Ik zou niet willen onderschatten, Rutte die het broekje teder op de enkels schuift voor een lading goedkope arbeidsmigrantenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zal best, ik snap de behoefte om naar links/rechts te framen hoor.
Maar als jij het huidige immigratie-, klimaat- en asielbeleid 'rechts' vindt door de naam van de partijen (VVD, D66 enz.) Dan zul je misschien op een andere manier moeten waarnemen.
Open grenzen, klimaatofilie, groene agenda etc. Allemaal traditioneel links.
Om 19:00 op de boulevardquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
Afgelopen week meerdere keren boeren die onze gemeente (Harderwijk) bestormen en vanavond krijgen we wappies op bezoek.
Man man man
Maar, on the bright side, je hoeft niet ver van huis om het nieuws te verslaan, Koosquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
Afgelopen week meerdere keren boeren die onze gemeente (Harderwijk) bestormen en vanavond krijgen we wappies op bezoek.
Man man man
Verdomme niet weer dit gezeur.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Boeren worden dan ook gecompenseerd / uitgekocht als ze moeten krimpen of stoppen.
Wat heeft stikstofdepositie met het klimaat te maken?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het ontkennen van klimaatverandering is zoiets als alle rekeningen op je deurmat negeren.
Je kan heel lang volhouden dat er geen rekeningen zijn, tot de gerechtsdeurwaarder op je stoep staat.
Eigenlijk een hele goede analogie.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het ontkennen van klimaatverandering is zoiets als alle rekeningen op je deurmat negeren.
Je kan heel lang volhouden dat er geen rekeningen zijn, tot de gerechtsdeurwaarder op je stoep staat.
Voor zoveel geld kun je onmogelijk een nieuw huis kopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Verdomme niet weer dit gezeur.
Niet iedereen leeft voor een zak geld.
Succes overigens met een huis vinden als je onteigend wordt.
Als het John Deeres zijn dan kan de fabrikant ze op afstand onklaar maken toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:15 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het is wachten tot de lease maatschappij het zat is en die dingen terughaalt
Dat is een probleem als het ten koste gaat van plantensoorten die overwoekerd worden door die planten, waardoor bepaalde insecten er niet meer leven, kleine zoogdieren, amfibieën en roofinsecten er niet meer kunnen overleven, daardoor roofdieren en roofvogels er niet meer kunnen overleven, etc.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Groener als in meer planten, grotere planten en meer blad aan planten.
Dat is een probleem voor jou?
Niemand hoeft strafbare feiten te plegen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eh, waar heb je het over, dat is totaal niet het punt van dat comment en ik heb het idee dat je dat ook wel begrijpt. Ik stel dat ik geen strafbare feiten voor iemand wil plegen en nu wordt er gedaan alsof het geen strafbare feiten zijn of niet strafbaar genoeg (lees: 'moet kunnen strafbare feiten plegen als ik het met het onderwerp eens ben)
Juist niet.quote:
En ook vissen komen in de problemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is een probleem als het ten koste gaat van plantensoorten die overwoekerd worden door die planten, waardoor bepaalde insecten er niet meer leven, kleine zoogdieren, amfibieën en roofinsecten er niet meer kunnen overleven, daardoor roofdieren en roofvogels er niet meer kunnen overleven, etc.
Die keten wordt nu nog in enige mate beschermd.
Vooral al die boeren. Die zijn miljonair joh.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Voor zoveel geld kun je onmogelijk een nieuw huis kopen.
Neuh.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Groener als in meer planten, grotere planten en meer blad aan planten.
Dat is een probleem voor jou?
Niets, maar de analogie is ook van toepassing op hoe Nederland met het stikstofprobleem is omgegaan (maar vooruit blijven schoppen tot het hele kaartenhuis uiteindelijk in één klap ineenstort).quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat heeft stikstofdepositie met het klimaat te maken?
Het is een misvatting dat je van subsidie rijk wordt in een markt van volkomen concurrentie. De consument betaalt minder.quote:
Die boeren ook niet, maar toch doen ze het al een aantal dagen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niemand hoeft strafbare feiten te plegen.
Moderne slavernij. Mede mogelijk gemaakt door de VVDquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:15 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik zou niet willen onderschatten, Rutte die het broekje teder op de enkels schuift voor een lading goedkope arbeidsmigranten
En het is met stikstof niet anders, jarenlang de problematiek genegeerd of gebagatelliseerd totdat alles vastliep en de, spreekwoordelijke deurwaarder, op de stoep stond.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Juist niet.
Klimaatverandering komt door CO2. We hebben het hier over stikstof.....
Dan voor jou dezelfde vraag die ik eerder gesteld heb:quote:
En terecht.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die boeren ook niet, maar toch doen ze het al een aantal dagen.
Ik wil niet zeggen dat ze allemaal miljonair zijn, maar jij doet niet alsof ze nu allemaal op straat moeten leven, dat is de andere kant.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vooral al die boeren. Die zijn miljonair joh.
Ja dan komen er andere dieren en insecten en ook planten.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is een probleem als het ten koste gaat van plantensoorten die overwoekerd worden door die planten, waardoor bepaalde insecten er niet meer leven, kleine zoogdieren, amfibieën en roofinsecten er niet meer kunnen overleven, daardoor roofdieren en roofvogels er niet meer kunnen overleven, etc.
Dit. En daarnaast heb je ook nog de bodemchemie die verandert, wat ook weer allerlei effecten heeft op het hele ecosysteem.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |