Ben voor zover ik weet niet gay maar misschien weet jij meer dan ikquote:
Ohquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben voor zover ik weet niet gay maar misschien weet jij meer dan ik
En bij jouw soort is mentale retardatie een enorm probleem.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:38 schreef Viesdik het volgende:
tja.. maar voor homos is het ook te makkelijk om hivaids en apenpokken te krijgen
Hihihi.quote:
/nohosmos.quote:
Overal waar te voor staat is slecht.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En bij jouw soort is mentale retardatie een enorm probleem.
Valt tegen. Veel fakers.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:56 schreef Welfareboy het volgende:
1 keer op een gay dating app en je hebt dezelfde avond nog seks.
Vieze oude mannetjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zou je faken op een homo app :’)
Niet durven/getrouwd zijn/zin in flauwekul/droogrukker die aan naaktfoto's wil komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HAHA ZELFS DE SMILIES HEBBEN EEN HEKEL AAN JE!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Om de date in elkaar te meppen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 23:43 schreef Horzula het volgende:
[..]
Niet durven/getrouwd zijn/zin in flauwekul/droogrukker die aan naaktfoto's wil komen.
Alleen als je zestien bent en met je maatschappijleer leraar in de bosjes afspreek, met nog zes anderen erbij.quote:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:49 schreef Horzula het volgende:
[..]
Alleen als je zestien bent en met je maatschappijleer leraar in de bosjes afspreek, met nog zes anderen erbij.
Dan ga je vervolgens 'pedofiel!' krijsen terwijl iedereen seksueel meerderjarig is en ga je met je vrienden de leraar met een honkbalknuppel slaan tot hij dood is.
Vervolgens is de leraar dood en komt er nog een of andere hansworst vertellen dat 'deze zaak alleen maar verliezers kent'.
Mijn God, wat zijn we toch een dom volk!
Hij heeft wel gelijk. Weinig respect voor dat soort onderbuikersquote:
Toevallig wel is zo iemand ontmoet. Die knuppelde in zn jeugd homo's neer op ontmoetingsplaatsen terwijl ie een dag later stiekem iemand pijpte in het bos. Soort zelfhaat omdat ie refo was opgevoed.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Weinig respect voor dat soort onderbuikers
Die heb je er ook tussen zitten ja. Maar onder al die `pedo'hunters (die geen idee hebben wat pedofilie inhoudt) loopt er ook wel flink stukje projectie tussen volgens mijquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:24 schreef Windwalker88 het volgende:
[..]
Toevallig wel is zo iemand ontmoet. Die knuppelde in zn jeugd homo's neer op ontmoetingsplaatsen terwijl ie een dag later stiekem iemand pijpte in het bos. Soort zelfhaat omdat ie refo was opgevoed.
Ja maar de kwealiteit van je sekspartner kan nogal tegenvallen als je geen geduld hebt.quote:
En wat is kwaliteit in dit geval? Persoonlijkheid? Lichamelijke kwaliteiten?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:53 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ja maar de kwealiteit van je sekspartner kan nogal tegenvallen als je geen geduld hebt.
Voor een one night stand maakt persoonlijkheid wat minder uit al is het natuurlijk wel belangrijk dat je eje op gemak kunt voelen bij die persoon.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:01 schreef laforest het volgende:
[..]
En wat is kwaliteit in dit geval? Persoonlijkheid? Lichamelijke kwaliteiten?
Geen kopkaas enzo dus?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:05 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Voor een one night stand maakt persoonlijkheid wat minder uit al is het natuurlijk wel belangrijk dat je eje op gemak kunt voelen bij die persoon.
Wat?quote:
Je wil dus niet een date die ongewassen komt opdagen?quote:
Ja persooonlijke hygiene is belangrijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Je wil dus niet een date die ongewassen komt opdagen?
Ik ben de afgelopen tijden verstopt geweest dus ik weet het ook even niet meer heur !quote:
Dit dus. Ook lelijke vrouwen willen neuken.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:50 schreef herverwijderd het volgende:
Net als bij hetero's kan je inderdaad vrij makkelijk neuken als het je verder totaal niet boeit met wie.
Haha nou jeetje zeg!quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:45 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen tijden verstopt geweest dus ik weet het ook even niet meer heur !
quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:45 schreef Bart.Messen het volgende:
Ik ben de afgelopen tijden verstopt geweest dus ik weet het ook even niet meer heur !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |