quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:22 schreef schommelstoel het volgende:
Is het niet gewoon de gebruiker die er niet mee overweg kan.
Hahahahahhah pauper, niet eens je eigen laptop hebben en dan ook nog eens 2de klas in het proleten vervoer moeten zittenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat een gezeik man, geef ons gewoon fatsoenlijk materiaal
Jawel maar dat krijg je als ze allerlei zeik decentraliseren waardoor ik mijn informatie op verschillende plekken moet zoekenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:42 schreef Dries4Ever het volgende:
TS komt niet eens in aanmerking voor fatsoenlijke hardware![]()
Ik heb er zelf 2, dan nog 1 chromejoek, en 2 van het werk waarvan ik er een niet gebruik wegens vervanging die ik nog altijd niet heb hoeven in te leveren.quote:
Denk je dat die client in de lucht draait ofzo?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hahahahahhah pauper, niet eens je eigen laptop hebben en dan ook nog eens 2de klas in het proleten vervoer moeten zitten
Deze TS dissen is natuurlijk altijd gerechtvaardigd, maar afgezien daarvan zijn er best wat scenario’s waar virtueel werken de voorkeur heeft boven alles op je eigen laptop doen. Bijvoorbeeld FEM-simulaties doe ik ook altijd via Remote Desktop op een andere computer. Aangezien ik geen zin heb om een laptop mee te slepen die dat aan kan en/of mijn laptop in de nacht onder vollast te laten draaien zodat in de ochtend mijn simulatie klaar is.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:42 schreef Dries4Ever het volgende:
TS komt niet eens in aanmerking voor fatsoenlijke hardware![]()
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:46 schreef knoopie het volgende:
[..]
Deze TS dissen is natuurlijk altijd gerechtvaardigd, maar afgezien daarvan zijn er best wat scenario’s waar virtueel werken de voorkeur heeft boven alles op je eigen laptop doen. Bijvoorbeeld FEM-simulaties doe ik ook altijd via Remote Desktop op een andere computer. Aangezien ik geen zin heb om een laptop mee te slepen die dat aan kan en/of mijn laptop in de nacht onder vollast te laten draaien zodat in de ochtend mijn simulatie klaar is.
Je moeder.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
Maarja hier geen problemen met VMware dus dat ligt wel aan TS.
Zonder die "nerds" had jij niet de mogelijkheid om vanaf je zolderkamer de toetsenbord ridder uit te hangen.quote:
Waarschijnlijk heeft gewoon iemand van de IT het account van TS geblokkeerd, omdat TS weer eens als een halve zool iedereen liep uit te schelden. Lijkt me geen onrealistisch scenario, als hij zich op zijn werk zich ongeveer zo gedraagt zoals hij hier doet.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maarja hier geen problemen met VMware dus dat ligt wel aan TS.
Heb je de hypervisor anders ingesteld?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat een gezeik man, geef ons gewoon fatsoenlijk materiaal
waarom ga je er nou weer vanuit dat ik "nerds" negatief bedoeldequote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zonder die "nerds" had jij niet de mogelijkheid om vanaf je zolderkamer de toetsenbord ridder uit te hangen.
Of overmatig gebruik maken van Grinder.
Excuusquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:18 schreef YStec het volgende:
[..]
waarom ga je er nou weer vanuit dat ik "nerds" negatief bedoelde
ik ben zelf ook een nerd : (
Nee ik kom daar niet aan. Ze hebben nu besloten dat als ze VMWare uitschakelen ze niet eerst netjes de daarop draaiende servers uitschakelen.quote:
Je broertje doet ook fem-simulaties.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:46 schreef knoopie het volgende:
[..]
Deze TS dissen is natuurlijk altijd gerechtvaardigd, maar afgezien daarvan zijn er best wat scenario’s waar virtueel werken de voorkeur heeft boven alles op je eigen laptop doen. Bijvoorbeeld FEM-simulaties doe ik ook altijd via Remote Desktop op een andere computer. Aangezien ik geen zin heb om een laptop mee te slepen die dat aan kan en/of mijn laptop in de nacht onder vollast te laten draaien zodat in de ochtend mijn simulatie klaar is.
Nee. Die werkt in de financiėle sector.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je broertje doet ook fem-simulaties.
Zo zei ik eens tegen een klant welke wat gefrustreerd werd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |