten!quote:
zwitserse balletjes?quote:
stik allergisch voorquote:
Ik vind dat vet lekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
zwitserse balletjes?
[..]
stik allergisch voor
Oh, dacht al waarom ben ik zo vaak ziekquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je moet het ook niet over je frietjes doen
Ik denk dat dat dezelfde zijn als op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
Ik hou wel van een babyzacht zakje ja, wel mijn eigen danquote:
niet die van Franny?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hou wel van een babyzacht zakje ja, wel mijn eigen dan
Dat gedeelte achter de komma red jou wel aardig nuquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hou wel van een babyzacht zakje ja, wel mijn eigen dan
Kun je daar ook mee jongleren?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet die van Franny?
misschien heeft hij wel magische balletjes
het is inderdaad maar net hij je het leestquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat gedeelte achter de komma red jou wel aardig nu
vast welquote:
Anders was de deurbel al gegaan jaquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat gedeelte achter de komma red jou wel aardig nu
Mijn lijstje zal niet veel anders zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dezelfde zijn als op mijn lijstje.
ahquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
vast wel
moet je ze wel even uit het zakje halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet kloppen want de deurbel doet het niet.quote:
Ik ook. Ben niet zo haatdragend. Wat dat betreft kan je beter lid worden van IS of al-qaeda.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah
daar ging het mis bij de buurman van mn ouders en z'n zoon..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zal best pijnlijk zijn jaThinking is difficult, that’s why most people judge
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook. Ben niet zo haatdragend. Wat dat betreft kan je beter lid worden van IS of al-qaeda.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je gewiebeld? Ik vraag dit voor @:Schakeltopia
Het is maar een forum jongens.quote:
waar kan ik me aanmeldenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook. Ben niet zo haatdragend. Wat dat betreft kan je beter lid worden van IS of al-qaeda.
Ik denk dat dat voor het grootste gedeelte wel waar isquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dezelfde zijn als op mijn lijstje.
* greysbones checkt evenquote:
picsquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones checkt even
nope nog steeds een meisje
veer-tigquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Tig? Er zijn er nog hooguit 40 actief of zo
En de helft daarvan is crewquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Tig? Er zijn er nog hooguit 40 actief of zo
quote:
ftfyquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je sterft tijdens het beffen, heet het dan een li(k)quidatie
heffenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je sterft tijdens het heffen, heet het dan een li(k)quidatie
Waarvan 95% actief de boel loopt te verklotenquote:
Vertel?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ftfy
maar @:haags weet je hoe beffen gelijk na de geboorte heet?
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarvan 95% actief de boel loopt te verkloten
Jij vind jezelf niet bij de 5 procent horen?quote:
Maak mij maar weer mod. Ik til het niveau op alle fronten weer omhoog.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik twijfelde dus koos de meerderheidquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij vind jezelf niet bij de 5 procent horen?
kan me niet voorstellen dat jij je aangesproken voeltquote:
Ik neem dit mee naar achterenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Maak mij maar weer mod. Ik til het niveau op alle fronten weer omhoog.
Laten we het daar eens over hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Komt omdat we eigenlijk allemaal bots zijn
@:aloa
Ach, iedereen zal een mening hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat jij je aangesproken voelt
geld zeker niet voor jou
weet zo niet iemand die een hekel heeft aan jouquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach, iedereen zal een mening hebben.
Trek ik mij ook weinig van aan trouwens
Nou, dan ben je eigenlijk al binnen!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zou zeer verstandig zijn.
@:yvonne schijnt ook groot fan van mij te zijn.
Nou, ik wel hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet zo niet iemand die een hekel heeft aan jou
Nee, daar ga ik mij niet tot verlagenquote:
Alleen kloppen als je weer weg gaatquote:
de 39 overige usersquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een top 50 maken van users die mij niet zo mogen
Nou ja als ik allerlei kloontjes meereken kom ik wellicht zelfs tot 168.quote:
50!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een top 50 maken van users die mij niet zo mogen
Het intelligentie niveau van de normale users gaat omhoog en het verkloot niveau van de mods gaat omhoog dan iddquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Maak mij maar weer mod. Ik til het niveau op alle fronten weer omhoog.
Zou wat zijn als wij mod zouden zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het intelligentie niveau van de normale users gaat omhoog en het verkloot niveau van de mods gaat omhoog dan idd
Dan ben je wel echt levensloos. Dat gedeelte is alleen leuk met een botje.quote:
Die heb ik op anoniem gegooid nadat ik de 1 miljoen had bereikt. Het werk zat erop.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kun je genoeg tel kloontjes van @:haags vinden
Hoe lang ben je ook alweer echt bezig geweest met het doel van 1 miljoen?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Die heb ik op anoniem gegooid nadat ik de 1 miljoen had bereikt. Het werk zat erop.
Jaartje of zo, maar dat was vooral in de nacht. Toen lag ik heerlijk te slapenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe lang ben je ook alweer echt bezig geweest met het doel van 1 miljoen?
Ik denk niet dat er nog iemand gaat komen die het miljoen posts overschrijdquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Jaartje of zo, maar dat was vooral in de nacht. Toen lag ik heerlijk te slapen
Jawel, Chufi gaat het ook wel redden.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog iemand gaat komen die het miljoen posts overschrijd
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Chufi zit aan de 700kquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee, moet diegene lekker zelf weten ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jawel, Chufi gaat het ook wel redden.
Ja oké, die post ook wel redelijk door.quote:
Kortom, maar niet doen danquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het intelligentie niveau van de normale users gaat omhoog en het verkloot niveau van de mods gaat omhoog dan idd
die post rustig maar gestaag doorquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ja oké, die post ook wel redelijk door.
Ligt eraan hoe lang FOK er nog isquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jawel, Chufi gaat het ook wel redden.
Als je in MEN gaat meedoen dan kan het snel gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ja oké, die post ook wel redelijk door.
Daar moet je ook maar de tijd en zin voor hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je in MEN gaat meedoen dan kan het snel gaan.
het verveelt zo snelquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet je ook maar de tijd en zin voor hebben.
En dat ook, soms kom ik er wel eventjes, maar na een kwartier ben ik het weer zat.quote:
Dat is correct en tevens juistquote:
jaquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat ook, soms kom ik er wel eventjes, maar na een kwartier ben ik het weer zat.
zoete?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
maar van persen krijg je aardbeien greys
Mwah, ik heb wel eens meegedaan met een lepelspel. Na een paar dagen worden steeds dezelfde antwoorden gebruikt.quote:
ik denk dat ik dit keer overslaquote:
zondagquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ik dit keer oversla
wacht nog op dat kalfje
Ja de woorden raken op den duur opquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwah, ik heb wel eens meegedaan met een lepelspel. Na een paar dagen worden steeds dezelfde antwoorden gebruikt.
was je het kleine of het grote lepeltje?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwah, ik heb wel eens meegedaan met een lepelspel. Na een paar dagen worden steeds dezelfde antwoorden gebruikt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was je het kleine of het grote lepeltje?
Welnee, als iemand dat leuk vind om te posten daarquote:
Jep, daaromquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welnee, als iemand dat leuk vind om te posten daar
Ik heb mij wel rot gelachen dat er iemand op het idee kwam om een tong lepelspel te beginnen met TT van hem.quote:
Die ken ik niet eensquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mij wel rot gelachen dat er iemand op het idee kwam om een tong lepelspel te beginnen met TT van hem.
Dat was alweer een tijd geleden.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Dat het zijn snavel niet uitkomt.quote:
Of hij gaf gewoon flink tegen gasquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat het zijn snavel niet uitkomt.
Ik ben geen hemarookworst.quote:
Hema had met een gemiddeld scheetje van hem die hele pomp geslooptquote:
Dat is wat anders.quote:
Dat is niet om je zonnebril in te wassen.quote:
een bidet is voor je poeperdquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
Mensen die intelligent en cultureel onderlegd zijn noemen het bidet! Net zoals deze mensen weigeren gore patat te eten maar de superieure friet verkiezen!
was jij je zonnebril in een eenden bidet danquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is niet om je zonnebril in te wassen.
Ik kan er ook de onderkant van mijn zak mee schoonmaken. Ik dacht altijd dat daar de wc borstel voor diende.quote:
hmmmquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er ook de onderkant van mijn zak mee schoonmaken. Ik dacht altijd dat daar de wc borstel voor diende.
Geef hem wel een cursus schoonmakenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
MrsL eendje is toch niet zo schoon hoor
Eens per week, tijdens de grote schoonmaak haalt hij er de staalborstel overheenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
Idd, het wordt tijd dat ik weer in bad ga. Ga je mee?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
krijg je in ieder geval geen blauwe ballen vanquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eens per week, tijdens de grote schoonmaak haalt hij er de staalborstel overheen
Gewoon eens per week op mijn werk op de schuurband zitten doet het ook goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eens per week, tijdens de grote schoonmaak haalt hij er de staalborstel overheen
Pas maar opquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon eens per week op mijn werk op de schuurband zitten doet het ook goed.
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was jij dat![]()
Heb je wel een puntjequote:
Ik denk dat ik maar beter niets meer hierover kan zeggen.quote:
Je mag het ook typenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar beter niets meer hierover kan zeggen.
Het is een aanrader als je een kale snee wil hebben, Je moet alleen iets voorover bukken.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een aanrader als je een kale snee wil hebben, Je moet alleen iets voorover bukken.
Stik zeg ik het toch.
Je mag je Phalaenopsis weleens plukkenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen ff nieuwe plakspijkers scoren
van de muur gedonderd?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen ff nieuwe plakspijkers scoren
lewisquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Wel trouwens weer mooi toeval hè, dat een interview van een jaar geleden Lewis weer het podium geeft wat hij zo graag wil
Wat de aandacht afhaalt van het nieuws dat zijn piercings toch niet chirurgisch verwijderd blijken te moeten worden, aangezien hij met zijn piercings het circuit opkwam maar ze in de auto niet aan had.
F1 is een deur verderopquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Wel trouwens weer mooi toeval hè, dat een interview van een jaar geleden Lewis weer het podium geeft wat hij zo graag wil
Wat de aandacht afhaalt van het nieuws dat zijn piercings toch niet chirurgisch verwijderd blijken te moeten worden, aangezien hij met zijn piercings het circuit opkwam maar ze in de auto niet aan had.
mag hier ook gewoonquote:
Ik voer mijn taken als moderator uitquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag hier ook gewoon
alles mag
geen users lokken he
Zou het zo doen, maar ik ben echt mokerluiquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah, dan mag je bij de buren wel wat schopjes KLB gaan uitvoeren
Dat je nu blauw bent betekent niet dat ik naar je luisterquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat je nu blauw bent betekent niet dat ik naar je luister
dan pas je daar ook goed tussenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou het zo doen, maar ik ben echt mokerlui
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
Toen ik dat in 40+ probeerde hing ik nog net niet aan een boom
ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik zag dat, hij wiens naam wij niet noemen, dat ook eens met zijn act probeerde. Ik heb gelijk bier en chips gepakt. Helaas was het snel afgelopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
Toen ik dat in 40+ probeerde hing ik nog net niet aan een boom
Hahaatjesquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag dat, hij wiens naam wij niet noemen, dat ook eens met zijn act probeerde. Ik heb gelijk bier en chips gepakt. Helaas was het snel afgelopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik nietnee jij moest schateren dat al je botjes klapperdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
namen en rugnummersquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag dat, hij wiens naam wij niet noemen, dat ook eens met zijn act probeerde. Ik heb gelijk bier en chips gepakt. Helaas was het snel afgelopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik schater eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee jij moest schateren dat al je botjes klapperden
Dat is alleen voor ingewijde.quote:
als ik echt in een deuk lig rollen de tranen over mijn wangen maar komt er geen geluid meer uitquote:
kakpijnquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo hard lachen dat je kakpijn krijgt of buikpijn
Zakpijn ook niet.quote:
Daar kan jij niet over mee praten.quote:
Oh ik zwijg alquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar kan jij niet over mee praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |